PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností.

Datum vydání: 12. 9. 2024

PR Klub oficiálně oznámil změnu svého názvu na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností a bude nově používat zkratku ASCOPA.

Největší české sdružení profesionálů v oblasti komunikace rozhodlo o rebrandingu a nově ponese název Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností – ASCOPA (Association of Strategic Communication and Public Affairs). Vyjadřuje tím posun směrem, který lépe odpovídá zaměření organizace i šíři členské základny. S tím se pojí i role, kterou chce ASCOPA zastávat při reprezentaci oboru PR a public affairs, jeho dalším rozvoji a kultivaci, a zdůrazňování jeho strategické role pro management firem, stejně jako pro vedení veřejných a neziskových organizací.

Změnou PR Klubu na ASCOPA sjednocujeme název organizace s tím, co ve skutečnosti děláme a čím jsme. „Klubovost“ už nereflektovala ani naše aktivity, ani potřeby oboru a našich členů. Sdružujeme, vzděláváme, inspirujeme a podporujeme své členy. Budujeme reputaci oboru, pomáháme zvyšovat jeho standardy a vysvětlujeme jeho přínosy a hodnotu. Naším cílem je dále posilovat vnímání public relations jako komplexního komunikačního oboru, který je nedílnou součástí nejvyššího managementu a jeho rozhodování,” říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru.

 

Vizuální identitu připravilo grafické studio ginger&fred ve spolupráci se stratégem Filipem Matějkou.