Interkáři všech firem, spojte se!

Datum vydání: 12. 2. 2025

Autorka: Agata Hauerová a Lenka Šafránková

Před několika dny se konal ‚‚zkušební‘‘ event s vámi, interkáři. A potvrdilo se, že o setkávání opravdu stojíte! Jak často a v jaké podobě se budeme potkávat, záleží ale i na vás. Pojďme si ale nejdříve zrekapitulovat, co jsme si během akce stihli říct a sdílet.

 

 

Co jsme se od vás, interkářů, dozvěděli:

  • Ve většině firem, které se akce účastnily, se interce věnuje jen jeden člověk, nebo dokonce někdo, kdo pozici ani nemá na plný úvazek.
  • Interní komunikace u vás nejčastěji spadá pod oddělení Komunikace.
  • 54 % z vás se s CEO schází alespoň jednou měsíčně. Ale 24 % se s ním nesetkává NIKDY.  
  • Mediální monitoring je běžnou součástí vaší práce, a dokonce ho aktivně využíváte.  

Odpovědi z anket, které nahlédly do zákulisí našich hostů, najdete zde.

 

Na čem s vámi chceme zamakat? 

  • Nejste v tom sami – sdílejme společná ‚‚trápení‘‘, diskutujme. Protože v neformálním networkingu je síla. 
  • Sdílení osvědčených řešení (a to třeba i těch nízkonákladových) i slepých uliček, do kterých se každý někdy dostáváte. 
  • Chtěli bychom se s vámi dále potkávat, třeba u skleničky dobrého vína, nebo i u vás ve firmě v zasedačce. Pojďme tomu třeba říkat ‚‚nevinný interní meeting‘‘.

Pokud se chcete do komunity interkářů více zapojit, přidejte se k nám do interkářské soukromé skupiny na LinkedInu! Sdílejte, co se vám v interce daří, pochlubte se povedenou interní kampaní, nebo se svěřte, co byste příště udělali jinak.