Zveme vás na akci profesní asociace ASCOPA pod názvem „Na pivo a na skvělou komunikaci!“, kde se můžete těšit na inspirativní setkání zaměřené na úspěšné PR projekty, trendy v komunikaci a možnosti regionální spolupráce.

 

 

Akce nabídne praktické ukázky komunikace udržitelnosti od Plzeňského Prazdroje, profesní příběh držitele ocenění Talent roku Zlatého středníku Milana Říského, a prezentace nových příležitostí pro regionální projekty s podporou od A11 a Mediaboardu. 

Program vyvrcholí netradiční networkingovou školou čepování, kde si osvojíte umění správně načepovat pivo pod vedením zkušených sládků z Plzeňského Prazdroje. Přijďte získat nové kontakty, nápady a inspiraci pro vaši komunikaci a užijte si skvělou atmosféru v krásném prostředí Prazdroje v Plzni.

 

Registrace

 

Za dva měsíce spouštíme nový systém registrací. Pokud jste naším členem, můžete si ho vyzkoušet už teď. Stačí znát pouze své jméno a heslo, které jsme vám zaslali. Nevíte si rady? Rádi Vám vygenerujeme nové heslo a zašleme na Váš e-mail. Napište na reditelka@ascopa.cz.

Kdo se přijde podělit o své znalosti a dovednosti

Zdeněk Kovář

Plzeňský Prazdroj – Tiskový mluvčí a vedoucí externí komunikace

Tiskový mluvčí a vedoucí externí komunikace Plzeňského Prazdroje CZ&SK. V největší pivovarnické společnosti v České republice působí od roku 2018, aktuálně zodpovídá za strategickou komunikaci firmy a koordinuje externí komunikaci všech jejích značek v Česku a na Slovensku. Před tím působil téměř šest let v PR a marketingu Fio banky. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy.

V roce 2024 získal druhé místo v ocenění Tiskový mluvčí soukromého sektoru v Česku, které vyhlašuje ASCOPA (dříve PR klub). Vedl úspěšnou komunikační kampaň k projektu Chytrej výčep, která získala prestižní mezinárodní ocenění World Public Relations & Communication Awards 2023 v kategorii Corporate Reputation.

 

Marek Steiger

Head of Brand – Mediaboard

Marek Steiger zastává pozici Head of Brand partnerských společností Mediaboard a Imper. Předtím byl ředitelem pro klientský servis komunikační agentury Olmer ad a Talk PR. V minulosti působil také jako vedoucí externí komunikace a tiskový mluvčí ve společnosti Vodafone, kde stál u významných milníků jako uvedení neomezených dat na český trh, představení sítí 5G či akvizice UPC. Významnou zkušeností pro něj bylo rovněž jeho 14leté působení v Zoo Praha.

 

Milan Říský

Vedoucí oddělení PR a marketingu SVK PK - Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje

Je bývalý novinář, současný fotograf, ale také vedoucí oddělení PR a marketingu ve Studijní a vědecké knihovně Plzeňského kraje, kde boří nejen zažitá klišé o knihovnících a knihomolech, ale zejména o tom, která témata patří do komunikace knihoven. Stojí za projektem true crime cyklu Plzeňské zločiny, který pravidelně plnil studijní halu knihovny. Známé místní kriminální případy veřejnosti představovali dva vyšetřovatelé, kteří tak poutavě přibližovali svou každodenní práci. Výsledkem byla nejen zaplněná knihovna, ale i obrovský dosah na sociálních sítích, pokrytí zejména v regionálních médiích a vydaná kniha true crime stories kriminalisty Františka Müllera.

Martin Hložek

Obchodní sládek Plzeňského Prazdroje

V Plzeňském Prazdroji pracuje od roku 1987. Za tu dobu prošel mnoha pozicemi od technologa výroby, vedoucího varen a sklepů pivovaru Gambrinus, vedoucího varen a sklepů Pilsner Urquell, manažera kvality a systémů řízení v pivovaru ve Velkých Popovicích.

Nyní je obchodním sládkem Prazdroje a spolu se svými kolegy dohlíží na kvalitu čepovaného piva v hospodách a restauracích. Současně stojí za instagramovým profilem Sládci v akci. Jak sám říká: „Doma všichni „jedou ty socky neskutečně,“ tak jsem si říkal, že to taky zvládnu a fakt je to zábava…“.

