Kill AVE. A co dál? Debata o měření PR v ČR začíná
od 16:00 do 18:00
Přijďte si poslechnout špičky české a slovenské komunikační sféry. Nasdílí s vámi dobré, ale i špatné příklady a novinky z každodenní praxe. Představí vám konkrétní momenty, které vedly jejich značky k úspěchu a zvýšení povědomí. Prozradí, proč právě oni sbírají ohlasy a ocenění za své kampaně a mezinárodní projekty. A nakonec se dozvíte, co přináší Kodex influencera a proč je pro vás důležité o něm vědět.
Akce je připravena exkluzivně pro členy PR Klubu a je zdarma.
Chcete se stát naším členem? Přihlášku najdete zde.
Kreatívny riaditeľ a partner v agentúre THIS IS LOCCO, kde pôsobí 8 rokov. Copywriter, ideamaker, v minulosti občasný designér a programátor. Prezident klubu najúspešnejších kreatívcov - ADC Slovensko. Vyštudoval marketing na Trnavskej FMK UCM. V agentúre THIS IS LOCCO tvorí crossline kampane, ktoré spájajú kultúru, kreativitu a technológie, tie prinášajú zákazníkom zážitok a klientom zisk.
Pracoval na značkách z rôznych sektorov od FMCG cez finančné služby, až po tech a automotive. Ocenenia z Effie, Zlatého klinca - vrátane Grand Prix, Digital Pie, PIAF, Zlatá Pecka, Cannes Young Lions, Cresta Awards, Golden Drum, New York Festivals nebo Prokop. S kampaní Bejby Blue získal ocenění Grand Prix Nejlepší agentura Zlatého středníku 20/21 a 1. místo ve dvou kategoriích.
Leader komunikace Direct family
Jitka Pajurková působí jako Leader komunikace Direct family, jejíž součástí jsou Direct pojišťovna, Direct auto, Fidoo a Direct nadace, kde zastřešuje externí i interní komunikaci. Má téměř 20letou praxi v PR, do Directu přišla ze společnosti McDonald’s, kde z pozice ředitelky PR a komunikace měla na starosti Public Relations, Public Affairs, Community Management a CSR pro český a slovenský trh. Zkušenosti získala také ve společnostech O2 a T-Mobile.
Projekty, na kterých pracovala, uspěly na českých i zahraničních soutěžích, jako je Sabre Awards a European Excellence Awards. Je členkou ASCOPA, byla českou zástupkyní v evropské porotě PR cen Sabre Awards, členkou poroty soutěží Zlatý středník a Young Lions, v čase pandemie covidu byla také mentorkou několika projektů v rámci aktivity Hack the Crisis.
Petr Vančura je spoluzakladatelem profilu Svět influencerů a platformy Férový influencer, v rámci kterého vznikl Kodex influencera. Kodex popisuje pravidla spolupráce značek a influencerů a správné označování reklam. V současnosti Petr pracuje na pozici Commercial Director společnosti GroupM, dříve působil 5 let jako Head of interaction v mediální agentuře MediaCom.
17.00 - 17.10 hod. |
Úvod Patricie Šedivá – místopředsedkyně Výkonného výboru PR Klubu |
17.10 - 17.30 hod. |
Jitka Pajurková – Ředitelka PR a komunikace pro Českou republiku a Slovensko McDonald’s
Influencer marketing ke značce McDonald's odjakživa patří. Propagace novinek či signature produktů je každodenní chléb (nebo žemle?), ale co když dojde na témata z oblasti CSR nebo udržitelnosti? Jak se pro největší světový řetězec rychlého občerstvení hledá a získá celebrita, která propaguje udržitelnost, nebo jak pomocí známého satirika získat peníze pro nadační fond v bitcoinech? O nových cestách v influencer marketingu, nástrahách a přínosech zapojení známých tváří do komunikačních kampaní u nás v McDonald's. |
17.30 - 18.00 hod. |
Juraj Kováč – Kreativní ředitel a partner This is Locco (držitelé ocenění Grand Prix Nejlepší agentura v soutěži Zlatý středník 20/21)
Tvoriť úspešné kampane pre mladých ak predávate veci ktoré sú pre nich „uncool“ je výzva, mladá cieľovka je nám vzidialená a sú náročný na trendovosť komunikácie, vedia prekuknúť reklamu a žijú si vo vlastných subkultúrach. |
18.00 - 18.30 hod. |
Petr Vančura – Spoluzakladatel profilu Svět influencerů a platformy Férový influencer
Profil Svět Influencerů se již třetím rokem zaměřuje na nekalé obchodní praktiky v oblasti influencer marketingu a za tu dobu si vysloužil přezdívku "soudci českého instagramu". Co všechno se může stát, pokud vaše kampaň nebude označená nebo nebude respektovat další zákonné požadavky? Proč by vás neměl zajímat jenom počet interakcí na profilu influencera? A co všechno obsahuje etický kodex? Nejen na tyto otázky se vám pokusí odpovědět jeden ze spoluzakladatelů tohoto profilu.
|
18.30 | Závěrečná diskuze |