Do PR Klubu vstoupily desítky nových členů a institucí
Datum vydání: 14. 5. 2024Vítáme v řadách PR Klubu všechny nové členy, jak individuální, tak institucionální. Firmy, agentury, instituce státní správy, neziskové a další organizace se k nám připojují už od začátku loňského roku, a už jich máme přes 50.
A kdo to byl naposledy? Ze společností zmíníme třeba cestovní kancelář Čedok, Sazku i Pražskou energetiku. Přivítali jsme i agentury MSL Czech Republic a PEPR Consulting, nezisk zase reprezentuje Člověk v tísni a na všechno bude dohlížet i Městská policie Brno.
Znamená to spoustu věcí:
- Daří se nám šířit myšlenku, že PR je strategickou součástí řízení a budování firem.
- Míří k nám velké korporáty, menší firmy, státní správa i další organizace, a hlavně profíci.
- Navzájem se podporujeme v profesním i osobním růstu.
- Potkáváme se, inspirujeme se a chceme náš obor komunikace posouvat.
Děkujeme všem za důvěru a těšíme se na vás!
Přečtěte si medailonky nových členů nebo těch stávajících, kteří se rozhodli pro institucionální členství.
Hana Burečková
Stavební spořitelna České spořitelny – Manažerka externí komunikace a CSR
Pracovala 16 v AMI Communications, kde se starala o klienty z oblasti financí. Podílela se např. projektu Prvního 3D tištěného domu Prvok. Stojí za myšlenkou a startem projektu Neviditelní. Ve spolupráci se Stavební spořitelnou České spořitelny připravila projekty 3D tištěného parkourového hřiště a Průvodce rekonstrukcí. Od března pracuje přímo v Buřince a má na starosti CSR a komunikaci věnující se zeleným rekonstrukcím.
Jakub Ghanem
Městská policie Brno – vedoucí tiskového oddělení
Jakub je vedoucím tiskového oddělení Městské policie Brno. S komunikací je pevně profesně spjatý. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Palackého a mediální studia na Karlově univerzitě. Pracoval tři roky jako redaktor MF DNES a editor iDnes.cz. Na Automotodromu Brno měl na starosti tiskové středisko, public relations a media relations. Pořádání akcí a komunikaci se věnoval také v produkční a reklamní agentuře SNIP & CO. Je členem správní rady charitativní organizace Velvet Smile, kde zodpovídá i za vztahy s médii. Inicioval vznik a je spoluautorem podcastu Švestky valí pecky. Za zvyšování kreditu městské policie, netradiční projekty přibližující práci strážníků a dobročinné aktivity byl zvolen Strážníkem roku 2018. Stál u zrodu náborového spotu BrnoCop, jenž získal dvě ocenění Recruitment Academy Awards. Je držitelem ceny Grand Prix pro Talent roku 2022.
Markéta Skřivánková
Městská policie Brno – tisková mluvčí
Markéta Skřivánková studovala Marketingové komunikace na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. Po vysoké škole se přestěhovala do Brna a několik let zasvětila práci v hotelnictví. Zlom přišel až s narozením dcery, kdy se rozhodla vystoupit ze své komfortní zóny a zkusit štěstí v oboru PR, který ji vždy lákal. Třetím rokem pracuje jako tisková mluvčí Městské policie Brno, kde se společně se svými kolegy snaží veřejnosti přiblížit, jak je práce strážníků rozmanitá a především záslužná.
Milada Mašková Váchová
Člověk v tísni – Media Officer
Milada Mašková Váchová získala magisterský titul na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a The Salzburg Centre of European Union Studies na Paris Lodron University of Salzburg. Profesně se věnuje PR, PA a komunikaci, působila jako komunikační koordinátorka a specialistka na sociální sítě ve think tanku Evropské hodnoty a v současné době působí jako Media Officer v organizaci Člověk v tísni.
Tomáš Urban
Člověk v tísni – Vedoucí mediálního oddělení
Tomáš Urban vede mediální oddělení Člověka v tísni. Kromě PR a komunikace se dlouhodobě se věnuje novým médiím a technologiím a jejich vlivu na společnost. V minulosti pracoval jako střihač, kulturní redaktor, moderátor, vedl pořad o internetu pro mládež v Českém rozhlasu a psal nebo přispívá pro Ekonom, MFD, Lidové noviny, M&M, Mediažurnál, Hlídacího psa, Týdeník Rozhlas nebo Revue Babylon. Je zakládajícím členem Sdružení pro média a demokracii, z. s. či spoluorganizátorem skupiny sdružující komunikační experty nevládních organizací Společná řeč.
