Stalo se

11. 10. 2017

PR Work: Employer branding

Kdy: středa 11. října 2017, od 13 do 17 hodin
Kde: Etnosvět, Legerova 40, Praha 2 (pár kroků od I. P. Pavlova)

Vztah ke značce dnes hraje významnou roli nejen při nákupu, ale už i při výběru zaměstnání. Každý chceme pracovat ve firmě, která je pro nás tzn. lovebrandem. Je to velká výzva i pro pracovníky PR a marketingových oddělení, aby svou značku dokázali dobře představit nejen zákazníkům, ale i zaměstnancům, ať už těm současným či potenciálním.

Chcete přijít? Stačí se jednoduše přihlásit skrze on-line formulář
Akci si můžete jednoduše vložit do Google Kalendáře

Cena:             1 890 Kč pro členy PR Klubu
                        2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
                        2 390 Kč pro ostatní zájemce
 

Program:
13.00 – 13.30 hod.
Úvod a představení výsledků průzkumu „Employer branding dnes a zítra“
Představíme výsledky z našeho aktuálního průzkumu k tématu employer branding. Chcete-li se podělit o svůj názor, budeme rádi za vyplnění krátkého dotazníku (dotazník on-line). 


13.30 – 14.10 hod. 
Patrik Schober: Jak blízko k sobě mají PR a employer branding? 
Má PR profesionál řešit vztahy se zaměstnanci nebo toto téma patří na stůl kolegům z HR oddělení? Obě oblasti k sobě mají blíže než si mnozí myslí. Proč tomu tak je a jak toto propojení vhodně využít, se dozvíte na první přednášce zářijového semináře. Chybět nebudou ani případové studie nejen z českých luhů a hájů, ale podíváme se i do zahraničí. 

Patrik Schober, PRAM Consulting
Patrik Schober je s agenturou PRAM Consulting spjat již od roku 2002. Zastává v ní pozici Managing Partner. Zároveň se v květnu letošního roku stal předsedou představenstva Worldcom PR Group, největší sítě nezávislých PR agentur. Tato mezinárodní síť vznikla v roce 1988 a dnes sdružuje celkem 110 agentur, které zaměstnávají kolem dvou tisíc zaměstnanců na šesti kontinentech.


14.10 – 14.40 hod. 
Petr Skondrojanis: Autentičnost - základní stavební kámen firemní komunikace 
Jak sladit komunikaci a vizi firmy, aby vše ladilo? Využijte své firemní DNA ke komunikaci, která bude opravdová a pro zaměstnance i partnery důvěryhodná. Pracujte se svou vizí, kterou zapojíte do každodenní komunikace. Ukažte víc z vaší kuchyně a otevřete dveře na vaše porady.  Zároveň si představíme výstupy z ročního pátrání Petra Skondrojanise, který během posledního roku absolvoval detailní hloubkové rozhovory ve 40 firmách, které mají zajimavé firemní kultury. Která z nich komunikuje nejatraktivněji a která z nich má odalděnou firemní vizi? To zazní na semináři. 

Petr Skondrojanis, Cocuma.cz 
Přes 24 let se věnuje trhu práce, recruitmentu, náboru a nastavování týmů. Spoluzaložil tři personální agentury, pomáhá firmám s obsahem, který šíří za zdi svých kanceláří. Jeho filosofií je “že člověk je tvůrce a tvoří pro ostatní lidi, a proto není možné na něj v žádném procesu zapomenout", což se nám bohužel dnes stává čím dál častěji. Poslední 6 let zkoumá různé formy organizace práce a možnosti jak zaměstnavatelé mohou přitáhnout přirozeně ty správné lidi ladící s jejich kulturou a prostředím. Proto vytvořil na konci roku 2015 tržiště firemních kultur cocuma.cz, které pomáhá představit firmy, takové, jaké doopravdy jsou. Podle Petrových slov se totiž: "Mnoho firem prezentuje moderně, krásně a barevně, ale bohužel většinou málo opravdově". 


