CSR neboli společenská odpovědnost firem se již netýká jen filantropie, ale většiny aktivit ve společnosti např. v oblasti inovací, životního prostředí, zaměstnanců či dodavatelů. Jak vše správně uchopit a odkomunikovat médiím? Co je pro novináře zajímavé a co je již za hranou?

O přednášejících:

Zuzana Keményová
redaktorka iHned.cz a Hospodářských novin, se dlouhodobě věnuje tématům ochrany životního prostředí, CSR a popularizaci vědy. Tato témata rozvíjí na IHNED.cz i v tištěných HN. Přispívá rovněž do rubriky HN Kariéra, kde se zevrubně věnuje oblasti personalistiky, píše především o novinkách v HR. V Hospodářských novinách začínala v roce 2008 jako elévka, pět let působila jako reportérka domácího zpravodajství. Vystudovala magisterské studium na Univerzitě Karlově, obor Žurnalistika.

Martina Vošková
z občanského sdružení Business Leaders Forum, které je jednou z předních platforem pro společensky odpovědné podnikatele v České republice. CSR se věnují již 20 let, jsou součástí mezinárodních organizací International Business Leaders Forum a CSR Europe.

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Impact Hub Praha, 1. patro
Drtinova 557/10
150 00 Praha 5