Aleš Zavoral
Mediální skupina A 11 – zakladatel
V médiích se pohybuje už od dob studií. Po odchodu z obchodního oddělení Economie zakládá A 11 a přichází s prvními lokálními tituly pro Prahu, ke kterým postupně přidává odborné časopisy, prémiové tituly i lifestylové magazíny a oborové žebříčky a eventy. Zásadním milníkem společnosti je letošní start plnoformátové televize A 11.
Jan Kulich
Mediální skupina A 11 – Ředitel strategického rozvoje a marketingu
Na různých marketingových pozicích v médiích pracuje více než 15 let. Prošel redakcí České informační agentury, čtyři roky vedl B2B marketing ve vydavatelství Economia a sedm let i celý marketing společnosti Empresa Media. V mediální skupině A 11 řídí strategický rozvoj společnosti, marketing, distribuci a vede eventové oddělení.
David Korn
Mediální skupina A 11 – Obchodní ředitel
David Korn se v médiích se pohybuje přes 18 let, před nástupem na pozici obchodního ředitele mediální skupiny A11 působil jako obchodní ředitel ekonomické divize společnosti Mladá fronta, později vedl obchod této společnosti. V A 11 se z pozice obchodního ředitele soustředí na rozvoj obchodního týmu, rozvoj vztahu s klíčovými klienty a na speciální projekty. Stál také u zrodu všech významných novinek poslední doby, ať už jde o prémiové tištěné tituly, eventy nebo nové televizní formáty.
Zuzana Lošáková
Mars – Corporate Affairs ředitelka pro Střední Evropu
Zuzana se více než 20 let věnuje reputaci firem a pomáhá jim budovat vztahy s veřejností a vládními institucemi. Aktuálně působí ve společnosti Mars jako ředitelka vnějších vztahů pro Střední Evropu, je členkou středoevropského leadership týmu, a má na starosti Corporate Affairs strategii a agendu firmy pro 5 zemí: Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko a Moldavu. V průběhu své kariéry působila na Slovensku i v Česku. Budovala strategickou interní a externí komunikaci pro SABMiller na Slovensku, kde mimo jiné, pomáhala udržet pověst firmy v době významných organizačních změn. Poté vedla komunikaci slovenského Tesca, včetně Tesco Nadace. Zajímá se o seberozvoj, mentoring mladých talentů, podporu žen a jejich zastoupení ve vedení firem a firemní kulturu.
Jan Futera
Digiteq Automotive – Corporate Communications
Jan se komunikaci a PR věnuje téměř celý svůj profesní život. Zkušenosti získal ve společnostech Bosch a Siemens. Od roku 2014 spravuje externí a interní komunikaci společnosti Digiteq Automotive. Do jeho kompetence spadá komunikace s veřejností, strategickými partnery a institucemi. Věnuje se rovněž budování značky zaměstnavatele, CSR aktivitám a mezi jeho zajímavé projekty patřil i kompletní rebranding firmy.
Martin Bořil
Hartmann - Rico – Senior Communication & Media Manager
V médiích se pohybuji od roku 2009, kdy jsem začínal v brněnské redakci MF DNES a iDNES.cz. Během tří let jsem se jako redaktor a editor podílel na rozjezdu on-line zpravodajství z regionů. Na pomyslný druhý břeh jsem vstoupil v roce 2013. Od roku 2016 byla pak moje profesní dráha spojená s brněnskou agenturou Lesensky.cz. Dva roky jsem vedl brněnský tým, od začátku roku 2022 jsem se staral o celé PR oddělení agentury. Po deseti letech v PR jsem se v roce 2023 přesunul na klientskou stranu, aktuálně se starám o interní a externí komunikace značky HARTMANN v Česku a na Slovensku.
Jakub Fajnor
Brainz Narrative – Senior PR Consultant
Senior PR Consultant Jakub Fajnor se specializuje na PR služby progresivním značkám, start-upům i inovačním projektům. Než se začal věnovat klientům ze soukromé sféry, skoro 5 let "bojoval" s novináři jako PR specialista a krátce i mluvčí na Ministerstvu obrany ČR. Před tím se ale stihl žurnalistice věnovat i aktivně, a to ve vydavatelství Economia a v Lidových novinách.
