Vánoční party ASCOPA
od 18:00 do 23:55
Lze dopady PR na rozdíl od výkonnostního marketingu měřit? Je skutečně těžké odlišit, co vše má na výsledky hospodaření firmy vliv? Naším cílem je ukázat napříč organizacemi, že PR měřitelné je a má své místo ve vedení. Aby jeho členové získali reálnou představu, jakou přidanou hodnotu v Kč má jejich komunikační oddělení na hospodaření firmy.
Roman Frkous je jedním z předních odborníků na měřitelnou komunikaci a public relations v Česku. Stál u mnoha zajímavých projektů a zmíněný obor přednáší i v zahraničí. Pracoval pro společnosti Oskar, GE Money Bank nebo Siemens. Mezi jeho poslední velké počiny patří rebranding společnosti RPG Byty na RESIDOMO. Věnuje se měřitelným dopadům komunikace a netradičním způsobům, jak zaujmout lidi.
Seminářem Měřitelné dopady krizové komunikace zahajujeme cyklus přednášek v rámci nově vzniklého think tanku měřitelné komunikace pod hlavičkou PR Klubu, společnosti Mediaboard v zastoupení Marka Steigera a odborníka na komunikaci Romana Frkouse.
První ze čtyř seminářů bude o krizové komunikaci a na konkrétních příkladech ukáže:
Investujte dvě hodiny svého času do jedné z nejlépe hodnocených přednášek o komunikaci od předního odborníka na měřitelnou komunikaci a public relations v Česku.