Vy ještě nemáte profil na Instagramu? Nepoužíváte Facebook Stories? A na Twitteru také nejste moc aktivní! Ale potřebujeme to doopravdy? Stojí všechen čas a prostředky věnované stále rostoucímu dění na sociálních médiích doopravdy za to? Kolik toho má PR profesionál o tomto typu médií vědět? A kolik času a pozornosti jim věnovat? Společně se podíváme s využitím znalostí jednotlivých médií i konkrétních případových studií.

Program semináře

13.00 - 13.20 hod. Úvod a představení obsahu semináře
13.20 - 14.30 hod. Úvod do světa sociálních médií

Kdy má smysl investovat čas, peníze a energii do komunikace na sociálních médií? A kte-ré si vybrat, když jejich množství neustále roste? Sociální média coby nástroj, který má být v komunikaci nápomocný, představí zkušený lektor a školitel Jenda Perla.

Jenda Perla, Marketing Manager, Dataweps
Jenda se sociálním sítím věnuje od začátku jejich marketingového využití v České republice. Napsal o nich bakalářskou práci, pravidelně o nich píše a školí. Přesto je zastáncem využití sociálních médií pouze v případě, že dávají pro konkrétní firmu smysl. Během své profesní dráhy se podílel na strategii a správě profilů firem různých velikostí, od Coca-Coly či Gambrinusu po Primeros či neziskové organizace.
14.40 - 15.00 hod. Coffee break
15.00 - 15.30 hod. Případová studie Facebook profilu Běhej lesy: Sportem ku zdraví a aktivní komunitě na Facebook

Jen málokterý sportovec nezaznamenal Facebook profil Běhej lesy, který je součástí projektu Českého olympijského výboru Česko Sportuje! O stránku na nejoblíbe-nější sociální síti se stará agentura RAUL! O tom, jak se aktivně starat o stránku s více než 20 000 fanoušky se přijde podělit Richard Valoušek.

Richard Valoušek, senior PR manager, RAUL!
Vztah ke sportu se u Richarda nezapře. Dříve než se pustil do PR v agentuře RAUL!, kte-rá se stará o komunikaci Jizerské 50 či pražských Primátorek, působil v MF Dnes coby redaktor a později šéfredaktor pražské sportovní redakce. V agentuře RAUL! Zastává po-zici senior PR managera a stará se právě o projekt Běhej lesy.
15.30 - 16.00 hod. Případová studie kampaně 100 skvrn, 100 zážitků: Zapojení maminek na sociálních sítích

Věděli jste, že maminky jsou zhruba dvakrát aktivnější na sociálních sítích než bezdětné ženy? A jak toho využít pro komunikaci? V rámci vstupu se nejenom dozvíte, jak se pra-címu prostředku Vanish podařilo zapojit a aktivovat maminky na sociálních sítích, ale také několik zajímavostí o jejich chování na sociálních sítích. Kampaň #stozazitku představí Alžběta Fridrichová z ADisonu.

Alžběta Fridrichová, ADison
Alžběta učila lidi odvykat kouření i cvičit oční jógu, oslavila s IKEA 20 let její existence na českém trhu nebo si vymyslela Týden barev a nechala po Praze tancovat padesát barevně oblečených mimů. Před pár lety založila vlastní agenturu ADison, která se zaměřuje na integrovanou PR komunikaci a pracuje např. pro BOHEMIA SEKT, Zonky, Pivovar Litovel, Hervis, Durex a také Vanish.
16.00 - 16.30 hod. Jak vybudovat firemní obsah na YouTube a vytvořit pro značku komunitu věrných fanoušků

Obsahu na internetu je mnoho a aby uživatel strávil se značkovým obsahem nějaký čas je pro mnoho firem výzva. Cider Frisco se rozhodl vytvořit minisérii videí na YouTube a vy-budovat komunitu fanoušků, kteří se budou inspirovat tématy na domácí party s Friscem a stráví se značkou delší čas.

Andrea Hurychová, Chief Strategist, WeDigital
Andrea začínala v českém Googlu, v roce 2015 byla ředitelka prvního ročníku festivalu Utubering, za který s týmem vyhrála Křišťálovou lupu za marketingovou inspiraci roku. Dnes je Google Partners trenérka, která vlastní agenturu WeDigital se zaměřením na YouTube a influencer marketing a pracuje například pro klienty Mattoni, letgo, Excelent a další.
16.30 - 17.00 hod. Shrnutí semináře, zpětná vazba a rozloučení

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Etnosvět (pár kroků od I. P. Pavlova)
Legerova 40
120 00 Praha 2