Martina Trnka Vaňková
Brainz Narrative – Account manager
Martina Trnka Vaňková působila v několika prestižních pražských reklamních agenturách. Na delší dobu pak zakotvila v Brainz Studios, kde už je 8 let a z pozice account managerky se vypracovala na spolumajitelku studia Brainz Disruptive a zakladatelku Brainz Narrative. Díky tomu dokáže PR přirozeně propojovat s oblastmi digitálních řešení, budování brandů, webových stránek nebo využití AI a rozšířené a virtuální reality.
Andrej Gargulák
Pragmatig – Managing Director
Viac ako 23 rokov pôsobí v oblasti public relations a médií. Má dlhoročné skúsenosti s riadením firemnej komunikácie významných nadnárodných spoločností. 10 rokov bol riaditeľom korporátnej komunikácie v Slovak Telekom, pred tým 3 roky riadil externú komunikáciu v T-Mobile Slovensko. Je špecialistom na komunikačnú stratégiu, PR, internú a krízovú komunikáciu veľkých podnikov, riadenie transformačných procesov, leadership, CSR, sponzoring a eventy. V komunikačnej agentúre Pragmatig sa z pozície Managing directora zameriava na strategické projekty a consulting pre veľkých klientov.
Martin Vidan
Pragmatig – Client Service Director
Má takmer 20-ročné skúsenosti z oblasti médií a komunikácie. Ako hovorca pre korporátne záležitosti pôsobil na PR oddelení Slovak Telekomu, odkiaľ sa presunul do Deutsche Telekom Pan-Net, kde zodpovedal za oblasť externej, internej komunikácie a eventov. V súčasnosti zastáva pozíciu Client Service Directora v komunikačnej agentúre Pragmatig.
Beáta Némethová
Pragmatig – Senior PR Manager
Beáta má 13-ročnú prax v oblasti PR, komunikácie a marketingu. Pracovala pre známe brandy ako napr. Pelikán, IQOS či GANT a stála tiež pri vstupe módnej značky Karl Lagerfeld na slovenský trh. 3 roky pôsobila ako Communications Lead v Philip Morris Slovakia. Svoje bohaté a rôznorodé skúsenosti na strane klienta teraz zúročuje pri práci s klientami v komunikačnej agentúre Pragmatig.
Klaudia Brázdilová
SPP - distribúcia – Špecialista marketingovej komunikácie
Klaudia Brázdilová je špecialistka marketingovej komunikácie v SPP – distribúcia, a.s. Štúdium žurnalistiky na FF KU v Ružomberku ukončila v roku 2020. Časť štúdia absolvovala v Taliansku na Università per Stranieri di Perugia v odbore Medzinárodná komunikácia a reklama. Už počas štúdia sa zamerala na prácu s médiami a PR. Prvé profesionálne skúsenosti získala v oblasti stratégie politických kampaní.
Neskôr stážovala v NR SR v kancelárii predsedu Komisie pre technologický rozvoj a inovácie. V roku 2018, po absolvovaní bakalárskeho štúdia, začala pracovať v SPP – distribúcia, a.s. na pozícii špecialistu marketingovej komunikácie, kde má na starosti predovšetkým goodwill a pozitívne vnímanie spoločnosti SPP – distribúcia verejnosťou. Podieľa sa na budovaní komunikačných stratégií, príprave reklamných kampaní a brandingu. Je fanúšička umelej inteligencie a kvalitného grafického dizajnu.
Daniel Šturm
Seyfor – CMO
Na počátku své profesní dráhy působil 13 let v obchodních a vedoucích pozicích v médiích, včetně televize TV Nova a Regie Radio Music. Poté přispěl k rozvoji nových produktů a byl součástí týmu stojícího za vznikem webu Super.cz, bankovních služeb Erste Premier, finanční platformy Zonky, a také dva roky rozvíjel byznys v Indonésii. V poslední letech byl marketingovým ředitelem velkých značek jako Česká spořitelna, Home Credit a AAA Auto. Aktuálně je CMO v přední IT společnosti Seyfor. Vystudoval marketing na VŠFS v Praze.