14.40 – 15.00 hod.    
Coffeebreak


15.00 – 15.35 hod. 
Case study: Jak k employer brandingu přistupuje společnost IKEA?
Jaké nástroje a metody využívá pro budování vztahů se svými zaměstnanci jedna z největších nábytkářských firem s pobočkami v Evropě, Asii, USA i Austrálii? Dva zkušení manažeři, kteří v HR působí už řadu let, přijdou představit aktuální případovou studii z počínání mezinárodní společnosti v oblasti employer brandingu v České republice. 

Eliška Novotná a Ladislav Onderka, IKEA
Společně mají ve své domovské firmě za sebou více než třicet let zkušeností – každý za svou polovinu nasbíral bohatou praxi v různých oblastech HR. Ladislav Onderka má mnoholeté zkušenosti s řízením lidských zdrojů v obchodním domě v Ostravě. V posledních dvou letech se věnuje především rozvoji recruitmentu a employer branding nejen pro Českou republiku, ale i Slovensko a Maďarsko. Eliška Novotná má ze společnosti IKEA zkušenosti nejen z HR, ale i z role Competence Development Manager pro tři trhy (ČR, Slovensko a Maďarsko). Poslední rok pro tyto trhy řeší Talent Management. 


15.35 – 16.10 hod.
Case study: 18 měsíců s Foxconn a tři největší lekce k nezaplacení 
Jak pomáhat rychle rostoucí firmě se 14letou historií, která má v plánu zdvojnásobit počet zaměstnanců? A která nikdy před tím navenek nekomunikovala? Jak angažovat lokální a globální management, aby novou komunikaci firmy brali za své? A na co slyší modré límečky, bez kterých ve skutečnosti žádný rozvoj možný není? Na tyto a další otázky odpoví Cristina Muntean, která od ledna 2016 do června 2017 vedla komunikaci společnosti Foxconn Global Services Division (FGSD), evropskou poprodejní divizi největšího výrobce technologií na světě.            

Cristina Muntean
Cristina Muntean je odbornice na strategickou komunikaci firem a osob. Má více než 12 let zkušeností v českých, rumunských a mezinárodních médiích. V roce 2010 založila pražskou PR, poradenskou a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Jejími klienty jsou podnikatelé a manažeři TOP 100 firem v České republice a ve střední a východní Evropě.

 

16.10 – 16.45 hod. 
Tomáš Ervín Dombrovský: Jak na employer branding v roce 2017?
Slibujte jen to, co je reálné, jinak vám lidé utečenou, nabádá Tomáš Ervín. Podle jeho zkušeností je budování značky zaměstnavatele – a před ním i dobré nastavení podmínek ve firmě - velkou výzvou, musí být totiž co nejrealističtější, ale přitom vhodně akcentovat témata, která lidé ve vztahu k práci nejvíce řeší. Přikrášlíte-li obraz firmy příliš, utečou vám nováčči ještě ve zkušební době. A to se pěkně prodraží. Jak najít tu správnou míru, která zaujme a věrohodně představí prostředí a podmínky ve firmě, se dozvíte na říjnovém semináři.

Tomáš Ervín Dombrovský, LMC
Tomáš pracuje ve společnosti LMC, kterou pravděpodobně znáte ve spojení s portály  Jobs.cz, Prace.cz či Seduo.cz. Věnuje se výzkumu a analýze potřeb lidí i firem na pracovním trhu. Má vhled do toho, co ve vztahu obou stran dlouhodobě funguje – i kde to skřípe a lze mnohé zlepšit. Z mnohaletých zkušeností proto dokáže vhodně poradit, jak komunikovat k potenciálním i současným zaměstnancům a jak se dobrat jádra vaší značky.


16.45 – 17.00 hod. 
Shrnutí akce a sdílení největších poznatků
 

Chcete přijít? Stačí se jednoduše přihlásit skrze on-line formulář

© PR Klub z.s., web vytvořil Kapesní svět