Stalo se

07. 11. 2017

PR Work: Krizová komunikace od A do Z

PR Work: Krizová komunikace od A do Z

Kdy: úterý 7. listopadu, od 13 do 17 hodin
Kde: Etnosvět, Legerova 40, Praha 2 (pár kroků od I. P. Pavlova)

Už jste někdy běželi hasit požár a nevěděli, kde je hasicí přístroj? Přesně tohle zažívají pracovníci PR, kteří nevědí nic o krizové komunikaci. Argument „nás se to nikdy týkat nebude“ je poměrně lichý. Krize může nastat úplně všude, ať už v politice, businessu, kultuře či neziskové organizaci. Jak mít přesnou mapu k hasicímu přístroji i jasný návod k použití prozradí hosté listopadového semináře PR Work.

Kdo se přijde podělit o své zkušenosti a znalosti?
- Michal Donath, Managing Director, Donath Business & Media
- Petra Jankovičová, Managing Director, TRIAD Advertising
- Lucia Brinzanik, Head of Communications, Lékaři bez hranic 
- Vít Hofman, tiskový mluvčí, Magistrát hlavního města Prahy 
- Jiří Cívka, Senior PR Manager CZ & SK, AXA Pojišťovna


CHCETE PŘIJÍT? Stačí se jednoduše přihlásit skrze ON-LINE FORMULÁŘ
Akci si můžete jednoduše vložit do Google Kalendáře

Cena: 1 890 Kč pro členy PR Klubu
           2 140 Kč pro členy APRA a ČMS
           2 390 Kč pro ostatní zájemce

 

Program PR Work: Krizová komunikace od A do Z 

13.00 – 13.20 hod.
Úvod a představení programu 
Adéla Ivan Jansová, výkonná ředitelka 
Petr Langer, předseda Výkonného výboru PR Klubu 

13.20 – 14.10 hod.  
Úvod do krizové komunikace
Michal Donath, Managing Director, Donath Business & Media

Michal Donath je nestor českého PR a jeden z nejzkušenějších manažerů krizové komunikace u nás. V oboru public relations se pohybuje od roku 1991. V roce 1998 založil společnost Donath-Burson-Marsteller, kterou pod současným názvem Donath Business & Media, vede v roli generálního ředitele dodnes. Stál z zrodu Asociace PR agentur (APRA), přednáší na London School of Public Relations.


14.10 – 14.45 hod.  
Case study: Je stávka taxikářů krizovou situací města? 
Vít Hofman, tiskový mluvčí, Magistrát hlavního města Prahy 

 Je stávka taxikářů krizovou situací města? A jak se na ni připravit? O aktuální zkušenosti se přijde podělit Vít Hofman, tiskový mluvčí Magistrátu hlavního města Prahy. Zároveň nahlédneme do spolupráce jednotlivých složek magistrátu při řešení krizové situace. A jak se konkrétně na blížící se krizovou situaci město připravovalo.

Vít Hofman, tiskový mluvčí, Magistrát hlavního města Prahy 
Vít Hofman vystudoval s bakalářským titulem žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně. Souběžně se studiem působil jako tiskový mluvčí projektu Řemeslo žije!, který realizoval Magistrát hlavního města Prahy společně s Hospodářskou komorou hlavního města Prahy. Do funkce tiskového mluvčího pražského magistrátu přišel v červnu 2015 z neziskové organizace Arnika, kde vedl projekt na záchranu levhartů sněžných, a současně z Městského úřadu v Novém Strašecí, kde spolupracoval na komunikaci.


14.45 – 15.05 hod. 
Coffeebreak


15.05 – 15.40 hod. 
Case study: Když přijde na řadu propouštění
Petra Jankovičová, Managing Director & Co-owner, Triad Advertising 

Kreativní agentura Triad Advertising působí na českém trhu šestým rokem. Má za sebou zkušenosti s velkými hráči jako je IKEA, Plzeňský Prazdoj či O2. Do letošního léta vstupovala s osmi desítkami zaměstnanců. Polovina roku však ukázala, že některé plány byly až přespříliš optimistické. Nastalo propouštění. Z agentury odešla čtvrtila zaměstnanců. Jak se na takovou situaci připravit a bravurně ji zvládnout, poradí Petra Jankovičová, která českou pobočku od samého začátku vede. 
 
Petra Jankovičová, Managing Director & Co-owner, Triad Advertising 
Už při studiu ekonomie působila jako reportérka. Velmi brzy ale přešla do světa PR a dotáhla to až na mluvčí slovenského Microsoftu. Po zkušenosti v několika PR agenturách zakotvila v Praze, kde od nuly postavila pražskou pobočku agentury Triad Advertising, kterou dnes řídí i spoluvlastní.


15.40 – 16.15 hod. 
Case study: Jak na nekončící krizovou komunikaci
Lucia Brinzanik, Head of Communication, Lékaři bez hranic 

Existují klíčová slova, která vyvolají emoci v každém z nás. Slova jako uprchlík, imigrant, utečenec patří bezesporu mezi ně. Většinou bohužel v negativním slova smyslu. Jak dlouhodobě pracovat a budovat dobré jméno organizace, která se s návaly nenávistných komentářů a nelehkých témat setkává každý den? O své zkušenosti se přijde podělit Lucia Brinzanik z Lékařů bez hranic. 

Lucia Brinzanik, Head of Communication, Lékaři bez hranic 
Lucia vede oddělení komunikace české pobočky mezinárodní humanitární organizace Lékaři bez hranic. S organizací, která poskytuje odbornou zdravotnickou pomoc lidem v ohrožení a v případné krizi, je spjata již více než 10 let. 


16.15 – 16.50 hod. 
Case study
Jiří Cívka, Senior PR Manager CZ & SK, AXA Pojišťovna

Jiří Cívka se oboru komunikace věnuje přes 18 let. Osm let vedl komunikaci pojišťovny Generali, kde zodpovídal i za CSR všech společností skupiny v České republice. Je předsedou pracovní skupiny pro CSR České asociace pojišťoven a stálým hostem Rady vlády pro BESIP. Poslední tři roky je členem Výkonné rady Českého výboru pro UNICEF.


16.50 – 17.00 hod. 
Shrnutí akce a sdílení největších poznatků
Adéla Ivan Jansová, výkonná ředitelka 
Petr Langer, předseda Výkonného výboru PR Klubu

© PR Klub z.s., web vytvořil Kapesní svět