Ipsos využívá pro výzkum virtuální realitu
Datum vydání: 19. 4. 2019Partner PR Klubu, výzkumná a technologická agentura Ipsos využívá při řešení byznysových otázek svých klientů možností virtuální laboratoře Virtuplex.
Největší laboratoř pro virtuální realitu v Evropě
Virtuplex, start-up vzniklý v rámci skupiny Etnetera Group, je největším prostorem pro profesionální využití virtuální reality v Evropě a Ipsos je strategickým partnerem celého projektu. Právě využití různých technologických řešení patří mezi nejnovější trendy v oblasti výzkumu trhu.
Ve Virtuplexu se může až pět uživatelů najednou přirozeně pohybovat v libovolně zvoleném virtuálním prostředí na ploše 600 m2.
Díky profesionálním VR brýlím s rozlišením 5K, bezdrátové volnosti pohybu díky backpack PC a systému trackování pohybu v prostoru, si uživatel může virtuální realitu prožít bez jakéhokoliv omezení a v reálné životní velikosti, nikoliv pouze staticky prohlédnout.
Efektivní nástroj pro testování produktů, retail i trénink
Virtuplex je určen primárně klientům z řad firem, které ho mohou využít k řešení designu a dispozic komerčních či kancelářských prostor, k prototypování a prezentaci produktů, např. automobilů, letadel, či tramvají, dále k výzkumu a testování, vzdělávání a školení zaměstnanců, workshopům či atypickým teambuildingům a akcím pro klienty. Využití má samozřejmě i pro retail – nejen pro design prodejních prostor, ale i pro uspořádání zboží na ploše a v regálech. Další efektivní využití virtuální reality je v oblasti testování uživatelské zkušenosti (tzv. UX testy) nejrůznějšího charakteru nebo účinného tréninku zaměstnanců, dealerů či obchodních partnerů na nové produkty a služby.
„Využití virtuální reality pomáhá rychle a efektivně řešit nejrůznější marketingové a obchodní výzvy, které jsou před firmami. Jsme rádi, že ve spolupráci s Virtuplexem máme co nabídnout,“ dodává k tomu Jakub Malý, Managing Director Ipsos.
Pro více informací o využití virtuální reality ve výzkumu se podívejte na video či kontaktujte Jakuba Malého (jakub.maly@ipsos.com) nebo Arnošta Janečka (arnost.janecek@ipsos.com).
Informace o Ipsos: