Zlatý středník představil shortlist 29 kategorií. Postoupilo 171 prací

Soutěž komunikačních projektů a firemních médií Zlatý středník zná finalisty 22. ročníku. PR profesní a oborová organizace PK Klub představila shortlisty v pražské Kunsthalle. Z celkových 610 přihlášek do 20 hlavních a 9 oborových kategoriích jich do finále postoupilo celkem 171. Kdo bude patřit mezi letošní vítěze, do dozvíme ve čtvrtek 12. září během slavnostního vyhlášení v Empire Hall ve Slovanském domě v Praze.

Kompletní seznam najdete zde.

Mezi nejúspěšnější zadavatele se čtyřmi a více nominacemi na vítězství letos patří (podle abecedy) DPD Czech Republic, Kaufland Česká republika, L'Oréal Česká republika, Plzeňský Prazdroj a SK Slavia Praha.

Z agentur nejvíce zabodovaly Adison, AMI Communications, Boomerang Communication, Fleishman-Hillard, GGWP, MSL Czech Republic, Ogilvy, Realness:, SKPR Strategies a Svengali Communications.

Celkem 18 porot, ve kterých usedlo 123 odborníků na public relations, komunikaci a audiovizuální tvorbu, vyhodnotilo během května a poloviny června přihlášky do 29 hlavních a oborových kategorií. Nejpopulárnější hlavní kategorií se letos stala „Společenská odpovědnost, udržitelnost a ESG“ následovaná kategoriemi „Kreativní idea“ a „Integrovaná kampaň“. Mezi oborovými kategoriemi pak vedou „Sport, zábava, umění, média, cestovní ruch a gastronomie“, „Neziskový sektor“ a „Finanční služby“.

Během slavnostního vyhlášení, na kterém se tradičně sejde téměř pět stovek představitelů komunikační branže, a které se koná ve čtvrtek 12. září v prostoru Empire Hall v pražském Slovanském domě, vyhlásí PR Klub vítěze v jednotlivých kategoriích a udělí ceny Top rated za kvalitní práce s mimořádným prvkem. I v letošním roce předají pořadatelé prestižní ocenění Grand Prix, a to v pěti kategoriích Projekt roku, Nejlepší agentura, Talent, Osobnost PR a nově zařazené Měření efektivity. Tato pátá cena reflektuje důraz na efektivní využití rozpočtu a způsob vyhodnocování výsledků komunikačních aktivit. A ti nejlepší opět postoupí do celosvětové soutěže World Public Relations and Communication Awards. 

Zlatý středník za poslední roky narostl jak co do počtu přihlášek, tak jejich kvality. Letošní již 22. ročník ukazuje, že profesionálně řízená komunikace je stále kvalitnější, konzistentnější a je stále více postavená na autentických hodnotách. Funkčním základem pro komunikaci, která má smysl a pomáhá plnit cíle značek a organizací, je ta postavená na platformě udržitelnosti a společenské odpovědnosti,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru pořádajícího PR Klubu.  

 

Slovenské projekty tvoří 17 % shortlistu 

Na shortlist soutěže postoupilo celkem 29 přihlášek projektů ze Slovenska, což odpovídá počtu prací v minulém roce. „Slovenské projekty každoročně přicházejí s inovativním a odvážným zpracováním. I letos porota hodnotila kreativní, byť jednoduché nápady, které úspěšně využily získaný insight a nové technologie,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.


Mezi české partnery soutěže patří Mediaboard, Seyfor, T-Mobile, Hero & Outlaw, MACEK.LEGAL, dm drogerie, Empire Hall, Kunsthalle Praha, Visit Portugal, Hitrádio, Radiohouse, Coca-Cola HBC, Plzeňský Prazdroj, Bohemia Sekt a Smilebox. Mezi slovenské partnery patří Slovenská sporiteľňa a Orange. Mediálními partnery soutěže jsou Marketing&Media a CNN Prima News.

Slavnostní vyhlášení se koná 12. září v Empire Hall, kde zažijete jedinečnou atmosféru doby, jejímž zosobněním byl slavný Great Gatsby.  
S více než 1600 m2 nádherných prostor v historickém Slovanském domě nabízí Empire Hall perfektní místo pro galavečeře, svatby, konference, společenské akce či firemní setkání. Tým zkušených profesionálů zajistí, aby Vaše akce proběhla hladce, a bude věnovat pozornost všem jejím detailům.

 

Kontakt pro média

Pavel Vlček,
předseda Výkonného výboru