Naši partneři

APRA - Asociace public relations agentur

APRA - Asociace public relations agentur

Členové APRA mají výhodnější podmínky při vstupech na akce či semináře PR Klubu. Členové PR Klubu mají výhodnější podmínky na dlouhodobé vzdělávací programy APRA. APRA je zároveň odborným partnerem soutěže Zlatý středník.

AVPO - Asociace veřejně prospěšných organizací

AVPO - Asociace veřejně prospěšných organizací

Členové AVPO mají výhodnější podmínky při vstupech na akce či semináře PR Klubu. AVPO je zároveň odborným partnerem soutěže Zlatý středník.

Bisnode

Bisnode

Bisnode je vedoucí evropský poskytovatel ekonomických informací o společnostech a podnikatelích. Prostřednictvím svých řešení firmám pomáhá zvyšovat tržby, minimalizovat obchodní rizika a přijímat správná obchodní rozhodnutí. Bisnode působí v 17 evropských zemích a prostřednictvím strategického partnerství s Dun & Bradstreet poskytuje globální řešení založená na informacích o více než 240 milionech firem z celého světa. Více na www.bisnode.cz

Česká marketingová společnost

Česká marketingová společnost

Členové ČMS mají výhodnější podmínky při vstupech na akce či semináře PR Klubu. ČMS je zároveň odborným partnerem soutěže Zlatý středník.

IPM - Institut politického marketingu

IPM - Institut politického marketingu

Členové a přidružení členové Institutu politického marketingu - IPM mají výhodnější podmínky při vstupech na akce a semináře PR Klubu a obráceně, členové PR Klubu mají výhodnější podmínky na vstupech na akce IPM, který je zároveň odborným partnerem soutěže Zlatý středník. Institut politického marketingu pořádá školení nejen pro komunální a krajské politiky o komunikaci v období mezi volbami. V uceleném šestihodinovém školení se dozvíte výhody permanentní politické komunikace, jakým způsobem vytvářet příležitosti pro prosazení se do médií, jak komunikovat s novinářem, jak připravit přesvědčivý proslov, nebo jak komunikovat na internetu.

Vyšší odborná škola publicistiky

Vyšší odborná škola publicistiky

Nabídka profesního vzdělávání formou denního a kombinovaného studia.  Vychovává profesionály v oblasti publicistiky či už jako žurnalisty, kameramany, moderátory, fotografy, nebo specialisty na public relations a digitální média. Studium umožňuje vzdělávání všem věkovým kategoriím, mladým zájemcům o obor, nebo začínajícím pracovníkům v reklamě, marketingu a PR. Více na www.vosp.cz.

© PR Klub z.s., web vytvořil Kapesní svět