Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
Představíme vám sociodemografické trendy, na které byste se měli jako komunikátoři dobře připravit. Můžete tak včas využít potenciálu příchozích změn.
Kristýna Ochvatová z agentury VML a sociolog Michal Osuský vás provedou těmito tématy:
Přidejte se k nám a prozkoumejte nové způsoby, jak budovat osobní vztahy a empatii nejen ve světě digitálních médií a technologií. Změny způsobu naší komunikace mají totiž různé důvody.
Zmíněné trendy jsme vybrali ze studie The Future 100, která vychází letos už podesáté, po spojení agentur Wunderman Thompson a VMLY&R poprvé pod značkou VML. Globální tým VML Intelligence připravil přehled stovky trendů a změn ve společnosti a životním stylu, které je dobré sledovat. Opírá se o kvantitativní data (9000+ respondentů z devíti trhů) i rozhovory s experty z různých sfér. Celou studii najdete zde.
zdarma pro členy s rozšířeným a institucionálním členstvím
590 Kč pro řádné členy
1 090 Kč pro příznivce
HR Innovations - Evidence-based approach - Human centered design
Přes 20 let se věnuje se inovacím v oblasti marketingu, HR a people analytics. Vedl několik a startupů a produktových týmů. Je advokátem evidence-based přístupu, human-centered designu a nových technologií. Založil firmu Singularity, vzděláním je sociolog s MBA nadstavbou a přesahem do SW vývoje, s praxí v inovacích.
Chief Strategy Officer at VML
Řídí strategický tým agentury VML. Současně má na starosti vedení a rozvoj týmu strategických plánovačů, supervizi klientského portfolia a mimo jiné i lokální adaptaci globálních procesů a strategických nástrojů. V minulosti tři roky působila v agentuře DDB Prague jako Strategic Planner a v úzké spolupráci s výzkumnými agenturami a ostatními členy týmu pracovala např. pro klienty ČSOB nebo McDonald’s. Předtím pracovala v Air Bank, kde v tehdejším týmu Jakuba Petřiny spoluzodpovídala jako marketingová specialistka za značku a plánování i řízení kampaní napříč mediálními kanály.