Představujeme vám nejúspěšnější agenturní projekty soutěže Zlatý středník 2023
Datum vydání: 28. 6. 2023Přinášíme vám přehled nejúspěšnějších projektů letošního ročníku soutěže Zlatý středník 2023, za nimiž stojí české nebo slovenské agentury. Podívejte se na přední práce s alespoň dvěma nominacemi, které jsme seřadili podle toho, kolikrát se umístily na shortlistu.
nePINdej!
Svengali Communications
Česká bankovní asociace
Téměř čtvrt milionu Čechů vyslyšelo výzvu nePINdej! ze stejnojmenné osvětové kampaně v oblasti kybernetické bezpečnosti a ověřilo si v unikátním a hravém testu na www.kybertest.cz, zda dokáží odolat návnadám podvodníků a hackerů. Úspěšná kampaň s originálním názvem měla v médiích a na sítích rekordní zásah 48 milionů lidí.
Chytrej výčep
Svengali Communications
Plzeňský Prazdroj
Jak by vypadala hospoda, ve které by se netopilo, nesvítilo, s nevychlazeným pivem z manuálního výčepu a studenou kuchyní? Takovým netradičním experimentem jsme odstartovali kampaň k projektu Chytrej výčep. Plzeňský Prazdroj jeho prostřednictvím díky moderním technologiím pomůže hospodám šetřit energie a vodu při čepování. Event měl velký úspěch, vyvolal zájem majitelů hospod a oslovil veřejnost.
Snickers Antistresárna
MSL Czech Republic
MARS
Cílem kampaně bylo představit novou tyčinku Snickers v předvánočním období. Kde jsou lidé nejvíce ve stresu před svátky? V obchoďácích. A proto jsme je nechali pustit emoce ven. Světlo světa spatřila „Antistresárna“! Speciální místnost v obchodním centru, kde se můžete z plna hrdla vykřičet. Výsledek? 45 500 sekund křiku, tisíce vyzenovaných návštěvníků a “Snickerska” do každé rodiny.
ABSOLUT - Nová definícia lásky
PR Clinic
Pernod Ricard Slovakia
Značka ABSOLUT sa rozhodla ponoriť až do samotných koreňov nášho národa, do slov. Rozhodli sme sa zmeniť definíciu slová lásky v Slovníku súčasného slovenského jazyka, aby sme podporili myšlienku, že láska patrí každému a nie je obmedzená len na lásku muža k žene. Silnou PR & Online kampaňou sme iniciovali zmenu výkladu lásky a stali sa lídrom tolerancie a zmeny, ktorá je tu nevyhnutná.
Jak se zrodilo první mýdlo na světě inspirované kečupem Heinz
MSL Czech Republic
Heinz&Kraft
Rajčata, sůl, cukr, ocet, tajná směs bylinek. 5 ingrediencí, které stojí za úspěchem legendárního kečupu Heinz. Jak přimět média komunikovat o něčem tak elementárním, že kečup je z rajčat? Nechali jsme je v něm přímo “vykoupat”! Uvedli jsme v ČR vůbec první mýdlo, a to s designérkou Helenou Heinz, které kopíruje jeho recepturu, skládá se jen z přírodních složek a po jehož koupeli se sbíhají sliny.
Mc’n’Roll: Přemek Forejt to má prostě rád! A co?
MSL Czech Republic, Leo Burnett Prague
McDonald's ČR
Jak udělat z téma kvality surovin v McDonald’s BANGER (hudební hit pro GEN Z)? Je to fresh, mám to rád, dá se na to dobře hrát! Chorus, který zná každý, kdo kdy slyšel o spolupráci Přemka s Mekáčem (nyní už 65 % populace!) a který zazněl na Slavících, ale i na maturácích a firemních oslavách. Mc’n’Roll byl jedním z nejdiskutovanějších počinů v loňském roce a velmi rychle zlidověl.
Moji milí Slováci
Zaraguza
Slovenská sporiteľňa
V kampani Moji Milí Slováci sme pomocou technológie syntetizácie hlasu (AI) priniesli späť hlas Júliusa Satinského, ktorý povzbudzoval národ k optimizmu. Integrovaná kampaň postavená na inovatívnej technológii ukrajinského startupu Respeecher sa stala najznámejšou kampaňou SLSP za poslednú dekádu.
Návrat hokejovej legendy HC Dukla Senica
Zaraguza
HC Dukla Senica
V roku 2022 obnovila skrachovaný klub Dukla Senica partia Seničanov, ktorí s pomocou Zaraguzy nastavili nový level športového marketingu na Slovensku. Komunikáciou získal klub srdcia fanúšikov, sponzorov a v priemernej návštevnosti cez 2 000 divákov predbehli všetky prvoligové a viaceré extraligové kluby. Zabudnutú legendu sme opäť vrátili do hry.
PR jako klíčový nástroj v energetické krizi
Ogilvy
CENTROPOL ENERGY
Je říjen 2021 a padla společnost Bohemia Energy. První signál hluboké energetické krize. Na trhu je milion zákazníků zcela bez dodávek. Jako střední lokální dodavatel jsme byli hned nespravedlivě vnímáni jako hráč, kterého čeká stejný osud. Distancovat se proto od padlých firem a jasně vysvětlit, že menší dodavatel neznamená nespolehlivý dodavatel, mohlo ze všech nástrojů marketingu pouze PR.
Volkswagen magazín
Boomerang Communication
Porsche Česká republika - Volkswagen osobní vozy
Volkswagen magazín představuje stylového průvodce nejen pro zákazníky a majitele vozů této značky, ale pro kohokoliv se zájmem o automobily a dění kolem nich. Přináší čtenářům technologické novinky, pozadí jejich vzniku, ale i tipy kam s autem vyrazit nebo jak se o něj starat.
Přejeme všem soutěžícím mnoho štěstí! Uvidíme se na slavnostním vyhlášení vítězů dne 7. září od 18:30 v pražském klubu SaSaZu. Registrace na galavečer budou již brzy otevřeny.