PR Klub zve na HR Summit
Datum vydání: 31. 3. 2019Přinášíme členům PR Klubu a jejich HR kolegům slevu 20 % na HR Summit.
HR Summit 2019 bude opět zásadní, provede tématem budování značky zaměstnavatele. Atraktivní značka zaměstnavatele pomáhá. Budování značky zaměstnavatele (Employer Branding) spočívá v systematickém vytváření a sdílení pozitivní zaměstnanecké zkušenosti. Hlavním nástrojem je promyšlená personální komunikace se současnými, budoucími i bývalými zaměstnanci. Employer Branding je dlouhodobý a nepřetržitý proces.
Značka zaměstnavatele vzniká v myslích lidí, kteří ve firmě pracují, pracovali a nebo teprve pracovat chtějí. Tvoří ji myšlenky, pocity a očekávání získané díky předchozí zkušenosti s konkrétní firmou v roli zaměstnavatele. Pokud je tato zkušenost pozitivní, je značka zaměstnavatele vnímána jako atraktivní. Atraktivní značka zaměstnavatele přitahuje ty správné lidi. A správní lidé na správném místě dělají tu nejlepší práci...
Více informací najdete na www.hrsummit.cz.