Asistent/ka marketingu a komunikace pro TTC HOLDING

Datum vydání: 23. 5. 2022

Ve skupině TTC máme plno zajímavých komunikačních aktivit. Navíc jsme si řadu nových a skvělých projektů vymysleli, a tak hledáme do našeho marketingového týmu posilu.

S čím potřebujeme pomoct? Zejména s organizací a zajištěním různých akcí, ale i s dalšími marketingovými a PR aktivitami.

Kompletně zodpovídáme za externí a interní komunikaci skupiny TTC a jejích dceřiných společností. Organizujeme akce pro zaměstnance i obchodní partnery a zajišťujeme prezentace jednotlivých společností skupiny na veletrzích a konferencích. Staráme se o webové stránky i sociální sítě, vytváříme prezentační materiály a vydáváme interní časopis. Naše skupina se rychle rozšiřuje a my už to sami přestáváme stíhat. Pokud máš pocit, že by Tě podobná práce bavila, máš chuť sám na sobě pracovat, jsi zodpovědný a k tomu týmový hráč, rádi se s Tebou potkáme u kávy a řekneme Ti o pozici víc.

Na této pozici budete:

  • Podílet se na tvorbě nápadů na jednotlivé projekty
  • Organizačně zajišťovat jejich realizaci (komunikace s dodavateli, účastníky a partnery, …)
  • Zodpovídat za průběh a realizaci akcí
  • Administrativně zajišťovat projekty (rezervace letenek, ubytování, fakturace, vyúčtování,…)

Co Vám můžeme nabídnout:

• Zázemí stabilní české společnosti
• Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
• 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
• MultiSport kartu
• Flexibilní začátek / konec pracovní doby
• Příspěvek na penzijní pojištění
• Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
• Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
• Možnost firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
• Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
• Jistotu pravidelné mzdy
• Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
• Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
• Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • AJ na komunikativní úrovni (komunikace při realizaci mezinárodních akcí)
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Schopnost určit si priority a umět reagovat na změny

Výhodou bude, pokud máte:

• Praxi v administrativě alespoň 2 roky
• Baví vás zlepšovat a posouvat věci dopředu
• Sledujete trendy a máte chuť je realizovat

Adresa pracoviště:
Třebohostická 987/5, Praha – Strašnice

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: hr@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.