Vánoční party ASCOPA
od 18:00 do 23:55
V lednu nás čeká dvoukolová přímá volba českého prezidenta, v naší historii tak již potřetí. Co můžeme očekávat od volebních kampaní jednotlivých kandidátů? Jaké kroky vedou k vítězství a kdo v komunikaci propadá? Spolu s předními odborníky v oblasti komunikace, politologie, public affairs a žurnalistiky se zaměříme na:
O své zkušenosti se s vámi podělí:
17:00 - 17:10 hod. |
Úvodní slovo |
17:10 - 17:20 |
Marek Steiger - Head of Brand společnosti Monitora Po deseti letech rezonuje českou společností téma volby nové hlavy státu. Společnost Monitora Media se rozhodla přispět k informovanosti o jednotlivých kandidátech tím, co umí nejlépe - svými mediálními daty. Prostřednictvím webu medialniobraz.cz nabízí široké veřejnosti aktuální informace o odrazu působení jednotlivých kandidátů ve veřejném prostoru a nabízí jim možnost podívat se na prezidentskou volbu jinou optikou. |
17:20 - 17:30 |
Michal Kormaňák - Account Director společnosti Ipsos Zaměříme se na to, jak se během roku dařilo získávat podporu hlavním prezidentským kandidátům, kde berou své voliče a chybět nebude ani několik překvapivých momentů, které ukazují dlouhodobé trendy v datech z výzkumů. |
17:30 - 17:40 |
Alžběta Králová - Founder & Managing Partner poradenské firmy IPM consulting, zakladatelka Institutu politického marketingu Unikátní situace letošních prezidentských voleb. První žena v historii přímých voleb mezi favority. Na co kandidáti sází? Jaké vedou kampaně? Pobavíme se o rozmachu nových sociálních sítí, kde kandidáti odhalují zákulisí svých osobních životů. |
17:40 - 17:50 |
Petr Just - Vedoucí Katedry politologie a anglofonních studií Metropolitní univerzity Praha Do jaké míry přímá volba ovlivnila obsah kampaní kandidátů na funkci prezidenta se zaměřením na rozpory v tom, co od prezidenta očekávají voliči vs. kde jsou reálné hranice výkonu prezidentské funkce. |
17:50 - 18:00 |
Marek Pražák - Managing partner agentury Svengali Communications Porovnání východisek kampaně v roce 2013 a dnes. Co přispělo k tomu, že se Karel Schwarzneberg z outsidera voleb stal postupujícím do 2. kola a nakonec nezvítězil v kole druhém. Jak se za 10 let změnilo komunikační prostředí. |
18:00 - 18:20 | Přestávka |
od 18:20 | Beseda |