Na zářijovém semináři PR Work budeme rozebírat postavení mluvčích pracujících pro různé typy firem i institucí. Svou práci představí mluvčí obří světové potravinářské společnosti, mluvčí internetového obchodníka, který z našeho trhu pronikl do celkem 26 evropských zemí, mluvčí jednoho z kandidátů nadcházející prezidentské volby, zkušená mluvčí z oblasti finančního poradenství i mluvčí úspěšného televizního kanálu. Zaměří se na každodenní radosti i starosti, které jim jejich funkce přináší a uvedou řadu zajímavých konkrétních zkušeností ze své praxe.

Na co se můžete během půldenního semináře těšit?

9.00 - 9.20 hod. Úvod a představení PR Klubu
9.20 - 10.00 hod. Gabriela Bechynská, Corporate & Governance Affairs, Mondelez

Gabriela Bechynská zastává pozici Corporate & Governance Affairs manažerky amerického výrobce cukrovinek společnosti Mondelez International. Práce tiskové mluvčí patří mezi jednu z aktivit, kterou vykonává. Jaké jsou její zkušenosti s externí komunikací ve velké korporaci? Jak s novináři a médii pracuje? Přinese konkrétní případy z praxe.
Gabriela Bechynská ve společnosti Mondelez působí druhým rokem. Před tím zastávala pozici mluvčí Grantové agentury ČR, organizační jednotky státu zaměřené na financování základního výzkumu. Zkušenosti sbírala v PR agentuře Donath Business & Media, ve které pracovala pro řadu významných společností i značek, mimo jiné zde několik let působila ve funkci externí tiskové mluvčí obchodního řetězce BILLA. Má také rozsáhlou mediální praxi.
10.00 - 10.40 hod. Jiří Táborský, šéf mediální kampaně Michala Horáčka

Ze zkušeného novináře neformálním tiskovým mluvčím. Takový přestup zažil Jiří Táborský, dlouholetý novinář se zkušenostmi z Hospodářských novin, Lidových novin či serveru Česká pozice. Členem týmu odpovědným za média a ekonomické pasáže programu Michala Horáčka se stal na podzim loňského roku, kdy Horáček oficiálně oznámil svůj záměr kandidovat na post prezidenta ve volbách v roce 2018.
Jiří Táborský strávil většinu svého profesního života strávil v médiích (HN, LN, Česká pozice), kde se zaměřoval zejména na oblast veřejných financí, rozpočtu, daní a sociálních systémů. V posledních letech se také věnuje e-governmentu, kybernetické bezpečnosti a obecně IT ve veřejném sektoru. Později působil jako ekonomický a procesní analytik ve státní správě.
10.40 - 11.00 hod. Coffee break
11.00 - 11.30 hod. Jana Mrákotová, tisková mluvčí TV Prima

I médium potřebuje svou mluvčí. Jana Mrákotová je dlouholetou mluvčí televize Prima, a kromě budování veřejného obrazu této instituce je jejím denním chlebem také propagace tváří s tímto televizním kanálem spojených. Účastníkům semináře poví také o tom, jak se vyrovnávala s kauzou kulinářského pořadu Prostřeno, který si vzal na paškál známý šprýmař a moderátor Kazma.
Jana Mrákotová se v oboru PR pohybuje již dvacet let, s televizí Prima je spojena už více než devět let. V minulosti pracovala pro řadu reklamních a komunikačních agentur, pro občanské sdružení Onkomaják a propagovala také soutěž krásy Česká Miss. V roli mluvčí pracovala také pro Ministerstvo zdravotnictví ČR a Thomayerovu nemocnice. Spolupracuje také s předním českým manažerem Janem Muhlfeitem.
11.30 - 12.00 hod. Viola Baštýřová, tisková mluvčí Partners v letech 2012 až 2015

Během tříletého působení ve finančně-poradenské společnosti Viola Baštýřová vybudovala zástup mediálních tváří, které komunikačně pokryly vše od pojištění, přes bankovnictví, investice, hypotéky až po právní poradenství v oblasti rodinných financí. Jejich proaktivní komunikace se zaměřila na rady, konkrétní případy, ale třeba i rozkrývání nekalých praktik panujících na trhu. Jak se "staví" oddělení mediálních hvězd z analytiků, právníků a finančních poradců, vám více prozradí ve své přednášce.
Viola Baštýřová působí v oblasti PR téměř 14 let. Od začátku se zaměřovala zejména na oblast finančních klientů, kterým se věnovala v agenturách Crest Communication, Stance Communucation a Native PR. Pak přes tři roky působila na pozici tiskové mluvčí a vedoucí komunikace Parners Financial Services. Poslední dva roky strávila v agentuře ADison, kde se věnovala především retailovým klientům a také managementu.
12.00 - 12.30 hod. Patricie Šedivá, PR manažerka a tisková mluvčí Alza.cz

Patricie Šedivá má za sebou dvacetiletou pracovní zkušenost u významného mobilního operátora. Letos na jaře oznámila přestup a začala hájit barvy největšího e-shopu v České republice Alza. Jaké nástrahy v sobě skrývá komunikace internetového obchodu, u kterého nakupuje každý třetí Čech? A co je největší výzva pro tiskovou mluvčí, která po tolika letech změní své působiště?
Patricie Šedivá svou profesní dráhu zahájila ve společnosti T-Mobile, kde od roku 2001 působila v útvaru vnějších vztahů. Měla na starosti kompletní media servis, podílela se na řadě samostatných projektů a věnovala se dobrovolnickým aktivitám – například formou poskytování poradenství v oblasti PR neziskovým organizacím.
12.30 - 13.00 hod. Shrnutí akce a sdílení největších poznatků

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Etnosvět (pár kroků od I. P. Pavlova)
Legerova 40
120 00 Praha 2