Marek Steiger
Seyfor – Head of Communication
Marek Steiger zastává pozici Head of Brand partnerských společností Mediaboard a Imper a ředitele komunikace ve společnosti Seyfor. Předtím byl ředitelem pro klientský servis komunikační agentury Olmer ad a Talk PR. V minulosti působil také jako vedoucí externí komunikace a tiskový mluvčí ve společnosti Vodafone, kde stál u významných milníků jako uvedení neomezených dat na český trh, představení sítí 5G či akvizice UPC. Významnou zkušeností pro něj bylo rovněž jeho 14leté působení v Zoo Praha.
Tomáš Matoušek
Učitel naživo – PR specialista
V organizaci odpovídá za komunikaci s médií i veřejností. Zajišťuje, aby se lidé dozvěděli o tom, v čem spočívá práce Učitele naživo, kdo ji tvoří a o změnách, které české školství potřebuje. Posledních deset let, s mírnými odbočkami do PR a marketingu, strávil v médiích, jako například v redakcích iDNES.cz či deníku Blesk. Vyzkoušel si i práci v Cermatu a jako copywriter externě spolupracuje s PR týmem 3.1 DIGI v Národním pedagogickém institutu ČR.
Kateřina Konrádová
Učitel naživo – Lídryně Vnějších vztahů
V Učiteli naživo vede tým Vnějších vztahů, který v souladu s vizí organizace usiluje o prosazení změn a inovací v oblasti pregraduální přípravy učitelů a profesní podpory ředitelů. V týmu se věnuje zejména partnerství s veřejným sektorem a spolupráci s aktéry v politické sféře. V minulosti pracovala na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, kde měla na starosti přípravu Strategie vzdělávací politiky ČR do roku 2030+, nebo ve Finské národní vzdělávací radě.
Petr Engliš
PEPR Consulting – Managing Director
V roce 2010 založil a do dnešního dne z pozice Managing Directora řídí agenturu PEPR Consulting. Věnuje se strategickému plánování, krizové komunikaci a práci pro klienty v regulovaných odvětvích.
Michaela Vrbová
PEPR Consulting – Senior PR manager
V oblasti PR se pohybuje více než 10 let. Převážnou část svého profesního života strávila v pražské agentuře PEPR Consulting, kde se věnuje korporátní komunikaci a projektům orientovaným na udržitelnost. V minulosti působila jako tisková mluvčí Asociace krajů.
Kateřina Chalupová
PEPR Consulting – Senior PR manager
Kateřina Chalupová vystudovala pražskou Vysokou školu ekonomickou a PR se věnuje více než 7 let. Začínala v kulturní sféře a neziskovém sektoru, nyní se věnuje klientům především z oblasti FMCG.
Kateřina Stolínová
Italsko-česká obchodní a průmyslová komora – Deputy director – Head of External Affairs & PR
Je tváří Italsko-české obchodní a průmyslové komory již 8 let. Od začátku v Komoře působila jako PR & Communication Manager, dále jako External Affairs & PR Manager a poslední 2 roky působí jako Deputy director – Head of External Affairs & PR. Italská pracovní zkušenost pro Kateřinu začala v roce 2007, kdy působila skoro 4 roky v Českém Centru Řím jako Deputy Director/Marketing, PR and Project Manager. V Římě pod hlavičkou Českých center jako příspěvkové organizace Ministerstva zahraničí podporovala propagaci české kultury v Itálii a rozvíjela kulturní diplomacii. Následoval krátkodobý projekt v kongresovém sektoru MICE, kde jako PR a Marketing Manager podporovala akci MCE CEE Congress v roce 2012 v Praze. Poté měla možnost získat první pracovní zkušenost ze světa obchodních komor, a to konkrétně během 2 let v oddělení PR a marketingu v Hospodářské komoře České republiky. A odtud byl už jen krok do aktuálního působiště v Italsko-české obchodní a průmyslové komoře.
