Připojte se k exkluzivnímu semináři, kde budou představeny nejnovější trendy v chování uživatelů sociálních sítí v České republice a na Slovensku.

Zajímá vás, jaké formáty a sítě opravdu aktuálně preferuje vaše cílová skupina? Na semináři ASCOPA se dozvíte, jak data mohou výrazně ovlivnit vaši strategii komunikace a marketingu.

 

 

Věděli jste, že:

  • 80 % všech uživatelů tráví čas na sítích každý den.
  • 95 % Gen Z je na sociálních sítích denně, z toho 96 % na Instagramu.
  • 34 % uživatelů aktivně používá TikTok.
  • Průměrný uživatel stráví na sítích 144 minut denně.
  • Více než 90 % uživatelů přistupuje k sítím z mobilu.

Jakým způsobem jednotlivé generace sítě používají?

Jak diverzifikovat komunikaci pro český a slovenský trh?

Které trendy jsou na vzestupu?

Má smysl vstoupit jako značka i na sítě typu Pinterest nebo Snapchat?

Odpovědi nám přinesou výsledky 8. ročníku výzkumu AMI Digital Index – nejrozsáhlejší studie mapující trendy v chování uživatelů sociálních sítí v České republice a na Slovensku. Průzkum realizovaný agenturou AMI Digital ve spolupráci s výzkumnou agenturou poskytuje detailní data o dlouhodobém vývoji digitálních platforem a odhaluje klíčové posuny v preferencích uživatelů. Zjistěte, jak tato data využít pro vybudování funkční strategie právě pro vaše značky.

 

Po úvodní prezentaci proběhne diskuze s odborníky, kteří za sebou mají úspěšné projekty založené na využití dat ze sociálních sítí:

  • Kateřina Marešová – Creative / Strategy Director, AMI Digital
  • Vladan Crha – Managing Director, AMI Digital
  • Veronika Březinová – Head of Social, AMI Digital
  • Jan Molina – Head of Social Media, Kaufland
  • Jitka Pajurková – Leader komunikace Direct Family
  • Radek Vítek – Head of Brand Reputation, MSL Czech Republic


Vstupné

Zdarma pro všechny členy ASCOPA a pro prvních deset zájemců z řad našich příznivců.

Registrace

 

Za dva měsíce spouštíme nový systém registrací. Pokud jste naším členem, můžete si ho vyzkoušet už teď. Stačí znát pouze své jméno a heslo, které jsme vám zaslali. Nevíte si rady? Rádi Vám vygenerujeme nové heslo a zašleme na Váš e-mail. Napište na reditelka@ascopa.cz.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Kateřina Marešová

Strategy/Creative Director –⁠⁠⁠⁠⁠⁠ AMI Digital

Kateřina Marešová působí přes 8 let v oboru komunikace. V současnosti vede obsahový tým AMI Digital a zodpovídá za kreativu a strategii klientů, jako jsou Mars, Mattoni 1873, Shell, Staropramen a další.

Vladan Crha

Managing Director – AMI Digital

Vladan Crha působí přes 20 let v oboru, během kterých nabyl zkušenosti s vedením mezinárodních komunikačních týmů na manažerských pozicích v O2, Vodafonu, AAA Auto nebo Fortuně. Jeho expertízou je krizová komunikace. Aktuálně se podílí na komunikaci značek Vafo, Betano a dalších.

Radek Vítek

Head of Brand Reputation – MSL Czech Republic

Radek Vítek působí jako Head of Brand Reputation v agentuře MSL Czech
Republic, kterou během několika málo let přivedl na špičku českého trhu. Podílí se na úspěšných komunikačních kampaních, které i v letošním roce získaly uznání od porot soutěže Zlatý středník. Téměř deset let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey
a přes osm let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing
Director. Svým přístupem v roli Executive Directora ovlivnil i rozvoj agentury
PR.Konektor. Přednáší v rámci odborných a univerzitních kurzů a působí v porotách
významných oborových soutěží. Je držitelem významného ocenění Osobnost PR, které získal v soutěži Zlatý středník 2024.

Veronika Březinová

Head of Social – AMI Digital  

Veronika Březinová v AMI Digital vede tým pro sociální sítě. Stará se o strategii a komunikaci značek, jako je Stavební spořitelna České spořitelny, Staropramen, Ostravar, Cool, DSV a další. Má zkušenosti z klientské strany na značce Louda Auto, z agenturní na Jandl Praha.

Jitka Pajurková

Leader komunikace Direct family

Jitka Pajurková působí jako Leader komunikace Direct family, jejíž součástí jsou Direct pojišťovna, Direct auto, Fidoo a Direct nadace, kde zastřešuje externí i interní komunikaci. Má téměř 20letou praxi v PR, do Directu přišla ze společnosti McDonald’s, kde z pozice ředitelky PR a komunikace měla na starosti Public Relations, Public Affairs, Community Management a CSR pro český a slovenský trh. Zkušenosti získala také ve společnostech O2 a T-Mobile.

Projekty, na kterých pracovala, uspěly na českých i zahraničních soutěžích, jako je Sabre Awards a European Excellence Awards. Je členkou ASCOPA, byla českou zástupkyní v evropské porotě PR cen Sabre Awards, členkou poroty soutěží Zlatý středník a Young Lions, v čase pandemie covidu byla také mentorkou několika projektů v rámci aktivity Hack the Crisis.

Jan Molina

Head of Social Media – Kaufland Česká republika

Jan Molina už přes 10 let spravuje sociální sítě společnostem, které vědí, že brand awareness v online světě je důležitou součástí fungování. Od finančních služeb pro mBank a Provident až po FMCG sektor v Kauflandu pomáhá naplňovat komunikační cíle, být blíže zákazníkům a prezentovat společnost všem důležitým cílovým skupinám. Aktuálně pro společnost Kaufland Česká republika zaštiťuje obsah na nejvyužívanější sociální sítě v republice: Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest i TikTok, přičemž tiktokový profil Kauflandu zařadil mezi nejúspěšnější a nejlépe hodnocené, a přiblížil tak společnost i generaci Z.

Program:

  1. Představení nejnovějšího ročníku AMI Digital Indexu – klíčová data o českém a slovenském digitálním prostředí (40 min)
  2. Diskuze o praktickém využití dat pro dlouhodobé strategie komunikace a marketingu (40 min)
  3. Prostor pro doplňující otázky (10 min)

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Ipsos, vchod E, Slovanský dům
Na Příkopě 22
Praha

Kontakt pro účastníky