Vyžaduje po vás klient zapojení celebrity pro svého PR? Jaké celebrity jsou pro jeho produkt vhodné, a které mu mohou naopak uškodit? A je to ideální nástroj? Na tyto a mnohé další otázky se podíváme očima „bulvární“ novinářky Saši Šeflové.

Přednášející:

Saša Šeflová
vystudovala Fakultu sociálních věd University Karlovy, obor žurnalistika. Ve společenských médiích a světě showbyznysu se pohybuje přes 20 let. Začínala v časopise Carmen žurnál, později působila v magazínu SPY a psala pro deník Blesk. V současné době je redaktorkou Super.cz. Jejím každodenním chlebem je psaní o českých celebritách, referování z tiskových konferencí, křtů a různorodých večírků. Je protřelou cestovatelkou. I proto vytvořila facebookovu stránku: Deníček bulvární novinářky aneb Saša nakládá a cestuje, kam pravidelně přispívá nejen svými zážitky z cest, ale i z večírků.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Česká vědecko-technická společnost, 4. patro - místnost 418
Novotného lávka 200/5
110 00 Praha 1