Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
Jak vypadala e-mailová schránka ekonomického novináře v prvním měsíci pandemie? Jak se zcela zásadně proměnil obsah tiskových zpráv ze standardních sdělení na zprávy s koronavirovou tématikou? Žádná dojmologie, ale analýza více než tisícovky došlých sdělení! Vše se dozvíte na reálných příkladech komunikace jednotlivých firem, značek, agentur a dalších subjektů od Bohuslava Bohuňka, editora časopisu Týden.
On-line setkání je pro členy a příznivce PR Klubu zdarma.
Bohuslav Bohuněk se přes dvacet let pohybuje v médiích píšících o marketingu. Ještě v průběhu studií na VŠE nastoupil do časopisu Strategie, poté v roce 2000 patřil k zakládajícímu týmu redakce Marketing&Media, kde vedl rubriku marketing a byl zástupcem šéfredaktora, mezi lety 2004 a 2012 pak vedl sesterský měsíčník Trend Marketing. V roce 2013 byl u založení týdeníku MarketingSalesMedia, nyní působí pod hlavičkou Týdne. Kromě toho řadu let vyučuje public relations na VŠEM a marketing na VŠE v Praze, na sociální síti LinkedIn založil skupinu P.R.ciny, která je dnes největší skupinou o PR.
O skupině P.R.ciny Bohuslava Bohuňka jste jistě slyšeli. Tentokrát ji z prostředí LinkedInu přinášíme přímo mezi vás. Připojte se k on-line vysílání na Zoomu ve středu 10. června od 17 do 18 hod. Odkaz získáte po registraci.
V prezentaci mimo jiné zazní:
Během on-line setkání můžete autorovi klást všetečné otázky, a získat tak cenné informace, jak komunikovat s novináři nejen během nouzového stavu.