Sociální sítě neustále zdokonalují možnosti interakce s publikem a svým vlivem prostupují všechna zákoutí online komunikace. Návštěvníci se přišli inspirovat, jak využít nových možností Facebooku pro svou komunikaci. Na příkladu kampaně pro komunální volby představil Jenda Perla možnosti tzv. retargetingu, tedy způsobu, jak oslovit pouze ty uživatele, kterým již byly předány informace v jiném komunikačním kanálu. Těchto prostředků využívali brněnští Zelení. Těsně před volbami apelovali na voliče a sympatizanty, které zasáhli již dříve v průběhu kampaně, že je důležité skutečně přijít k volbám. Tento princip komunikace lze uplatnit i v jiných situacích, např. pro připomenutí dokončení objednávky v e-shopu a podobně. Jak vést kampaně tohoto typu na Facebooku, jaké přinášejí výsledky a také ukázky retargetingu v dalších sítích představil Jedna Perla 11. 12. v kavárně U Chlupatýho ducha.

Jenda Perla je Social Media Maniac na volné noze. Pomáhá firmám i agenturám při přípravě strategií pro sociální média a při správě samotné komunikace. Zároveň školí marketéry i jejich šéfy, aby poznali a využili potenciál sociálních médií. Najdete ho na webu www.jendaperla.cz.

Kontakty pro návštěvníky

Kontakt pro účastníky