Francesca Tonelli
Italsko-česká obchodní a průmyslová komora – Communication & Relationship Manager
Je narozená v Itálii a žijící téměř celý život v ČR, aktuálně působí na pozici Communication & Relationship Manager v Italsko-české obchodní komoře v Praze. Svá magisterská studia v oboru Mediální studia úspěšně zakončila na Metropolitní univerzitě v Praze v roce 2018. Již v průběhu studií přijala pracovní nabídku na pozici office manager v italské developerské společnosti FIM Group s.r.o., kde se zanedlouho přesunula na pozici Marketing and Public Relations Consultant. Její pracovní náplní byla propagace developerských projektů společnosti, vyhledávání zajímavých pop-up projektů do komerčních prostor Fim Group nebo organizace společenských eventů. Následovala další pracovní zkušenost, stále v oblasti česko-italské spolupráce, pro nadační fond Eleutheria, kde zastávala funkci Production manager & Public relations. Nadace dodnes pořádá řadu konferencí, seminářů, primárně uměleckých výstav jak v České republice, tak v Itálii, za účelem popularizovat historické a umělecké dědictví méně známých období. Francesca se zde po dobu 4 let věnovala jak přípravám a produkci, tak samotné propagaci veškerých kulturních aktivit této organizace. Po uzavření této kapitoly se rozhodla na nějakou dobu opustit svět kultury a odešla na mateřskou dovolenou, během které se i tak věnovala jiným menším projektům, kde získala více zkušeností v oblasti tvorby internetových e-shopů a veškerých typů reklamy skrze online media. Následovalo aktuální působiště v Italské obchodní komoře.
Kateřina Hainzová
Metrostav – Head of Marketing and Communication
V oblasti marketingu a komunikace působím více jak 30 let. Od května 2018 jsem vedoucí útvaru vztahů k veřejnosti společnosti Metrostav a.s., zodpovědná za marketing, CSR, organizaci akcí pro odbornou veřejnost i zaměstnance, externí i interní komunikaci a vztahy s veřejností. Jako jednatelka a obchodní ředitelka společnosti Integra Praha s.r.o. jsem v letech 2009 až 2018 pomáhala českým exportérům v expanzi na zahraniční trhy, převážně na Balkán a do jihovýchodní Asie. Předtím jsem pracovala jako marketingová a PR ředitelka v oblasti real estate (ECM Real Estate Investments k.s., a EPI Ltd.), kosmetiky (Intercasa a.s.), nebo kávy a čaje (Balírny Douwe Egberts a.s.). Získala jsem titul MBA na University of Pittsburgh, USA a Ing. na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Silvie Marhoulová
Metrostav – Specialista Útvaru vztahů k veřejnosti
V public relations pracuji přes dvacet let. Začínala jsem v 90. letech v Rádiu Limonádový Joe. Následovaly pozice account manažerky v agenturách (Mmd, Publicis) a PR manažerky a tiskové mluvčí (Peugeot Česká republika, JA Czech, Agentura pro podnikání a inovace). Krátce jsem se zastavila v tiskovém oddělení Ministerstva průmyslu a obchodu a pak rok působila na pozici ředitelky Asociace PR agentur (APRA). V Metrostavu už pátým rokem zajišťuji B2B komunikaci, produkci videí, obsah sociálních sítích a část interní komunikace. Baví mě široké souvislosti a vztahy, které s sebou nesou nové stavby nebo rekonstrukce historických objektů.
Věra Štollová
Metrostav – Senior Graphic Designer
Práce grafického designera mi umožňuje potkávat inspirativní osobnosti nejrůznějších profesí a díky nim mohu nahlédnout do rozmanitých oborů. Na oplátku jim pomáhám zhmotnit jejich vize do vizuálně srozumitelných konceptů a řešení, ať už na papíře, nebo v online prostoru.
Svou profesní cestu jsem zahájila v grafickém studiu Abalon, kde jsem získala pevné základy v oboru a rozvinula své dovednosti. Po několika letech práce pro klienty jsem se přesunula do korporátního prostředí – neocenitelnou zkušeností byl nadnárodní Deloitte se skvěle vystavěným brandem, pak následovala Agentura pro podnikání i inovace a od roku 2019 jsem posilou týmu Metrostav.
Ondřej Šveda
MSL Czech Republic – Corporate Communications Lead
Ondřej získával zkušenosti v PR a marketingu jak v agenturním prostředí, tak také “in-house”. Před nástupem do MSL pracoval v agentuře Communication Lab, kde se z pozice Account Managera spolu s týmem staral o B2B a korporátní komunikaci několika globálních klientů. V minulosti působil také jako Marketing Manager pro FinTech společnost Roklen a její přidruženou fundraisingovou platformu Fundlift, nebo ve vedoucí pozici neziskové organizace Spotřebitelské fórum, z. ú. Za dva roky působení se v MSL stal součástí komunikace v týmech pro značky ČSOB, foodora, TikTok, Bayer, Klik.cz či Kärcher. Vedle toho byl i součástí kreativních projektů například pro značku Organon, která získala na loňské České ceně PR bronz za kampaň Wall of Sharing v kategorii Zdravotnictví. Spolu s kolegy Janou Pfeiferovou a Jiřím Šolcem se v posledních letech účastnil soutěže Young Lions, ve kterých získali druhé a třetí místo.
