První na světě! V celosvětové soutěži zvítězily kampaně Chytrej výčep a Moji milí Slováci
Dva projekty, které postoupily z komunikační soutěže Zlatý středník, zvítězily v celosvětovém klání World Public Relations and Communication Awards, kterou pořádá mezinárodní oborová organizace Global Alliance for Public Relations and Communication Management. Vítěze vybrala porota složená z 25 odborníků z oboru a komunikátorů ze světově uznávaných PR agentur a akademických institucí po celém světě.
Adriana Suská (Svengali Communications), Pavel Vlček (PR Klub), Marta Cesnaková (Slovenská sporiteľňa), Ondřej Kořínek (Zaraguza)
PR Klub, který letos pořádal již 21. ročník komunikační soutěže Zlatý středník, podpořil dva úspěšné projekty a vyslal je do celosvětové soutěže World Public Relations and Communication Awards. Vybrané přihlášky tak dostaly možnost představit svou práci na mezinárodním poli a porovnat se s nejlepšími projekty z celého světa. A obě zvítězily. Zlato si ze slavnostního vyhlášení v indickém Chennai odnášejí kampaně "Chytrej výčep" zadavatele Plzeňský Prazdroj a agentury Svengali Communications v kategorii Corporate Reputation a "Moji milí Slováci" zadavatele Slovenská sporiteľňa a agentury Zaraguza v kategorii Best Digital and Social Media.
Marta Cesnaková (Slovenská sporiteľňa), Ondřej Kořínek (Zaraguza)
Chytrej výčep a Moji milí Slováci vsadili na moderní technologie
“V reakci na energetickou krizi jsme loni spustili projekt Chytrej výčep, který pomůže hospodským snížit spotřebu energií a vody v rámci výčepu, a tím jim ušetří náklady. Zároveň tím snížíme environmentální dopad čepovaného piva. To zapadá do dlouhodobé strategie Prazdroje – rozvíjet unikátní českou pivní kulturu a zároveň se chovat odpovědně a udržitelně. A díky komunikaci projektu se nám navíc podařilo přivést pozornost českých i světových médií, veřejnosti a klíčových stakeholderů k tomuto tématu,“ říká Pavlína Kalousová, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje.
lečnosti
Druhý úspěšný projekt “Moji milí Slováci” se soustředil na podporu slovenské společnosti v turbulentní době inovativním využitím technologie syntetizace hlasu. „Oživili jsme hlas nezapomenutelného Jula Satinského, který svým humorem povzbudil národ k optimismu. Tato integrovaná kampaň postavená na technologii ukrajinského startupu Respeecher se stala nejznámější kampaní spořitelny za poslední dekádu,” vysvětluje Dáša Juríková, ředitelka Brand HUBu Slovenské spořitelny.
„Všechny přihlášky, které jsme letos obdrželi, byly nesporně působivé,“ poznamenal Justin Green, prezident a CEO Global Alliance. „Posuzované kampaně poskytují pohled na to, jak komunikace dokáže utvářet komunity, o kterých bychom se jinak nedozvěděli. Setkali jsme se tak s příkladnými ukázkami, jak profesionálové v oblasti PR jednoznačně prokázali skutečnou hodnotu – odměnou je společenská změna, kterou svou prací přinášejí do své části světa.“
Slavnostní vyhlášení v Indii se uskutečnilo v rámci globálního kongresu pořádaného mezinárodní oborovou organizací Global Alliance for Public Relations and Reputation Management, kterou je PR Klub členem od srpna tohoto roku.