Představujeme vám nové členy PR Klubu
Datum vydání: 23. 9. 2021Od července přibylo v PR Klubu 12 nových členů, tentokrát především z veřejné správy. Přečtěte si medailonky některých z nich.
Aneta Procházková
K práci spjaté s médii mě to vždy táhlo. Proto jsem byla nadšená, když jsem dostala příležitost pracovat ve zpravodajských redakcích TV Nova i FTV Prima. Zkušenosti jsem čerpala i jako moderátorka zpráv na Fajn Rádiu. Postupem času se vykrystalizovalo, kam mé kroky povedou dál, a to do Public Relations. Netrvalo dlouho a dostala jsem nabídku pracovat jako koordinátorka externí komunikace a tisková mluvčí SSHR. To pro mě byl zároveň impuls pro studium Marketingové komunikace na VŠFS, protože když něco dělám, chci to dělat pořádně :-). V PR jsem se našla, je to obor stále nový, kreativní a živý. I proto se těším, že v PR Klubu poznám další kolegy, se kterými si můžeme předávat zajímavé zkušenosti z oboru komunikace.
Jan Zilvar
Mediální kariéra začala v roce 1988, kdy se stal spoluautorem a moderátorem týdeníku Folk a Country Magazín. Od roku 1990 pracoval jako redaktor časopisu Folk&Country, který pomáhal zakládat. V letech 1991 a 1992 už se naplno věnoval rozhlasové práci. Pracoval jako moderátor a reportér Radia Klubu Hlasu Ameriky. V období 1993-1998 působil v Radiu Bonton. Začínal tu jako moderátor a od roku 1995 toto rádio řídil. V letech 1998 až 2000 byl v Českých Budějovicích výkonným ředitelem tehdejšího Radia Faktor, Radia Faktor 2 a Eldorádia.
Po ročním působení v televizních médiích v západních Čechách (TV PRO a TV Vřídlo) se vrátil do pražského Country rádia, které vedl bezmála 5 let. V roce 2006 se stal výkonným ředitelem česko-slovenské sítě radií Hey. V roce 2007 se rozhodl změnit prostředí a přijal místo v event marketingové agentuře Key production, ve které působil do března 2010 na pozici Client service director. Jako moderátor a redaktor pořadu ČRo 6 ZAOSTŘENO NA MÉDIA se v květnu 2008 na rok vrátil k rozhlasové práci. Od roku 2012 se věnuje, mimo jiné, politickému marketingu, poskytuje PR servis různorodé klientele. V roce 2017 začal působit v managementu odborného časopisu Security Media, dále od roku 2020 v magazínu CZ DEFENCE.
Milan Hulínský
Milan Hulínský se věnuje marketingové komunikaci a politickému marketingu od roku 2003, kdy také vybudoval PR agenturu MediaClar, s.r.o. Pracoval na více než dvaceti komunálních, krajských a parlamentních volebních kampaních. Za ně získal i několik ocenění. Průběžnou komunikaci zajišťuje zejména pro komunální a regionální politiky i v mezivolebním období. Systém marketingové komunikace obstarával i u celé řady komerčních klientů.
Lucia van Middendorp
Aktuálně působím na pozici PR a marketing manažera v realitní skupině ČMN. PR a marketingu se věnuji od roku 2006. Bohaté zkušenosti z tohoto oboru jsem získala ve společnosti ABB, kde jsem působila více než 9 let na různých pozicích. Mám však zkušenosti i z oblastí IT (PosAm), financí, umění (galleryvanmiddendorp.com) a výživy. Náplní mých pozic bylo posilování brandu v médiích, vytváření PR strategie, zajišťování krizové komunikace a také produktový marketing.
David Šebek
V oboru PR pracuji od roku 2006, kdy jsem nastoupil na Pražský hrad jako tiskový specialista Kanceláře prezidenta republiky. Na Hradě jsem se pak PR věnoval celých 14 let, až do roku 2020. V současnosti je mým zaměstnavatelem Správa služeb hl. m. Prahy, kde působím na pozici pracovníka vztahů k veřejnosti. Do PR jsem v roce 2006 přešel ze zpravodajských médií, v jejichž redakcích jsem strávil téměř 10 let.
Petra Macháčková
Oblasti PR a marketingu se věnuje přes třináct let. Mnoho let měla na starosti PR a reklamu Rakouské národní turistické centrály v Praze, marketing a PR soukromé školy či evropské jedničky v oblasti fitness.
V současnosti vede korporátní marketing a PR investiční skupiny DRFG. V letech 2014-2016 byla členkou Výkonného výboru PR Klubu. Je absolventkou Provozně-ekonomické fakulty (obor Ekonomie, management a marketing) České zemědělské univerzity v Praze, London School of Public Relations a stáže na Humboldtově univerzitě v Berlíně, kde se věnovala mezinárodnímu marketingu.
Jan Vávra
V roce začal pracovat v deníku MF Dnes 1992 a od té doby pracuje ve světě médií. Prošel redakcemi Českého deníku, Telegrafu a ČTA. Psal zejména o ekonomice, pro pořad České televize Nadoraz natáčel investigativní reportáže. V roce 1999 opustil novinářskou profesi a založil agenturu Ariston PR se kterou realizoval stovky komunikačních projektů pro klienty ze všech ekonomických oblastí, vč. politických kampaní. Osobně se soustředí se na krizovou komunikaci. Agentura Ariston PR patří mezi zakládající členy Komory Public relations.
Vojtěch Bílý
Jsem absolventem Žurnalistiky na Univerzitě Palackého v Olomouci a Managementu vzdělávání na Univerzitě Karlově. Po studiu jsem pracoval pro několik regionálních médií v Olomouckém kraji. Na konci roku 2015 jsem nastoupil na tiskové oddělení Ministerstva zemědělství, kde od roku 2018 zastávám pozici tiskového mluvčího a spolu s mými kolegy se snažíme zlepšovat image českého zemědělství.
Karel Kreml
Tvořím fungující komunikaci, udržuji dobré vztahy s novináři napříč obory, vymýšlím kampaně, sociální sítě plním kreativním obsahem, píšu čtivé texty.