Martina Čmielová
FlixBus CZ – Public Relations Manager CZ/SK
Členkou PR klubu jsem již řadu let, během posledních dvou let jsem se věnovala výchově syna. Po RD jsem se vrátila na poloviční úvazek jako tisková mluvčí a Senior PR manažer do technologické společnosti v oblasti cestování FlixBus - tímto děkuji zaměstnavateli za veškerou vstřícnost a flexibilitu, kterou mám. Jsem šťastná!
Tomáš Beránek
FlixBus CZ – PR manažer a tiskový mluvčí
S public relation jsem začal již na vysoké škole, nicméně na dlouho dobu jsem se pak přesunul do oblasti sales, až nakonec ve FlixBusu jsem se od sales dostal čirou náhodou opět zpět k PR. Velmi mě baví spolupráce s destinacemi, což souvisí i s mou zálibou v cestování a sbírání propagačních materiálů. Mám ženu, malou dceru a jeté auto :) Hraju v kapele a (i když už za zenitem) tančím ve folklorním souboru.
Tomáš Kotera
Škoda Auto – Vedoucí Komunikace podniku & interní komunikace
Oblasti PR a komunikace se věnuje přes dvacet let v rámci různých pozic ve společnosti ŠKODA AUTO, především v oblasti komunikace korporátních témat a uvádění nových modelů na trh. V roce 2017 se stal vedoucím komunikace podniku, předtím čtyři roky působil v Číně na postu ředitele PR a komunikace ve společnosti ŠKODA China. Od letošního roku je zodpovědný i za interní komunikaci firmy.
Pavel Jína
Škoda Auto – Tiskový mluvčí Komunikace podniku
PR profesionál s téměř deseti lety praxe v oboru komunikace. Začínal v agentuře, kde měl možnost pracovat na projektech pro největší technologické firmy jako Facebook nebo Spotify. Dnes už je na klientské straně a mluví za ŠKODA AUTO. Zprvu byl zodpovědný jako produktový tiskový mluvčí celosvětově za tři modely, dnes řídí komunikaci značky ŠKODA na českém trhu jako tiskový mluvčí a PR manažer.
Michaela Sklenářová
Škoda Auto – tisková mluvčí a PR manažerka
Michaela Sklenářová zastává ve společnosti Škoda Auto pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Ve své funkci je zodpovědná za komunikaci značky Škoda na českém trhu. Od roku 2018 působila v agenturním prostředí jako project executive pro projekty oddělení Komunikace produktu ve Škoda Auto. Od roku 2022 zastávala pozici tiskové mluvčí Komunikace produktu ve společnosti Škoda Auto, kde měla na starosti celosvětovou komunikaci modelů Fabia, Kamiq a Scala. Michaela Sklenářová získala magisterský titul v oboru Mediální studia na Metropolitní univerzitě Praha.
Michal Beneš
CARE Česká republika – PR & Partnerships Manager
Oblasti PR a komunikace se věnuji přes 5 let, v Česku i v zahraničí. Ať už jako konzultant politické komunikace na volné noze v Bruselu, tiskový mluvčí politické konference Prague European Summit, PR konzultant pro množství neziskových organizací nebo speechwriter na Ministerstvu zahraničí ČR. V současné době pracuji jako manažer PR pro neziskovou humanitární organizaci CARE Česká republika, kde komunikuji novou platformu pro české mikro a malé podnikatele www.propodnikave.cz. Osobně se primárně zaměřuji na komunikaci projektů a organizací, které mají pozitivní sociální a společenský dopad.
Martina Bogliová
Sazka – Specialista externí komunikace
Martina se v oblasti komunikace pohybuje více než 7 let. Po vysoké škole načerpala cenné zkušenosti v zahraničí a po svém návratu začala svou profesní kariéru v mezinárodní firmě Philip Morris. Byla součástí týmu externí komunikace a spolupracovala na komplexních projektech jak korporátního, tak produktového zaměření. Vedle toho měla na starosti digitální korporátní komunikaci. V současné době pracuje pro českou loterijní jedničku Sazka jako Specialista externí komunikace.
