Stalo se

24. 01. 2018

Minikonference 16. ročníku Zlatého středníku

Minikonference 16. ročníku Zlatého středníku

Kdy: 24. ledna 2018, od 13 do 17 hodin
Kde: Etnosvět, Legerova 40, Praha 2 (pár kroků od I. P. Pavlova) 

Důležitost a role firemních médií neustále roste. O tom již není pochyb. V rámci lednové minikonference se proto podíváme na vznik kvalitních a funkčních  firemních médií z různých pohledů tak, aby každý dostal návod a tipy, jak mají firemní média vypadat v roce 2018. Odpoledne bude nabité trendy, praktickými radami i případy dobré praxe.

Registrace skrze on-line formulář

Na co se během odpoledne můžete těšit:
- představení případových studií z 15. ročníku Zlatého středníku,
- nahlédnutí do současných trendů firemních médií,
- pohled porotce Zlatého středníku - tipy a doporučení, co nejvíce zaujme a na co si dát pozor,
- představení vývoje firemních médií za posledních 16 let z pohledu soutěže Zlatý středníku,
- osobní setkání s organizátory soutěže a vybranými porotci 16. ročníku. 


Program letošní minikonference: 
13.00 – 13.20 hod. Úvod, přivítání a představení 

13.20 – 13.50 hod. Vývoj Zlatého středníku za posledních 16 let

Petr Langer, Kapesní svět a PR Klub
Na podzim roku 2017 vypsal PR Klub v pořadí již 16. ročník soutěže Zlatý středník, který nahlíží na aktuální stav firemních médií u nás. Co je obsahem soutěže a jak se za posledních 16 let soutěž změnila? Do pozadí Zlatého středníku nám dá nahlédnout Petr Langer, který již pět let stojí v čele Výkonného výboru pořádajícího PR Klubu.

13.50 – 14.10 hod Co v sobě skrývají soutěžní kategorie? 
Alžběta Fridrichová, ADison a PR Klub
Aktuální ročník soutěže nabízí možnost přihlásit se hned do 17 kategorií (13 hlavních a 4 oborové). Co v sobě jednotlivé kategorie skrývají a jaký byl jejich vývoj v čase? Jak reagují na aktuální dění na českém trhu? Do vývoje kategorií dá nahlédnout členka Výkonného výboru Alžběta Fridrichová. 
 
14.10 – 14.30 hod. Přihlášená média očima porotce Zlatého středníku 
Jitka Housková, SAP a PR Klub 
Jak vidí přihlášená média porotce soutěže? Co ho osloví a co naopak vystraší na první pohled? Vhled porotkyně 15. ročníku Zlatého středníku Jitky Houskové, přinese konkrétní tipy a rady, jak zaujmout porotce soutěže, ale i proč je takové působení zajímavé pro profesní kariéru a co porotcům přináší za zkušenosti. 
 
14.30 – 15.00 hod. Coffeebreak
 
15.00 – 15.30 hod. Jak na oceněný časopis ve státní správě? 
Radana Kolčavová, Vysoké učení technické v Brně 
Časopis „Události na VUT v Brně“ si v rámci 15. ročníku Zlatého středníku odnesl stříbrnou medaili v kategorii „Nejlepší G2C časopis a noviny“. Jak se připravuje médium na akademické půdě? Jak vzniká obsah? Jaké nástrahy v sobě skrývá příprava vizuální identity časopisu? O své zkušenosti s tvorbou média ze státní správy se přijde podělit tisková mluvčí Vysokého učení technického v Brně Radana Kolčavová. 
 
15.30 – 16.00 hod. Lékaři bez hranic na cestě ke Grand Prix
Lukáš Müller, Toman Design 
Prozatím poslední ročník Zlatého středníku opanovala média Lékařů bez hranic. Mezinárodní humanitární organizace si odnesla zlatou medaili za „Nejlepší výroční zprávu“ i za kategorii „Nejlepší časopis a noviny neziskového sektoru“. Vše završila ještě oceněním Grand Prix za grafiku. O vzniku vizuální stránky kvalitních firemních médií proto přijde pohovořit Lukáš Müller ze studia Toman Design, které za vizuální podobou vítězných médií stojí.  
 
16.00 – 16.30 hod. Boutiq – jak vzniká luxusní magazín v advokátní kanceláři  
Lukáš Bašta, Konektor Social 
Kombinace magazínu a advokátní kanceláře není vůbec běžná záležitost. Kancelář Polverini Strnad se rozhodla ve spolupráci s advokáty a grafiky vytvořit magazín, který představuje jednotlivé zaměstnance coby odborníky a zároveň zajímavé osobnosti. Jak magazín, který si odnesl zlaté ocenění za „Nejlepší firemní katalog / profil / jednorázové médium“ i obiv porotců vznikal, přijde představit Lukáš Bašta za přihlašovatele, kterým je agentura Konektor Social. 
 
16.30 – 17.00 hod. Shrnutí minikonference a zpětná vazba 
 

Cena:               990 Kč + DPH pro členy PR Klubu a přihlašovatele médií z 15. ročníku 
                      1 980 Kč + DPH pro ostatní zájemce        

Registrujte se skrze on-line formulář. Zájemcům, kteří svá média přihlásí do 16. ročníku soutěže Zlatý středník, bude cenový rozdíl (990 Kč + DPH) odečten od ceny přihlášky. Bližší informace o přihláškách a podmínkách na webu soutěže Zlatý středník

© PR Klub z.s., web vytvořil Kapesní svět