Mluvčí roku 2024
od 19:00 do 23:00
Jak na efektivní interní komunikaci?
Jak připravit strategii a kdy je pro to nejlepší čas?
Jaké nástroje se v praxi osvědčují a co funguje méně?
Které formáty zaměstnanci nejvíce oceňují a jak je správně zapojit?
Jaké trendy jsou IN?
Nejen na tohle, ale i na další otázky se dozvíte odpověď na školení JAK NA INTERNÍ KOMUNIKACI
Těšit se můžete na:
16.00 - 16.10 hod. |
Úvod – Patricie Šedivá, místopředsedkyně Výkonného výboru PR Klubu |
16.10 - 16.35 hod. |
Agata Hauerová – vedoucí týmu interní komunikace Air Bank Pro nemoc zrušila své vystoupení, omlouváme se za případné komplikace. Interní komunikace jako servisní tým (nejen) banky Jak si poradit s přívalem témat, která chtějí naši interní klienti komunikovat? Jak a proč z Tržiště informací vzniklo Minitržiště? A jak vybruslit z kampaně, která stojí na strachu z ukradení chlebíčků? Proud témat pro interní komunikaci se nikdy nezastaví a na nás je namixovat interní kanály tak, abychom kolegy nepřehltili, ale zároveň předali co nejvíc smysluplných informací. Společně se podíváme na pár příkladů, jak na to. |
16.35 - 17.00 hod. |
Jan Kopecký – vedoucí interní komunikace T-Mobile Sociální sítě a obsah v interní komunikaci Jak v T-Mobilu a Slovak Telekomu vytváříme obsah (hlavně pro interní sociální síť), který zaměstnance zajímá a baví, a který zároveň funguje – tedy pomáhá firmě plnit cíle. Jak strategicky i takticky komunikaci plánujeme, jak ji měříme a jaké nevětší problémy řešíme. |
17.00 - 17.25 hod. |
Jan Schlenker – manažer Interní komunikace a eventů Letiště Praha Letiště jako malé okresní město Věděli jste, že na letišti pracuje téměř 3 000 zaměstnanců ve více než 500 různých profesích a máme také své účtaře, elektrikáře, ale i včelaře? Co nám v rámci interní komunikace na takto různorodé skupiny funguje a s jakými problémy se potýkáme. Proč je důležité, aby součástí komunikace byli i členové nejvyššího managementu. |
17.25 - 17.50 hod. |
Martina Plechatová – specialista interní komunikace OREA Hotels & Resorts Od pokojské k řediteli a od Brna po Mariánky aneb Jak dát interce hotelové sítě společný náboj a směr Dřívější snahy nastavit v OREA strategii a rozjet kanály interní komunikace prudce zbrzdila covidová pandemie. Když se v roce 2021 začali zaměstnanci vracet na své hotely, sounáležitost se značkou OREA a povědomí o tom, co se děje v síti na druhém konci republiky, byly mizivé. Píše se listopad 2023 a jsou tu Hot News, OREAnet, digitální nástěnky, interní kampaně a eventy, interní sociální síť OREA+ a profil OREApeople na Instagramu. Zda je množství komunikačních kanálů zárukou úspěšného zacílení na rozdílné skupiny zaměstnanců napříč regiony a jaké příběhy „táhnou“ v oblasti hospitality, vám ve své prezentaci přiblíží specialistka interní komunikace společnosti OREA Hotels Martina Plechatová. |
17.50 - 18.00 hod. |
Diskuze a závěrečné rozloučení |
18.00 - 19.00 hod. |
Networking |