Martin Přibyl
Scania CER – PR & Communication Coordinator CZ/SK
Martin Přibyl přičichl k médiím jako redaktor magazínu Auto motor a sport, odkud odešel v roce 2017 do AMI Communications na pozici Account Managera, kde se staral o klienty jako Ford, Shell nebo Continental. Během svého působení v AMI získal rovněž i Českou cenu za PR za projekt uměleckých pneumatik od Jonáše Ledeckého. Následovala takřka čtyřletá etapa ve vydavatelství Economia a od května roku 2022 je koordinátorem PR českého, slovenského a nově i maďarského zastoupení automobilky Scania.
Alena Marešová
OMEXOM GA Energo – PR specialista
Ve světě komunikace a médií se pohybuji od roku 2006. Zkušenosti mám jak z redakcí regionálních médií, tak z druhé strany, tedy z pozice tiskové mluvčí. Pracovala jsem jako tisková mluvčí Hasičského záchranného sboru Plzeňského kraje a poté jako mluvčí Plzeňského kraje. V současné době působím jako PR manager pro společnost OMEXOM GA Energo.
Vladimíra Kolaříková
Tchibo Praha – PR Consultant
V oboru PR se pohybuji přes 20 let. Mám bohaté zkušenosti z agenturní praxe, která mě ideálně formovala pro tu korporátní. Velmi ráda vzpomínám na své začátky v agentuře Pragma Communications i na skvělý profesní růst v agenturách McCann Erickson – Weber Shandwick a Native PR. V korporátním sektoru jsem zastávala pozici tiskové mluvčí banky ABN AMRO a teď už téměř 10 let působím v Tchibo Praha a jako PR Consultant zodpovídám za produktovou komunikaci, podílím se na korporátní komunikaci, community managementu, interních projektech a spolupracuji na CSR aktivitách.
Veronika Jakubcová
Svaz výrobců nealkoholických nápojů – Managing Director & Public Affairs
Ráda se vracím do PR Klubu. Od Public Relations a Governmental Affairs k Public Affairs za několik let. Jsem profesionál v komunikaci s dlouholetou praxí. Nyní hájím zájmy nápojářského průmyslu. Pracovala jsem v BMW Group a na projektu polygonu BMW u Sokolova. Byla jsem u začátků Hyundai v ČR a podílela se na tehdy budoucí výstavbě továrny Hyundai v Nošovicích. Začínala jsem u značky Peugeot. Moje práce byla oceněna již v roce 2005 zvláštním uznáním MERKUR v kategorii Profesionál roku.
Cristina-Carmen Baron
Donio – Head of marketing
Cristina svou vášeň pro marketing a PR zúročila v projektu Donio. Již druhým rokem pomáhá Donio budovat značku, zviditelňovat smysluplné projekty a měnit životy lidí. Zkušenosti získala v dynamickém prostředí startupů i v práci pro klienty jako Procter & Gamble. Svoje zkušenosti sdílí i jako mentorka v projektu #holkyzmarketingu, kde pomáhá ženám i mužům v rozvoji jejich marketingových kariér.
Julie Čapková
Emperium – PR Manager
S osmiletou PR praxí doma i v zahraničí pomáhám klientům posilovat jejich brand image a oslovovat širokou veřejnost. Začínala jsem ve Philip Morris International, kde jsem se podílela na uvedení na trh revolučního produktu iQOS. Díky zkušenostem ze studia v zahraničí nabízím mezinárodní know-how v komunikaci a strategickém poradenství. Specializuji se na zdravotnictví, turistický ruch, technologie a módní průmysl.
Alžběta Plocová
OSVČ, Redaktor, Specialista vnějších vztahů, Politický marketing
Média a sociální sítě jsou světy, které plním texty, fotografiemi a příběhy v nejrůznějších stylech – krizových, korektních až po uvolněné a kreativní. Věnuji se zejména komunikaci ve veřejné správě: politikům, městským částem, obcím, kde je mým cílem dělat sdělení srozumitelnější a politiky i úředníky lidštějšími bez ztráty obsahu a důstojnosti. Radost mi také dělá práce pro soukromé subjekty.
Pavla Hajpišlová
PR Executive, Event Manager
Mladá ambiciózní žena milující sport, adrenalin (i nesportovní) a férové jednání. Po 5 letech v médiích na straně novináře a redaktora přešla na stranu PRisty, dokázala tak lépe pochopit potřeby novinářů a klientů. Miluje různorodost i řád, kreativu i zajeté postupy. Profilem Lord.