Vánoční party ASCOPA
od 18:00 do 23:55
Jak vypsat tendr a připravit výběrové řízení tak, aby na obou stranách došlo k požadované spokojenosti a celý proces proběhl hladce? Jaké jsou nepsané zásady tendrování ve firmách a jak to funguje ve státní sféře? Přijďte na podvečerní diskuzi a zjistěte, jak nastavit úspěšnou spolupráci mezi zadavateli a agenturami.
Tuto akci pořádáme ve spolupráci s APRA a za mediální podpory Marketing&Media.
Michal Vlasák krátce pracoval jako novinář a od roku 2003 působí v PR agenturách, aktuálně jako jeden ze dvou ředitelů Havas PR Prague. Třetím rokem se jako člen Výkonné rady APRA věnuje problematice veřejných zakázek v komunikaci a osvětě státní správy v oblasti public relations. V letech 2009-2014 člen organizačního výboru konference PR Summit. Jako externí lektor přednáší o PR na VŠE a FSV UK. Dvojnásobný držitel České ceny za PR.
Ondrej Čurilla je vedoucím advokátem největší české advokátní kanceláře HAVEL & PARTNERS, kde se více než 10 let věnuje komplexnímu právnímu poradenství v oblasti zadávání veřejných zakázek, koncesí, projektů partnerství veřejného a soukromého sektoru (tzv. PPP projektů) a obchodního práva. Ondrej Čurilla se podílel na realizaci řady pilotních či svým významem unikátních projektů veřejných nákupů, mj. také v oblasti ICT, PR a marketingu, pojištění, dopravy, energetiky, technologií a jiných. Ondrej se účastní také vzdělávacích akcí v oblasti zadávání veřejných zakázek jako přednášející a pravidelně přispívá do odborných publikací.
Václav Pavelka je zakladatel a hlavní konzultant agentury Native PR, působí v oboru vztahů s veřejností od roku 1993. Je specialistou na tvorbu strategií, krizovou komunikaci a public affairs. Podílel se na většině klíčových projektů a kampaní realizovaných pro klienty agentury. V letech 1996–2011 byl členem Výkonné rady profesní asociace APRA, z toho čtyři roky jejím předsedou. V této roli významně přispíval k formování profesních a etických standardů oboru PR v České republice. Přes 20 let je také členem PR Klubu.
Gabriela Bechynská má bohaté zkušenosti v oblasti public relations a government affairs. Dříve působila jako mluvčí a specialistka public relations v Grantové agentuře ČR. Čtrnáct let pracovala v PR agentuře Donath Business & Media a také dva roky zastávala pozici místopředsedkyně profesní organizace PR Klub. V současné době řídí externí a interní komunikaci ve firmě Mondelez, kde má na starost také budování vztahů se státní správou na celostátní i regionální úrovni.
Proč si někteří zadavatelé myslí, že čím více času do tendru investují, tím lepší bude výsledek? V čem se liší tendr na PR agenturu od nákupu linky na výrobu toaletního papíru? Co potvrzuje zkušenost více než 300 výběrových řízení?
Jak se ve velké firmě vybírají agentury?
Proč veřejní zadavatelé tak málo investují do profesionální PR komunikace? Jak může pomoci metodika pro zadávání veřejných zakázek v komunikaci a čím je PR specifické? V čem vidí úskalí PR agentury?
Krátký příspěvek k možnostem postupu zadavatelů při snaze dobře a kvalitně zadat veřejné zakázky v oblasti komunikace.