Vánoční party ASCOPA
od 18:00 do 23:55
Rok 2023 se ponese ve znamení rostoucího vlivu digitálních technologií a jejich propojení s komunikačními strategiemi firem a organizací. Pojďme se blíže podívat na vybrané fenomény doby a způsob, jak je nejlépe využít - TikTok, virtuální realita a gaming.
TikTok - čínská mobilní aplikace a sociální síť vznikla už v roce 2016. V loňském roce ji Cloudflare zařadil jako nejoblíbenější web roku 2021, který dokonce překonal samotný Google. Řadí se TikTok stále mezi sítě, které vyhledávají mladí lidé pouze pro zábavu, nebo se jedná i o efektivní nástroj komunikace vašich značek? Jaký obsah dnes můžete vytvářet a jak platformu využít i byznysově? V neposlední řadě nahlédnete do statistik, dat a úspěšných case studies značek, u kterých byste to možná nečekali.
Od možností TikToku se poté přesuneme k virtuální realitě, jejíž využití se každým rokem dramaticky rozšiřuje. V současnosti je virtuální a rozšířená realita nejmodernějším nástrojem ve vzdělávání a poznávání složitých technologií. Rozšířená realita umožňuje navíc prolínání informací z virtuální reality do reálného prostředí. Můžete tak nahlédnout dovnitř zařízení a pochopit jejich fungování, naučit ovládat dané zařízení nebo jen zobrazit doplňkové digitální informace k fyzickému objektu nebo obrázku. Díky porozumění všech možností, které daná technologie nabízí, dokážete svou komunikační strategii obohatit o kreativní a zatím příliš nevídané exekutivní kroky.
Od virtuální reality je jen krůček k průmyslu videoher, který v současnosti představuje obrovský byznys. V průměru asi deset herních titulů vydělá ročně tolik nebo více než hollywoodský hit číslo jedna. Obrat českého herního odvětí konstantně roste, loni přesáhl 7 miliard Kč, což bylo o třetinu více než v roce 2020. Role PRistů je jasná. Kdo se se svými cíli protne s komunikační strategií vydavatelství úspěšných her, trefí do černého jako jeden z prvních na trhu.
Budeme se těšit na osobní setkání se zajímavými osobnostmi z českého byznysu, které vám předají zkušenosti využitelné ve vaší vlastní praxi.
Spoluzakladatel ShortPRO
Vít Janda je spoluzakladatel agentury ShortPRO (dříve TikTokuj.cz). V rámci agentury pomáhají firmám a podnikatelům oslovit mladou generaci a vytěžit nové obchodní možnosti v digitálním světě skrze formát krátkých videí. Svou působnost dnes rozšiřují i na další sociální sítě (Instagram Reels, YouTube Shorts, Snapchat apod.). Mezi ShortPRO referencemi najdeme firmy jako Super zoo, O2, Hedepy, Ukliďme Česko, Worldee, Dáme Jídlo a mnoho dalších.
Projektový manažer, SIMOPT
Honza pracuje v Simoptu již více než 25 let. Má na starosti vedení projektů pro přední společnosti české ekonomiky i zahraniční. Podílel se nebo pracuje na projektech např. pro společnosti ČEZ, ŠKODA AUTO, Plzeňský Prazdroj, Mezinárodní agentura pro atomovou energii, ale i neziskový sektor – Horská služba ČR, Besip a HZS ČR.
Šéfredaktor ICT NETWORK NEWS
Petr Smolník v současnosti působí jako šéfredaktor časopisu ICT NETWORK NEWS ve vydavatelství AVERIA NEWS. Má dlouholetou praxi v odvětví informačních technologií a služeb a více než 20 let zkušeností v oblasti rozvoje podnikání, marketingové strategie, strategie uvádění produktů na trh a strategických partnerství. Je také specialistou na marketingovou strategii pro B2B společnosti se zaměřením na těsné propojení marketingu a obchodu. Působí také jako B2B inflencer a věnuje se hlavně školení pro firemní klienty v social sellingu. Pro širokou škálu B2B klientů poskytuje outsourcing marketingových služeb, analýzu a monitoring B2B médií, i jejich reálný dosah na CZ a SK trzích.