Kam se obor Public Affairs za poslední roky posunul a proč je v mnoha firmách a organizacích klíčový?

A jak zásadní roli má tato oblast pro naplňování firemních strategií?

Podělit se s Vámi o cenné zkušenosti přijdou:

  • Petr Jonák, Head of Corporate Affairs & Sustainability, T-Mobile a člen představenstva Svazu průmyslu a obchodu ČR,

  • Michal Kuzmiak, konzultant Public Affairs,

  • Vladimír Mlynář, ředitel pro vztahy s veřejným sektorem skupiny PPF, člen představenstva PPF,

  • Václav Nekvapil, Managing Partner Public Affairs agentury CEC Group a předseda Asociace Public Affairs Agentur ČR.

Public Affairs a Lobbying jsou důležitými disciplínami Public Relations s přímým vlivem na podnikatelské prostředí a jeho regulaci. O tom, jak se tato disciplína za poslední desetiletí proměnila, jaké jsou nejnovější trendy a jak lze její principy a nástroje dnes efektivně využívat, budou hovořit špičkoví experti na tuto oblast.


Partnerem PR Klubu a této akce je Ipsos, přední agentura výzkumu trhu a veřejného mínění. Ipsos zde představí výsledky exkluzivního výzkumu o tom, jak česká veřejnost vnímá oblast Public Affairs a Lobbyingu.

Vstupné na seminář pro členy PR Klubu je 1890 Kč, pro všechny ostatní 4490 Kč.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Václav Nekvapil

Václav Nekvapil vede od roku 2010 pražskou kancelář mezinárodní poradenské firmy CEC Government Relations, je také předsedou Asociace Public Affairs Agentur České republiky. Předtím pracoval jako asistent poslance a vládního zmocněnce, poradce v politickém a volebním marketingu a místopředseda think-tanku Asociace pro mezinárodní otázky (AMO). Vystudoval politologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (2005), kde získal také doktorát (2013), je absolventem francouzské úřednické školy École Nationale d'Administration (ENA) se specializací na diplomacii a veřejnou správu (2008).

Vladimír Mlynář

Vladimír Mlynář působil před rokem 1989 jako člen protikomunistické opozice a redaktor samizdatových Lidových novin. Po Sametové revouci zastával pozici novináře. V letech 1994–1997 redigoval časopis Respekt a na přelomu 20. a 21. století pracoval jako poslanec za Unii svobody. V roce 1998 se stal ministrem bez portfeje ve vládě Josefa Tošovského a v letech 2002–2005 ministrem informatiky. Od roku 2009 působí jako ředitel pro vztahy s veřejným sektorem skupiny PPF a člen představenstva PPF.

Petr Jonák

Petr Jonák je ředitelem vnějších vztahů a udržitelnosti společnosti T-Mobile. Od roku 2015 je rovněž členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy, největšího zástupce zaměstnavatelů v ČR. Působí v Národní ekonomické radě vlády (NERV). Vystudoval VŠE v Praze, absolvoval leadership program na IMD Business School. Pět let působil jako novinář ČTK v Praze a Bruselu. Následně pracoval pro Škoda Auto, finanční skupinu BXR nebo ve společnosti Coca-Cola. Podílel se na strategiích konkurenceschopnosti ČR. Celý život jej baví propojování různých světů, které spolu tolik nemluví, ale měly by.

Michal Kuzmiak

Michal Kuzmiak je zakladatelem lobbyingu v České republice, přes 10 let ředitel největší americké lobbistické agentury Hill and Knowlton v ČR, na Slovensku a v Ruské federaci.  Je také autorem mnoha politicko-ekonomických kampaní.

