Jak přistupovat k měření PR, na co se zaměřit a co rozhodně neopomenout?

I přes patnáctileté úsilí AMECu a snahy poslat AVE do patřičných mezí je tato metrika stále mezi námi. Objevuje se v reportech, mediálních analýzách i v myslích PR profesionálů, kdykoli dojde na otázku měření. Pokud však AVE není vhodnou metrikou (a není, jak všichni víme), jak jinak přistoupit k měření PR? Jaké jsou aktuální trendy, co se osvědčilo a co naopak zbytečně zatěžuje práci? Jaké neduhy provázejí měření PR a jak na ně vyzrát? A především – jak začít měřit PR efektivně, smysluplně a s přínosem pro celou strategii?

Cyklus přednášek věnovaný měření PR vám nabídne odpovědi na tyto otázky i mnoho dalšího. 

 

 

O své poznatky se s vámi podělí:

  • Alžběta Fridrichová, Founder & Partner & Strategist agentury Adison

 

Registrace

 

Za tento měsíc spouštíme nový systém registrací. Pokud jste naším členem, můžete si ho vyzkoušet už teď. Stačí znát pouze své jméno a heslo, které jsme vám zaslali. Nevíte si rady? Rádi Vám vygenerujeme nové heslo a zašleme na Váš e-mail. Napište na reditelka@ascopa.cz.

 

490 Kč pro členy PR Klubu s řádným členstvím
zdarma pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím
1290 Kč pro ostatní zájemce

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Alžběta Fridrichová

Founder & Partner & Strategist agentury Adison

Po mnoha debatách o měření PR, desítkách reportů klientům požadujících AVE a povzdeších, jaká nejednotnost v oblasti metrik vládne, se v roce 2019 rozhodla podívat, jak se reálně měří PR v ČR. A to rovnou prostřednictvím analýzy téměř dvou set projektů přihlášených do České ceny za PR. Od té doby se tématu měření PR věnuje více do hloubky, načítá zahraniční zdroje nebo se školí u globálních thought leaderů v této oblasti – v poslední době např. u Queen of Metrics Katie Paine. Alžběta o měření PR mluví na půdě VŠE i profesních akcích. 

Alžběta se v PR pohybuje zhruba dvacet let, pracovala pro klienty jako Hartmann-Rico, Janssen-Cilag, Pfizer, 3M, IKEA, Reckitt Benckiser, WE|DO, Bohemia Sekt… Před více než deseti lety založila agenturu Adison zaměřující se na integrované moderní PR, která pravidelně získává oborová ocenění. 

V době volna nejraději cestuje, jezdí na vodních lyžích nebo chodí na vandry s dětmi. 

Program

16.00 - 16.10 hod.

Úvodní slovo
Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru

16.10 - 17.30 hod.

Kill AVE. A co dál? Debata o měření PR v ČR začíná.

Alžběta Fridrichová, Founder & Partner & Strategist agentury Adison

17.30 - 18.00 hod.

Diskuze

Cena akce

490 Kč pro členy PR Klubu s řádným členstvím
zdarma pro členy PR Klubu s rozšířeným a institucionálním členstvím
1290 Kč pro ostatní zájemce

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Magenta Experience Center, Arkády Pankrác
Na Pankráci 86
14000 Praha 4-Nusle

Kontakt pro účastníky