Zveme vás na zajímavou diskuzi, která vám otevře nový pohled na vnímání trendů v komunikaci a marketingu. Tentokrát se budeme zabývat hlubšími společenskými proměnami, které pomalu, ale jistě prostupují i do Česka napříč všemi generacemi. A zasáhnou i vás.

 


Představíme vám sociodemografické trendy, na které byste se měli jako komunikátoři dobře připravit. Můžete tak včas využít potenciálu příchozích změn.


Kristýna Ochvatová z agentury VML a sociolog Michal Osuský vás provedou těmito tématy:

  • Vytváření unikátních komunit
  • Proměnlivé budování vztahů se zákazníky
  • Vědomé odpojování od sociálních sítí a internetu
  • Potřeba dlouhověkosti
  • Netradiční formy cestování a eventů
  • Nové služby pro děti


Přidejte se k nám a prozkoumejte nové způsoby, jak budovat osobní vztahy a empatii nejen ve světě digitálních médií a technologií. Změny způsobu naší komunikace mají totiž různé důvody.

 
Zmíněné trendy jsme vybrali ze studie The Future 100, která vychází letos už podesáté, po spojení agentur Wunderman Thompson a VMLY&R poprvé pod značkou VML. Globální tým VML Intelligence připravil přehled stovky trendů a změn ve společnosti a životním stylu, které je dobré sledovat. Opírá se o kvantitativní data (9000+ respondentů z devíti trhů) i rozhovory s experty z různých sfér. Celou studii najdete zde.

 

Cena:

zdarma pro členy s rozšířeným a institucionálním členstvím

590 Kč pro řádné členy

1 090 Kč pro příznivce

 

Registrace

 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Michal Osuský

HR Innovations - Evidence-based approach - Human centered design

Přes 20 let se věnuje se inovacím v oblasti marketingu, HR a people analytics. Vedl několik a startupů a produktových týmů. Je advokátem evidence-based přístupu, human-centered designu a nových technologií. Založil firmu Singularity, vzděláním je sociolog s MBA nadstavbou a přesahem do SW vývoje, s praxí v inovacích.

Kristýna Ochvatová

Chief Strategy Officer at VML

Řídí strategický tým agentury VML. Současně má na starosti vedení a rozvoj týmu strategických plánovačů, supervizi klientského portfolia a mimo jiné i lokální adaptaci globálních procesů a strategických nástrojů. V minulosti tři roky působila v agentuře DDB Prague jako Strategic Planner a v úzké spolupráci s výzkumnými agenturami a ostatními členy týmu pracovala např. pro klienty ČSOB nebo McDonald’s. Předtím pracovala v Air Bank, kde v tehdejším týmu Jakuba Petřiny spoluzodpovídala jako marketingová specialistka za značku a plánování i řízení kampaní napříč mediálními kanály.

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Magenta Experience Center
ARKÁDY PANKRÁC, Na Pankráci 86
140 00 Praha 4-Nusle

Kontakt pro účastníky