Vedení PR Klubu v novém složení, mandáty obhájili Pavel Vlček i Patricie Šedivá, do výboru přichází Jitka Němečková

Členové PR Klubu zvolili na každoročním shromáždění nové složení Výkonného výboru. Ve volbách do vedení organizace, která oslavila již 26 let fungování, vybírali celkem z pěti přihlášených kandidátů. V čele oborové asociace bude pokračovat jako předseda Pavel Vlček, pozici místopředsedkyně obhájila Patricie Šedivá, oba se ucházeli o další mandát. Novou posilou bude Jitka Němečková, střídající Ladislava Kříže. V pětičlenném výboru působí nadále Kateřina Pavlíková a Jana Pečenková, jejichž pozice pokračují a letos se o nich nehlasovalo.

 

Foto: Kateřina Pavlíková, Jitka Němečková, Pavel Vlček, Jana Pečenková, Patricie Šedivá

Pozici předsedy Výkonného výboru obhájil Pavel Vlček, který PR Klub vede už od roku 2018. Je konzultantem v oblasti public affairs a reputačního managementu. Místopředsedkyní byla potřetí zvolena Patricie Šedivá, ředitelka komunikace T-Mobile. Ve svých mandátech nadále pokračují Jana Pečenková, konzultantka public relations a public affairs, a Kateřina Pavlíková, PR manažerka a tisková mluvčí cestovní kanceláře Čedok. Pátou členkou výboru byla nově zvolena bude Jitka Němečková, která doplnila uvolněné místo po Ladislavu Křížovi ze Skupiny ČEZ, který z vedení organizace odchází před dokončením volebního období.

Během setkání oborová asociace PR Klub představila svým členům dlouhodobé plány a vizi vnímání public relations v České republice i na Slovensku jako strategické disciplíny, která přímo ovlivňuje rozvoj, udržitelnost a výsledky businessu či jednotlivých subjektů. Toto směřování bude vedení prosazovat i v dalších krocích, stejně tak se zaměří na inspiraci a sdílení know-how nejen u nás, ale také v zahraničí díky působení v mezinárodní organizaci Global Alliance.

Od loňska je PR Klub otevřený nejen jednotlivcům, expertům na komunikaci a vztahy se stakeholdery, ale také institucionálním členům. Celkem PR Klub sdružuje téměř 350 členů, z toho jen za uplynulý rok přivítal více než 60 z řad firem, agentur a dalších organizací. Patří mezi ně například Air Bank, Allianz - Slovenská poisťovňa, Coca-Cola HBC, Čedok, ČEZ, Člověk v tísni, E-ON, Generali Česká pojišťovna, KKCG, Komerční banka, LEGO Group, Mediaboard, Mediální skupina A 11, Městská policie Brno, Ministerstvo životního prostředí, Nejvyšší kontrolní úřad, Pražská energetika, Škoda Auto, T-Mobile, Vodafone Czech Republic nebo agentury jako například AMI Communications, Ewing Public Relations, FYI Prague, Hero & Outlaw, MSL Czech Republic, Ogilvy nebo Svengali Communications.

Během 26 let své existence PR Klub dokázal vybudovat největší česko-slovenskou soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník, v jejímž 22. ročníku se sešlo 610 přihlášek. Kdo se dostal do finále letošního ročníku, se dozvíme již za týden, v úterý 18. června formou pop-up výstavy v prostorách pražské galerie Kunsthalle.

Naše organizace spojuje a propojuje. A to jak profesionály v oblasti komunikace, tak organizace, pro které je komunikace v souladu s nejvyššími oborovými i etickými standardy oboru důležitá. Přinášíme trendy, jsme platformou pro setkávání, vzdělávání a inspiraci. A pokračujeme dál, nadcházející období bude plné novinek, které začneme představovat na konci léta a během čtvrtého čtvrtletí,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu. Ten v letošním roce navíc posílil vliv PR Klubu na globální úrovni. Stal se členem Evropské regionální rady Global Alliance for Public Relations and Communication Management, mezinárodní aliance sdružující více než 360 000 profesionálů v oblasti komunikace z více než 120 zemí světa.

 

Kontakt pro média

Pavel Vlček,
předseda Výkonného výboru