Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
Jak budovat svoji osobní značku, když vaše práce je zůstat v pozadí vaší komunikace pro své klienty? Jaké jsou ingredience, které mění PR odborníky na uznávané strategické poradce, kterým naslouchá vedení firem i politických stran? Co to vlastně znamená, být osobní značkou? A jak podporovat sebe, svoji kariéru i své klienty budováním silných, viditelných a důvěryhodných osobních značek, které dělají čest celému PR průmyslu?
Přijměte pozvání na poslední PR network v letošním roce. O tom, jak budovat důvěryhodné osobní značky pro PR odborníky bude mluvit Cristina Muntean, autorka čerstvé knihy Vy jako značka – Osobní branding pro kariérní růst.
Cristina Muntean je odbornice na strategickou komunikaci firem i osob. Vystudovala novinařinu na Fakultě žurnalistiky a masové komunikace Univerzity v Bukurešti. V roce 2004 se přestěhovala do Prahy, v 2005 začala přispívat do ekonomického časopisu Czech Business Weekly. V roce 2010, po uzavření Czech Business Weekly, opustila mediální svět a založila PR a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Mezi jejími klienty patří například Avon Cosmetics, B. Braun, Česká spořitelna, Československá obchodní banka, DC Vision, Foxconn Global Services Division, IBM, IKEA, Jihomoravské inovační centrum, Komerční banka, Mautilus, Moneta Money Bank, Nespresso, Plzeňský prazdroj, Raiffeisenbank Česká republika, Salesforce, Sprinx Systems, UniCredit Bank, University of Pittsburgh v Praze, Wrigley/Mars, Unilever a další.