Připojte se k jedinečné diskusi o nejúspěšnějších kampaních, které bodují nejen svou kreativitou, ale i mimořádnou efektivitou. V rámci akce se zaměříme na příklady špičkové komunikace, které ovlivnily veřejné mínění, změnily postoje a přinesly hmatatelné výsledky.

Představíme kampaně oceněné i na globální úrovni, jako například:

  • Effaclar Speed Run
    (vítěz Global Alliance World Public Relations & Communication Awards a Grand Prix Měření efektivity Zlatý středník)
    Herní komunita, gamifikace a dermatologie – spojení, které přineslo světové zlato. Kampaň značky La Roche-Posay a agentury Good Game oslovila mladé spotřebitele prostřednictvím jejich přirozeného prostředí, zvýšila povědomí o problematice akné a přetavila engagement ve skutečné výsledky.
  • Pod svícnem (finalista Global Alliance World Public Relations & Communication Awards)

Podcast, který otevřel jedno z nejkřehčích společenských témat – domácí násilí. Díky autentickým výpovědím, citlivé produkci a silnému mediálnímu pokrytí se podařilo nejen zvýšit povědomí, ale také přimět posluchače k aktivní podpoře neziskových organizací.

  • Květen, měsíc dobra

Sportovní výzva, darování krve, dobrovolnictví v domovech seniorů i charitativní bazárek – interní kampaň TV Nova spojila zaměstnance pro dobrou věc. Během měsíce se zapojilo 265 dobrovolníků, kteří společně spálili 2,5 milionu kalorií, pomohli v neziskových organizacích a vybrali přes 300 000 Kč pro potřebné rodiny. Výsledkem byla nejen podpora CSR aktivit, ale i silnější firemní komunita.

  • Samsung Epická jízda

Samsung ve spolupráci s agenturou Cheil Czech svěřil své sociální sítě třem mladým lidem, kteří dostali volnost ukázat značku po svém. Výsledkem byla spontánní reality show, která oslovila miliony sledujících, podpořila povědomí o produktu a nabídla autentický pohled na život generace Z.

  • Národní den bez spěchu (bronzový vítěz Cannes Lions)

Kampaň od České asociace pojišťoven a Hero & Outlaw, která změnila vnímání spěchu jako běžné součásti života. Klíčové události se symbolicky opozdily, aby upozornily na rizika rychlé jízdy a její fatální důsledky. Díky podpoře médií, influencerů i firem se podařilo zasáhnout miliony lidí a přispět ke změně společenského chování.

 

 

Na koho se můžete těšit?

  • Pavel Pštross – Account Manager, Good Game (Effaclar Speed Run)
  • Michaela Studená – spoluzakladatelka Pod svícnem
  • Barbora Dlabáčková – Head of Communication, TV Nova (Květen, měsíc dobra)
  • Zuzana Moudrá – Strategist, Cheil Czech (Samsung Epická jízda)
  • Ivo Půr - Managing Director, Hero & Outlaw
  • Milada Veselá – Head of Communications Department, Česká asociace pojišťoven & zástupce Hero & Outlaw (Národní den bez spěchu)

Naši hosté se podělí o pohled do zákulisí svých kampaní, proces plánování, jejich realizaci a především o výsledky, které dokazují, že strategická komunikace má skutečný dopad. Těšit se můžete na inspiraci, sdílení know-how a praktické tipy, jak dosáhnout vytyčených cílů.

 

Vstupné:

  • Zdarma pro členy s rozšířeným a institucionálním členstvím
  • 490 Kč pro řádné členy ASCOPA
  • 1 290 Kč pro ostatní zájemce

Registrace

 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Ivo Půr

Managing Director, Hero & Outlaw

Ivo Půr se v oblasti komunikace pohybuje 20 let. Posledních 5 let vede agenturu Hero & Outlaw, kterou před stejnou dobou s kolegy i založil a která v posledním roce posbírala řadu oborových ocenění – mimo jiné za projekt 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven. Ivo Půr se vedle managementu věnuje strategické komunikaci a propojování jednotlivých komunikačních disciplín. V minulosti působil jako lídr sektorové komunikace KPMG Česká republika nebo šéfredaktor vládních internetových prezentací. Je aktivní jachtař s více než 18 000 mílemi.

Pavel Pštross

Account Director v gamingové a esport agentuře Good Game 

Jako Account Director v agentuře Good Game propojuje značky s gamingovým a esport světem. Řídí kampaně pro L'Oréal, zejména značky La Roche-Posay a Garnier Fructis, a pomáhá jim oslovit novou generaci zákazníků. Na semináři představí pozadí kampaně "Effaclar Speed Run", která vyhrála Effie a světové PR zlato.

 

Jak se na místo dostanete

Místo konání

FLEKSI Budova B
Vyskočilova 1422/1a
14000 Praha

Kontakt pro účastníky