Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
PR experti z bank, pojišťoven, nebankovních společností a dalších organizací ve finančním sektoru citlivě pracují s tím nejdůležitějším v komunikaci – s důvěrou.
Jak tuto důvěru a s ní související reputaci efektivně budují, rozvíjejí a chrání? Jak strategicky a kreativně komunikují korporátní a produktová témata směrem k novinářům, klientům, úřadům, nejširší veřejnosti, ale také zaměstnancům, to vše v silně regulovaném odvětví?
I na to odpoví seminář PR klubu "Moderní PR ve finančním sektoru" plný špičkových spíkrů z komerční a veřejné sféry.
15.00 hod. |
Přivítání za PR Klub |
15.05 hod. |
Zahájení: Jakub Švestka |
15.05 - 15.20 hod. |
Komunikace ve finančním sektoru pohledem novináře a píáristy Markéta Dvořáková Fišerová – PR konzultantka, exreportérka Bloomberg a exředitelka komunikace a tisková mluvčí ČNB |
15.20 - 15.35 hod. |
Specifika PR ve státním a veřejném sektoru Tomáš Weiss – vedoucí oddělení komunikace a tiskový mluvčí, Ministerstvo financí ČR |
15.35 - 15.50 hod. |
Jak zvyšovat povědomí, budovat důvěru a chránit reputaci Lukáš Kropík – manažer externí komunikace, Česká spořitelna |
15.50 - 16.05 hod. |
Může mít někdo rád nebanku? Jitka Němečková – ředitelka vnějších vztahů a členka představenstva, Provident Financial |
16.05 - 16.20 hod. |
Učte se. Pořád. Pohled na komunikaci po 30 letech praxe Marie Petrovová – tisková mluvčí, Allianz pojišťovna |
16.20 - 16.35 hod. |
V píárku pojišťovny šněrovačku nepoužíváme aneb jak z nudného tématu udělat zajímavé Jan Marek – tiskový mluvčí, Generali Česká pojišťovna |
16.35 - 16.50 |
Ivo Půr - Managing Director, Hero & Outlaw |
16.50 - 17.00 hod. |
Ukončení formální části, rozloučení a pozvánka na networking |