Na celodenní akci pořádané PR Klubem s podtitulem Výzkum jako zdroj vynikajících podkladů pro PR praxi se účastníci od několika ředitelů významných výzkumných organizací dozvěděli základní informace o tom, jak výzkum vzniká, jakých chyb se při navrhování dotazníku vyvarovat nebo na jakých platformách ho lze realizovat. Diskutovalo se i o tom, jak zjištěná data interpretovat a zároveň je nepokřivit. Zástupci tří významných PR agentur prezentovali své případové studie, při kterých využili k oslovení různých cílových skupin právě data získaná prostřednictvím různých anket a výzkumů.

Stručný popis akce: Kvalitní a podrobné informace jsou v současné době základním faktorem úspěchu. Zajímá Vás, jak co nejlépe zjistit výsledky PR kampaně, správně je interpretovat a zahrnout do dalšího rozhodování? Přihlaste se na seminář o výzkumech v PR.

Pro partnery semináře (APRA, Česká marketingová společnost, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR a Nadace Neziskovky.cz) a jejich členy je vstupné na seminář sníženo.

Program akce

9:00–9:15 hod. Registrace
9:15–10:00 hod. Úvod do dotazníkového šetření

Ivan Tomek (ředitel MR Think)

Otázky, metody, zlatá pravidla. Chyby a rizika. Jak poznat dobrý marketingový výzkum od špatného?
10:00–10:45 hod. Výzkum na téma „Jak využívají české firmy public relations"

Robert Svoboda (ředitel Focus Agency)
10:45–11:15 hod. Přestávka
11:15–12:00 hod. Inovace ve výzkumu: neuroscience, facil coding

Petra Průšová (Managing Director Central Europe Millward Brown)
12:00–12:30 hod. On-line výzkum: přednosti a úskalí, dobrý sluha, špatný pán

Jan Tuček (ředitel STEM/MARK)
12:30–13:15 hod. Oběd
13:15–14:00 hod. Interpretace výzkumů a získaných dat

Hana Huntová (Výkonná ředitelka SIMAR)
14:00–14:45 hod. Case study HomeCredit (a jiné)

Jan Sedláček (Ewing PR)
14:45–15:00 hod. Přestávka
15:00–15:45 hod. Největší český výzkum o motivaci pro psaní blogů

Tomáš Jelínek (Donath Business & Media)
15:45–16:30 hod. Case study pro Svaz průmyslu a dopravy

Jakub Salát (AMI Communications)
16.30-17.00 hod. Technická část výzkumu: Na jakých platformách realizovat výzkum, jak se získávají data, přidaná hodnota výzkumné agentury

Marek Jirásek (Operations Director TNS Aisa)

Kontakty pro návštěvníky

Místo konání


Novotného lávka 200/5
110 00 Praha 1