Konference Politické PR patřila k jedněm z nejúspěšnějších akcí tohoto roku pořádanou PR Klubem.„Děkuji za dobrý výběr přednášejících, jejich příspěvky se vzájemně doplňovaly a jako celek vytvořily velmi zajímavý a přínosný program." zaznělo v jednom ze závěrečných hodnocení akce. Těší nás, že jsme naplnili vaše očekávání a těšíme se na další seminář!

Celodenní workshop na téma politického PR se odehrál v Autoklubu České republiky. Účastnil se jej i Miroslav Šlouf, snad nejznámější český politický lobbista a hlavní stratég politických kampaní Miloše Zemana. S přednáškou o tom, jak v politice pracovat s daty získanými z výzkumů veřejného mínění, vystoupil Jan Herzmann.

Hlavní přednášející: Miroslav Šlouf, Jan Herzmann.

Členům PR Klubu a APRA náležela sleva ze vstupného. 

Program

9.00-9.15 hod. Registrace
9.15-10.15 hod. Politická kampaň v USA: 7 věcí, které v ČR (zatím) nenajdete

Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu

Konferenci dodá mezinárodní rozměr povídáním o svém podílu na kampani kongresmana Michaela Grimma v roce 2012 a jeho opětovné kandidatuře do křesla ve Sněmovně reprezentantů za 13. newyorský okrsek. Zkušenost s prací na kontinentu považovaném za inovátora tradičních politických kampaní bude jistě pro řadu českých specialistů inspirativní. Přednáška se zaměří především na praktické věci: databáze, dobrovolníky, door-to-door kampaň, reklamní cedule, atd.
10.30-12.00 hod. Politické PR nejen v prezidentské kampani

Miroslav Šlouf

Nejznámější český politický lobbista, hlavní stratég politických kampaní Miloše Zemana, strůjce prezidentské kampaně i tvůrce legendárního autobusu Zemák. Exkluzivní host, o kterém se hodně povídá, ale o něco méně skutečně ví. Slibuje také odpovědi na otázky účastníků konference týkající se především praktického politického PR.
12.15-13.00 hod. Oběd
13.00-14.00 hod. Průzkumy v politickém PR

Jan Herzmann, Herzmann s.r.o.

Jeden z nejzkušenějších českých specialistů na výzkumy veřejného mínění promluví o využití výzkumu v politickém PR. Ukáže, jak pracovat s analýzami chování politických subjektů i jejich elektorátů a jak výzkumy veřejného mínění efektivně využívat v politickém marketingu.
14.00-15.00 hod. Permanentní komunikace: kampaň nikdy nekončí

Pavel Šíma, předseda Institutu politického marketingu

Ve své prezentaci ukáže, že ani v ČR už nestačí komunikovat pouze před volbami. Zaměří se především na analýzu komunikační kampaně hnutí ANO, které podle něj dosahuje obliby u voličů především právě díky tomu, že nepřestává otevřeně komunikovat. Bude prezentovat i soutěž Zlatý lístek o nejlepší volební kampaně a její první ročník.
15.00-16.00 hod. Politické PR v sociálních sítích

Miroslav Buchta, Influencer.cz

Specializací přednášejícího jsou sociální sítě a on-line kanály. Má zkušenosti s několika politickými kampaněmi v online prostředí. Zaměří se na ukázky více a méně úspěšných projektů z této oblasti na sociálních sítích.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Autoklub ČR
Opletalova 29
110 00 Praha 1