Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
I přes patnáctileté úsilí AMECu a snahy poslat AVE do patřičných mezí je tato metrika stále mezi námi. Objevuje se v reportech, mediálních analýzách i v myslích PR profesionálů, kdykoli dojde na otázku měření. Pokud však AVE není vhodnou metrikou (a není, jak všichni víme), jak jinak přistoupit k měření PR? Jaké jsou aktuální trendy, co se osvědčilo a co naopak zbytečně zatěžuje práci? Jaké neduhy provázejí měření PR a jak na ně vyzrát? A především – jak začít měřit PR efektivně, smysluplně a s přínosem pro celou strategii?
Cyklus přednášek věnovaný měření PR vám nabídne odpovědi na tyto otázky i mnoho dalšího.
O své poznatky se s vámi podělí:
Za tento měsíc spouštíme nový systém registrací. Pokud jste naším členem, můžete si ho vyzkoušet už teď. Stačí znát pouze své jméno a heslo, které jsme vám zaslali. Nevíte si rady? Rádi Vám vygenerujeme nové heslo a zašleme na Váš e-mail. Napište na reditelka@ascopa.cz.
490 Kč | pro členy PR Klubu s řádným členstvím |
zdarma | pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím |
1290 Kč | pro ostatní zájemce |
Founder & Partner & Strategist agentury Adison
Po mnoha debatách o měření PR, desítkách reportů klientům požadujících AVE a povzdeších, jaká nejednotnost v oblasti metrik vládne, se v roce 2019 rozhodla podívat, jak se reálně měří PR v ČR. A to rovnou prostřednictvím analýzy téměř dvou set projektů přihlášených do České ceny za PR. Od té doby se tématu měření PR věnuje více do hloubky, načítá zahraniční zdroje nebo se školí u globálních thought leaderů v této oblasti – v poslední době např. u Queen of Metrics Katie Paine. Alžběta o měření PR mluví na půdě VŠE i profesních akcích.
Alžběta se v PR pohybuje zhruba dvacet let, pracovala pro klienty jako Hartmann-Rico, Janssen-Cilag, Pfizer, 3M, IKEA, Reckitt Benckiser, WE|DO, Bohemia Sekt… Před více než deseti lety založila agenturu Adison zaměřující se na integrované moderní PR, která pravidelně získává oborová ocenění.
V době volna nejraději cestuje, jezdí na vodních lyžích nebo chodí na vandry s dětmi.
16.00 - 16.10 hod. |
Úvodní slovo |
16.10 - 17.30 hod. |
Kill AVE. A co dál? Debata o měření PR v ČR začíná. Alžběta Fridrichová, Founder & Partner & Strategist agentury Adison |
17.30 - 18.00 hod. |
Diskuze |
490 Kč | pro členy PR Klubu s řádným členstvím |
zdarma | pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím |
1290 Kč | pro ostatní zájemce |