Jak mohou komunikátoři využívat co nejlépe Microsoft 365 Copilot
od 15:30 do 17:00
Po úspěšném prvním setkání bychom rádi zopakovali tento jedinečný formát, který vám umožní zapojit se přímo do procesu tvorby komunikační strategie významných firem a ovlivnit, jak budou jejich udržitelné aktivity prezentovány veřejnosti.
Tentokrát se můžete těšit na prezentace zástupců společností WaterGi a Albert, kteří představí své projekty i výzvy spojené s jejich komunikací.
Po představení projektů bude následovat diskuse a zpětná vazba od odborníků – zapojit se můžete i vy. Přijďte sdílet své postřehy a podpořit lepší komunikaci udržitelných aktivit!
Automaty na kávu najdete na každém rohu. Ale proč si nemůžeme stejně snadno natočit čerstvou filtrovanou vodu do vlastní lahve? Ve světě, běžná věc, u nás naráží na bariéry, firmy sice mluví o udržitelnosti, ale reálné kroky často chybí. Pojďme společně nastavit strategii, jak retailům a veřejným prostorům ukázat cestu k udržitelnému řešení, které propojuje zdraví lidí, ekologii a inovace.
Simona Svobodová
Zakladatelka
Příprava reportu o udržitelnosti je časově náročný proces – od sběru dat přes jejich analýzu až po formulaci závěrů. Má však obrovský potenciál, jeho cílem je nejen informovat, ale také inspirovat a posilovat důvěru veřejnosti ke společnosti a jejím aktivitám. Pojďme společně najít nové způsoby a možnosti, jak výsledky udržitelnosti přiblížit širšímu publiku a maximálně využít jejich potenciál.
Jiří Mareček
Director Public Affairs, Communications & Sustainability at Albert
Pokud hledáte způsob, jak se prakticky zapojit do tvorby komunikační strategie, sdílet svůj odborný názor a inspirovat se přístupy významných firem, přihlaste se zdarma níže.
Akce je výhradně pro členy ASCOPA a Business Leaders Forum.
8.30 - 9.00 hod. |
registrace a občerstvení |
9.00 - 9.15 hod. |
úvod a představení pokračování konceptu Feedback Session |
9.15 - 10.15 hod. | představení projektu Albert, diskuze a doporučení |
10.15 - 11.15 hod. | představení projektu WaterGi, diskuze a doporučení |
11.15 - 11.30 hod. |
ukončení, networking |