 

Lucie Dosedělová

Konzultant v oblasti komunikace a PR

Lucie Dosedělová se celý svůj profesní život věnuje oblasti PR, médií a event managementu. V minulosti působila jako PR manažerka a tisková mluvčí Skupiny Srovnejto, tisková mluvčí Zoo Praha a několik let byla mluvčí Ústeckého kraje, kde vedla krajské oddělení mediální komunikace. Předtím pracovala jako novinářka v televizním zpravodajství na Prima FTV a v redakci Vltava Labe Media. V roce 2021 získala ocenění Stříbrná mluvčí v anketě Mluvčí roku a v roce 2018 se stala finalistkou této prestižní soutěže. Od letošního roku vede vlastní komunikační projekt Lepší projev.

Marek Pražák

Svengali Communications – Managing Partner

Marek Pražák je původně ekonomický novinář (MF DNES), nyní zastává pozici Managing Partner agentury Svengali Communications. Je tvůrcec strategií a kreativ komunikačních a marketingových kampaní. V roce 2013 získal titul PR osobnost za prezidentskou kampaň „Karel na hrad“. V posledních letech stál jeho tým za projekty, které získaly řadu tuzemských i světových cen.

 

Karolína Nárožná

Marketingová ředitelka A11

Karolina Nárožná je zkušenou profesionálkou v oblasti médií a marketingu s více než dvacetiletou praxí. Významnou část své kariéry, téměř 18 let, strávila jako ředitelka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9, kde se zaměřovala na strategické budování značky, marketingovou komunikaci a efektivní obchodní strategie. Dříve působila na klíčových obchodních pozicích v české televizi TV3 a na Slovensku v televizi Markíza, kde se podílela na rozvoji nových projektů i obchodních modelů.

V současnosti zastává pozici marketingové ředitelky mediální skupiny A11, kde zodpovídá za strategii televizního vysílání, časopisů i webových portálů. Její kariéra se vyznačuje schopností propojovat tradiční mediální postupy s moderními trendy a integrací udržitelných principů do projektů a firemních strategií. 

 

 

Program

16:00 – 16:10 hod. 

Úvodní slovo
Představení ASCOPA a cíle semináře.

Jitka Němečková – členka Výkonného výboru ASCOPA

16:10 – 16:30 hod.

Emise na prvním místě. Proč to ale v komunikaci tak být nemusí?

Zdeněk Kovář – tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje

Marek Pražák – Managing Owner, Svengali Communications

Prazdroj snižuje emise v celém dodavatelsko-odběratelském řetězci. Jak ale efektivně komunikovat něco, co nikdo nevidí? Prezentace zaměřená na komunikaci ESG principů Prazdroje a úspěšné PR kampaně v oblasti udržitelnosti.

16:30 – 16:50 hod.

Talent roku: Milan Říský
Přednáška Milana Říského o jeho úspěšném projektu Plzeňské zločiny a ocenění Grand Prix Talent v soutěži Zlatý středník 2024.

16:50 – 17:10 hod.

Představení Mediální skupiny A 11: Možnosti spolupráce v regionu
Prezentace aktivit A 11 v Plzeňském kraji a příležitostí spolupráce v PR.

17:10 – 17:30 hod.

Case study: Živelné pohromy v kontextu pojištění - regionalní kampaň

Marek Steiger – Head of Brand, Mediaboard
Lucie Dosedělová – Senior PR Consultant, Hero & Outlaw

Marek Steiger a Lucie Dosedělová se podělí o zkušenosti z regionální mediální kampaně zaměřené na podpojištěný majetek obyvatel na jihu Moravy po tornádu.

17:30 – 17:50 hod.

Jak sládci dobyli Instagram: Martin Hložek – obchodní sládek Plzeňského Prazdroje

Prezentace projektu Sládci v akci – jak zásady správně načepovaného piva dostat z hospody do digitálního světa a podpořit tak strategické směřování Prazdroje.

17:50 – 18:00 hod.

Závěr a pozvánka na networking, Jitka Němečková – ASCOPA
Shrnutí hlavních bodů semináře a pozvání na networking.

18:00 – 20:00 hod.

Networking při škole čepování
Neformální setkání účastníků při interaktivní škole čepování pod vedením profesionálů z Plzeňského Prazdroje.

 

Jak se na místo dostanete

Místo konání

Plzeňský Prazdroj, Lighthouse
U Prazdroje 64
Plzeň 3

Kontakt pro účastníky