Brusel v Praze: O politické komunikaci s Kolářem, Vondrou a Zdechovským
od 09:00 do 10:30
Představíme kampaně oceněné i na globální úrovni, jako například:
Podcast, který otevřel jedno z nejkřehčích společenských témat – domácí násilí. Díky autentickým výpovědím, citlivé produkci a silnému mediálnímu pokrytí se podařilo nejen zvýšit povědomí, ale také přimět posluchače k aktivní podpoře neziskových organizací.
Sportovní výzva, darování krve, dobrovolnictví v domovech seniorů i charitativní bazárek – interní kampaň TV Nova spojila zaměstnance pro dobrou věc. Během měsíce se zapojilo 265 dobrovolníků, kteří společně spálili 2,5 milionu kalorií, pomohli v neziskových organizacích a vybrali přes 300 000 Kč pro potřebné rodiny. Výsledkem byla nejen podpora CSR aktivit, ale i silnější firemní komunita.
Samsung ve spolupráci s agenturou Cheil Czech svěřil své sociální sítě třem mladým lidem, kteří dostali volnost ukázat značku po svém. Výsledkem byla spontánní reality show, která oslovila miliony sledujících, podpořila povědomí o produktu a nabídla autentický pohled na život generace Z.
Kampaň od České asociace pojišťoven a Hero & Outlaw, která změnila vnímání spěchu jako běžné součásti života. Klíčové události se symbolicky opozdily, aby upozornily na rizika rychlé jízdy a její fatální důsledky. Díky podpoře médií, influencerů i firem se podařilo zasáhnout miliony lidí a přispět ke změně společenského chování.
Na koho se můžete těšit?
Naši hosté se podělí o pohled do zákulisí svých kampaní, proces plánování, jejich realizaci a především o výsledky, které dokazují, že strategická komunikace má skutečný dopad. Těšit se můžete na inspiraci, sdílení know-how a praktické tipy, jak dosáhnout vytyčených cílů.
Vstupné:
Managing Director, Hero & Outlaw
Ivo Půr se v oblasti komunikace pohybuje 20 let. Posledních 5 let vede agenturu Hero & Outlaw, kterou před stejnou dobou s kolegy i založil a která v posledním roce posbírala řadu oborových ocenění – mimo jiné za projekt 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven. Ivo Půr se vedle managementu věnuje strategické komunikaci a propojování jednotlivých komunikačních disciplín. V minulosti působil jako lídr sektorové komunikace KPMG Česká republika nebo šéfredaktor vládních internetových prezentací. Je aktivní jachtař s více než 18 000 mílemi.
Account Director v gamingové a esport agentuře Good Game
Jako Account Director v agentuře Good Game propojuje značky s gamingovým a esport světem. Řídí kampaně pro L'Oréal, zejména značky La Roche-Posay a Garnier Fructis, a pomáhá jim oslovit novou generaci zákazníků. Na semináři představí pozadí kampaně "Effaclar Speed Run", která vyhrála Effie a světové PR zlato.