Jak přistupovat ke komunikaci kulturní události, na co brát nejvíce zřetel a na co rozhodně nezapomenout? Tato disciplína má svá specifika, která s vámi budou sdílet největší experti v oboru, a to z různých oblastí - od hudby, přes divadlo či film. A jak vlastně tedy komunikaci vytěžit, na čem ji stavět, jak pracovat s celebritami a jak využít komunikačně jejich přítomnost? Příklady z praxe i doporučení jak na to, co funguje, co nedělat, jak pracovat se sítěmi... I to se na setkání s osobnostmi PR světa kultury dozvíte. Všichni řečníci se těší na zajímavou diskusi.

O své poznatky se s vámi podělí:

  • Uljana Donátová –⁠ Public Relations Manager Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary
  • Tomáš Staněk –⁠ tiskový mluvčí Národního divadla
  • Tomáš Pokorný – manažer marketingu JAZZFESTBRNO

 

Registrace

 

490 Kč pro členy PR Klubu s řádným členstvím
zdarma pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím
990 Kč pro ostatní zájemce

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Uljana Donátová

Public Relations Manager – Karlovy Vary International Film Festival

Vystudovala Fakultu žurnalistiky University Karlovy, začínala jako filmová publicistka ve Večerní Praze (později Večerník Praha), následně jako scenáristka a dramaturg filmových magazínů Dotkněte se hvězd a Kinobox. Více než 25 let působí v oblasti filmového PR. Od roku 2000 je tiskovou mluvčí a PR manažerkou Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary. Mediálně zastupovala více než 50 českých filmů mezi nimi např. Vratné lahve, Účastníci zájezdu, Líbáš jako Bůh, Líbáš jako ďábel, Pohádkář, Ženy v pokušení, Ve stínu, Zátopek, Anděl páně 2, Odcházení, Po čem muži touží, Tajemství staré bambitky 2 a řadu dalších.

Je autorkou čtyř knih, scénáře k úspěšnému divadelnímu muzikálu Biograf láska (Divadlo Kalich) a scénáře k filmu Matka v trapu.

 

Tomáš Staněk

Tiskový mluvčí – Národní divadlo Praha 

Narodil se v Brně. Vystudoval Pražskou konzervatoř a DAMU. Pracoval na různých stanicích a podílel se na různých pořadech a projektech Českého rozhlasu. Od divadelní sezony 2006/2007 spolupracuje s Národním divadlem. Žije střídavě ve Vršovicích a v Kutné Hoře. Ve volném čase se věnuje pedagogické činnosti ve studentské umělecké skupině OLDstars.

 

Tomáš Pokorný

Manažer marketingu JAZZFESTBRNO

Tomáš Pokorný informuje svět o všem dobrém, co se děje (nejen) v Brně. Aktuálně obstarává marketingovou komunikaci pro nejlepší tuzemský jazzový festival JazzFest Brno, malý brněnský alternativní zázrak Pop Messe, ale třeba i pro „klasický“ festival Hudba Znojmo. Po řadu let vedl marketing festivalu Struny podzimu (dnes Prague Sounds), a měl prsty v kampaních i pro olomouckou Filharmonii nebo kutilský festival Maker Faire.

Cena akce

490 Kč pro členy PR Klubu s řádným členstvím
zdarma pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím
990 Kč pro ostatní zájemce

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Ipsos - Slovanský dům, vchod E
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky