Program

12.45-13.00 hod. Registrace
13.00-13.15 hod. Úvodní řeč a představení řečníků
13.15-14.00 hod. Název přednášky: Zahraniční trendy v měření efektivity

Přednášející: Pavel Vlček, mBank, tiskový mluvčí

Jaké jsou nejnovější trendy v měření komunikace na globální úrovni? Jakou cenu má aktuálně reputace značky pro byznys? Jak se mění s novými formami komunikace přístup k měření její efektivity u agentur a in-house? Přinesu odpovědi na tyto otázky ze svého pohledu a shrnu novinky z 47th World Media Inteligence Congress ve Vídni.
14.00-14.45 hod. Název přednášky: MII, BVE, GRP, ROI, AVE, kdo v tom plave?

Přednášející: Jiří Cívka, Generali, tiskový mluvčí; Český výbor pro UNICEF, člen výkonné rady

Měření PR v praxi. Možné metriky. Každá se hodí pro něco (a někoho) jiného. Jak s nimi pracovat na konkrétní značce?
14.45-15.15 hod. Přestávka
15.15-16.00 hod. Název přednášky: Vytěžitelnost dat v návaznosti na trendy budoucí (případová studie)

Přednášející: Petra Mašínová, NEWTON Media, CEO společnosti
16.00-16.45 hod. Název přednášky: Měření kampaní podle cílů, aneb svět nekončí monitoringem médií

Přednášející: Ondřej Peterka, FleishmanHillard, Associate Director | Digital Strategist | Digital & Social Media

V přednášce představím filosofii měření „toho na čem záleží“. Ukážu, jaké nástroje jsou k dispozici pro měření integrovaných kampaní a jak je efektivně použít v konkrétních případech a jak mohou vypadat příklady KPI. Kromě přínosů zmíním i překážky, na které narážíme při aplikaci této filosofie v praxi.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Palác YMCA, 5. patro
Na Poříčí 1041/12
110 00 Praha 1