Václav Nekvapil

Václav Nekvapil vede od roku 2010 pražskou kancelář mezinárodní poradenské firmy CEC Government Relations, je také předsedou Asociace Public Affairs Agentur České republiky. Předtím pracoval jako asistent poslance a vládního zmocněnce, poradce v politickém a volebním marketingu a místopředseda think-tanku Asociace pro mezinárodní otázky (AMO). Vystudoval politologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy (2005), kde získal také doktorát (2013), je absolventem francouzské úřednické školy École Nationale d'Administration (ENA) se specializací na diplomacii a veřejnou správu (2008).

Vladimír Mlynář

Vladimír Mlynář působil před rokem 1989 jako člen protikomunistické opozice a redaktor samizdatových Lidových novin. Po Sametové revouci zastával pozici novináře. V letech 1994–1997 redigoval časopis Respekt a na přelomu 20. a 21. století pracoval jako poslanec za Unii svobody. V roce 1998 se stal ministrem bez portfeje ve vládě Josefa Tošovského a v letech 2002–2005 ministrem informatiky. Od roku 2009 působí jako ředitel pro vztahy s veřejným sektorem skupiny PPF a člen představenstva PPF.

Petr Jonák

Petr Jonák je ředitelem vnějších vztahů a udržitelnosti společnosti T-Mobile. Od roku 2015 je rovněž členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy, největšího zástupce zaměstnavatelů v ČR. Působí v Národní ekonomické radě vlády (NERV). Vystudoval VŠE v Praze, absolvoval leadership program na IMD Business School. Pět let působil jako novinář ČTK v Praze a Bruselu. Následně pracoval pro Škoda Auto, finanční skupinu BXR nebo ve společnosti Coca-Cola. Podílel se na strategiích konkurenceschopnosti ČR. Celý život jej baví propojování různých světů, které spolu tolik nemluví, ale měly by.

Michal Kuzmiak

Michal Kuzmiak je zakladatelem lobbyingu v České republice, přes 10 let ředitel největší americké lobbistické agentury Hill and Knowlton v ČR, na Slovensku a v Ruské federaci.  Je také autorem mnoha politicko-ekonomických kampaní.

Program

18.00 - 18.10 hod. Úvod

Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu

18.10 - 18.25 hod.

Aktuální průzkum v oblasti Public Affairs  

Tomáš Macků, Ipsos

 

Výsledky exkluzivního průzkumu o tom, jak česká veřejnost vnímá oblast Public Affairs a Lobbyingu

18.25 - 19.05 hod.

Každý řečník se v rámci svého 10min. úvodu zaměří ze svého vlastního úhlu na následující otázky/témata:

 

  • Jak prostřednictvím lobbyingu dosáhnout svých cílů? Jaká je efektivita vybraných nástrojů lobbyingu v PA?
  • Jak se proměnily nástroje lobbyingu za poslední dekádu a jaký je trend do budoucna (+ jak předvídat regulace).
  • Kdy a jak komunikovat, abych neměl ohrožený byznys (kdy a kde začít, aby mi neujel vlak)?
  • Mění se povaha spolupráce s médii a externí komunikace v závislosti na využívání nástrojů PA a lobbyingu?
  • Jak správně kombinovat vydanou energii na přímé jednání se stakeholdery a jednání prostřednictvím obchodních asociací?
  • Do jaké míry ještě dnes hrají média roli v lobbyingu? Fungují vůbec?
  • A co sociální sítě? Lze účinně ovlivňovat stakeholdery prostřednictvím kampaní/cílené komunikace na sociálních sítích?
  • Lobbying v případě populistických vlád a korporací západního střihu. Jak to funguje? Je potřeba změnit či upravit tonalitu jednání s populistickými politiky a odklonit se od typicky používaného anglosaského způsobu komunikace?
  • Jak se dívají na přípravu nového zákona o lobbyingu? Jaký bude jeho dopad? Co se změní? Kdo všechno se bude muset registrovat a jak to bude fungovat?
19.05 - 20.00 hod.

Panelová diskuze s hosty, poté networking

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání

Malostranská Beseda
Malostranské nám. 35
11800 Praha