Komunální volby jsou za námi. Připojte se 4. října k PR webináři, během kterého získáte přehled o aktuální politické komunikaci a doporučení, jak efektivně komunikovat nejen ve fázi předvolební, ale i během funkčního období.

  • Co nám ukázaly komunální volby a co voliči opravdu hledají na úrovni lokální politiky?
  • Která témata jsou pro úspěch ve městech a obcích zásadní a jaký vliv má celostátní politika?
  • A jak znějí doporučení pro ty, kteří komunikují "za radnice" a také pro ty, kteří chtějí se samosprávami komunikovat? 

Na tyto a další otázky odpoví experti na politickou komunikaci během webináře PR Klubu na téma "Jak hrát prim v komunální politice a co opravdu funguje v politické komunikaci a marketingu ve městech a obcích" 

 

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

František Brož

Ředitel Asociace moderně komunikujících samospráv a PR specialista

Začínal jako novinář se zaměřením na politické reportáže, posléze z postu šéfredaktora vedl magazín Marketing Journal. Pracoval jako freelance i agenturní PR konzultant (Focus, Ogilvy, Jean La Taupe), brandový specialista a tiskový mluvčí. V roce 2013 založil s Janem Řezáčem PR agenturu FYI Prague, mezi jejíž klienty v současnosti patří například T-Mobile, Uber, DoDo nebo realitní skupina EHS (Bezrealitky, MM Reality, Maxima Reality).

Od roku 2017 působí také jako ředitel Asociace moderně komunikujících samospráv, která si klade za úkol popularizovat nové možnosti komunikace občanů a samospráv a šířit v této oblasti příklady dobré praxe.

Jiří Chvojka

Politický konzultant, ředitel agentury Extender,
předseda představenstva Komory Public Relations

 

Politické PR dělá už 25 let. Zabývá se komunikačními kampaněmi i osobní prezentací politiků a vede komunikační a poradenskou agenturu Extender. V minulosti působil jako tiskový mluvčí a posléze ředitel sekce vnějších vztahů Energetického regulačního úřadu. Stál u vzniku Komory Public Relations v roce 2004.

 

Jakub Splavec

Strategický PR konzultant a expert na politický marketing.

Má za sebou dlouholetou praxi v nejlepších PR agenturách v České republice a nyní působí jako strategický konzultant lídrů byznysu ve společnosti Hero & Outlaw. Osobně se specializuje na krizovou a interní komunikaci a se svojí osobní značkou Just Solutions současně také na oblast politického marketingu.

Tomáš Vitásek

Product Manager společnosti Monitora Media

 

Tomáš Vitásek se už 5 let věnuje státní správě, kde působí jako konzultant mediálního monitoringu. Jakožto B2G manager stál u zrodu kvalitativních mediálních analýz společnosti Monitora, které jsou nyní klíčovým produktem a (nejen) neziskovému sektoru pomáhají zjišťovat, jak efektivní je jejich komunikace v médiích a na sociálních sítích a kde je jejich prostor pro zlepšení. Předtím, než se Tomáš začal na plno věnovat externí komunikaci, hrál v kapele Airfare na basovou kytaru a stojí za nejhranější písní roku 2018 - Sorry Baby rock'n'roll. 

Místo konání

Google Meet

Kontakt pro účastníky