Vánoční party ASCOPA
od 18:00 do 23:55
Díky partnerství s výzkumnou agenturou Ipsos se na vás těšíme v krásných prostorách ve Slovanském domě v centru Prahy.
External Affairs Director, Ipsos
Tomáš Macků se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci, za vztahy s významnými klienty a za partnerské spolupráce. V posledních letech se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje. V oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění pracuje více než 25 let, působil v mnoha výzkumných agenturách a od roku 2007 pracuje v Ipsosu. Působí v mnoha svazech, asociacích, profesních a odborných porotách vyhlašujících nejlepší produkty, služby a projekty.
Lenka Šilerová pracuje v Ipsosu od roku 2003. Vybudovala divizi Loyalty zaměřenou na výzkumy loajality a spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Nyní se věnuje výzkumům zaměstnanců (engagement, employer brand, CSR, interní komunikace aj.) a jejich implementaci. Zároveň vede tým interního HR v Ipsosu. Kombinuje znalosti výzkumu s HR praxí, koučováním a tréninkem. Dlouhodobě spolupracuje s neziskovým sektorem a věnuje se aktivně koučování. Absolvovala studium psychologie a postgraduální doktorské studium Sociální psychologie na Filozofické fakultě UK.
Tomáš Ervín Dombrovský je analytik společnosti LMC. Mapuje jevy a trendy v propojených světech vzdělávání a práce, přednáší o tom pro lidi z HR a vedení firem, a kromě toho se stará o veřejně prospěšné aktivity přesahující každodenní byznys společnosti LMC, v níž je osmým rokem zaměstnán. LMC vyvíjí online služby pro vzdělávání a hledání práce, například Jobs.cz, Prace.cz, Seduo.cz a další portály a mobilní aplikace.
Diana Zadáková studuje poslední ročník magisterského studia na VŠE a současně vede oddělení sociálních sítí v agentuře eVisions Advertising. Má zkušenosti s mnoha projekty se zaměřením na social media a content marketing. Ve volném čase píše blog Diana Ella, kde se věnuje marketingu, osobnímu rozvoji, kavárenským tipům i cestování. Propojení pozice specialistky na sociální sítě a blogerky umožňuje Dianě nahlížet na influencer marketing z několika úhlů. Očima influencera, agentury, která spolupráci zprostředkovává, i firmy, která o spolupráci žádá.
Filip Vích působí jako šéf sociálních sítí a digitálu v redakcích Seznam Zprávy a Televizi Seznam. Je mj. editorem interaktivního pořadu V centru, který moderují přední čeští influenceři. Má na starosti studenty z rešeršního týmu Sherlock Hoax, který vyvrací dezinformace, hoaxy a dělá fact-checking. V rámci snahy oslovit mladé publikum jeho tým vyrábí speciální obsah pro nová média. Dříve pracoval pro projekt DVTV a má za sebou i krátkou stáž v kanceláři CNN v New Yorku.
Vladan Vaněk začal kariéru v České televizi. Několik let spolupracoval s vydavatelstvím Economia. Přispíval do Hospodářských novin a působil v týdeníku Marketing & Media. Byl součástí týmu kanceláře Fortuna, který připravoval digitální obsah a internetové rádio. V současnosti pracuje jako Creative Leader v agentuře FleishmanHillard a konzultant na volné noze. Současně je šéfredaktorem nového časopisu Hipster, který cílí na mladou generaci.
13.00 - 13.15 hod. | Úvod - Generace Z - Budoucnost je tady Jan Osúch, místopředseda Výkonného výboru PR Klubu a PR ředitel Travel Advance - Dubai Tourism |
13.15 - 13.40 hod. | Zetkař v práci. Co očekává mladá generace od vás jako zaměstnavatelů a kolegů Tomáš Macků, ředitel komunikace, Ipsos Lenka Šilerová, HR ředitelka, Ipsos Vztah k práci, k pracovním nabídkám, jak doporučují své zaměstnavatele – v porovnání s jinými generacemi. Data Ipsos se týkají také motivace a důvodů setrvávání ve firmě, doplníme i zajímavostmi na téma chválení či odlišné představy o motivaci mezi manažery a podřízenými. Jak je lze získat mezi zaměstnance a jaký mají vztah k tématům CSR a udržitelného rozvoje? |
13.40 - 14.15 hod. |
Zkušenosti z trhu: průtokový ohřívač mladých vs. chytré investice do jejich potenciálu. Jak a proč mladí lidé mění práci?
Interpretace dat z pracovních portálů a výzkumů LMC. |
14.15 - 14.30 hod. | Coffee Break |
14.30 - 15.15 hod. |
Meet social generation Z: Jak influencer marketing dělat a nep(r)odělat? Diana Zadáková, Social Media Manager, eVisions Advertising Není možné hovořit o generaci Z a přitom nemluvit o sociálních sítích. Pro generaci Z, to, co se děje online, se děje IRL. Sociální média využívají pro interakci s kamarády, rodinou i firmami. Jak se generace Z na sociálních sítích chová a čím ji dokážete zaujmout? Jaké trendy se v social media marketingu rýsují a jak je proměníte v příležitost? Proč se vyplatí investovat do influencer marketingu, kdy oslovit mikroinfluencera a kdy Mareše? Povíme si také, co je důležité si jako marketér a firma uvědomit, pokud chcete s influencery spolupracovat. |
15.15 - 16.00 hod. |
Jak správně komunikovat s mladými ve světě online zpráv a digitální TV Filip Vích, Head of Social Media, Digital and Communication, Content Editor & Journalist, Seznam.cz Jak velký internetový a mediální dům Seznam.cz oslovuje mladé publikum v rámci projektu Televize Seznam a Seznam Zprávy? Jak tomu pomáhají pořady jako Honest Guide či V centru? Proč jsme dali šanci youtuberům? Čím se snažíme vrátit důvěru v média a získat pro seriózní novinařinu mladé lidi? O tom bude přednáška Filipa Vícha. |
16.00 - 16.20 hod. | Coffee Break |
16.20 - 16.50 hod. |
Print a mladá generace – jde to dohromady? Vladan Vaněk, šéfredaktor časopisu Hipster Hipster je čerstvě upečeným čtvrtletníkem určeným pro mladou generaci. Jak chce zaujmout všechny ty, kteří žijí významnou část života v online světě? O strategii a dalších plánech promluví šéfredaktor nového časopisu. |
16.50 - 17.20 hod. |
Shrnutí semináře a networking |