Stalo se

17. 02. 2016

PR Work: Monitoring médií, sociálních sítí, blogů

PR Work: Monitoring médií, sociálních sítí, blogů

Jaké jsou nástroje pro monitoring médií? Kdy je vhodnější nechat si zpracovat mediální analýzu na míru? Jak a čím sledovat sociální sítě nebo blogy? Jak jednotlivé nástroje doplňovat či kombinovat? Trápí vás podobné otázky? Pak je seminář určený právě pro vás.

Kdy: 17. února 2016, od 13 do 17 hodin
Kde: Novotného lávka 200/5, 110 00 Praha 1 (omezená kapacita!)
Cena: 1 790 Kč pro členy PR Klubu, 2 040 Kč pro členy APRA a ČMS, 2 290 Kč pro ostatní zájemce
I tentokrát pak platí, že každý placený účastník si s sebou může vzít jednoho zástupce neziskové organizace, který bude mít vstup na seminář zdarma.
 

OBSAZENO

 

PROGRAM:
12.45-13.00 - Registrace

13.00-13.15 - Úvodní řeč a představení řečníků

13:15-14.00 - Název přednášky: Ani nástroje nejsou všemocné, aneb proč neexistuje kouzelné tlačítko
Přednášející: Věra Lhotská, Newton Media
Obsah: Krátký pohled na limity monitorovacích nástrojů, které nelze překonat jinak než prací analytika. Získat čistá data pouze jedním stiskem tlačítka "hledej" je totiž těžko dosažitelná meta. Zvlášť pokud potřebujete pokrýt nejen print, televizi, rozhlas a online, ale i sociální média. Spojit tyhle světy na úrovni mediálních dat není vůbec samozřejmé, proto se podíváme jak postupovat, aby byla Vaše mediální data skutečně kompletní.

14:00-14:45 - Název přednášky: Inteligentní monitoring médií a mediální výstupy
Přednášející: Pavel Maška, Pavel Herod, MediaTenor
Obsah: Pavel z Media Tenoru Vám představí, jak Vám inteligentní monitoring pomůže při každodenní práci, pravidelných či ad-hoc reportech. Základní jednoduchý report z aplikace, který vychází z přidané hodnoty monitoringu. Detailnější mediální analýza, která není postavena na hodnocení celého článku, ale na jeho částech,  tedy výrocích, které vyhodnocuje zkušený mediální analytik.

14:45-15:15 - přestávka

15:15-16:00 - Název přednášky: Skutečný rozsah problematiky PR v kontextu sociálních sítí
Přednášející: Jakub Mach, ZoomSphere.com
Obsah: Pasivní monitoring versus aktivní přístup. Obsah na sociálních sítích jako vaše vizitka. Zákaznická péče jako vaše zrcadlo. A vyhodnocování komunikační strategie s využitím analytického nástroje.

16:00-16:45 - Název přednášky: Monitoring sociálních sítích a strategický marketing
Přednášející: Petr Zavoral, Yeseter
Obsah: Je social listening řízením lodě podle hvězd? Co vše je možné čekat od monitoringu? A co ne! Měkká a tvrdá data a také ta Metadata. Social listening a výstřižková služba aneb srovnání nesrovnatelného. Jak lze s monitoringem od Yeseteru vidět do budoucna.

16.45-17.00 - závěrečná diskuze

© PR Klub z.s., web vytvořil Kapesní svět