Vítáme v ASCOPA další nové členy!
Datum vydání: 18. 11. 2024Vítáme nové členy z řad institucí a profesionálů v oblasti komunikace a public affairs, kteří se stali součástí naší Asociace strategické komunikace a vztahů s veřejností.
Přečtěte si medailonky nových členů nebo těch stávajících, kteří se rozhodli pro institucionální členství.
Jana Poštová
Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy — tisková mluvčí
Působí jako tisková mluvčí a vedoucí zdravotnického operačního střediska Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. K pražské záchrance nastoupila ihned po absolvování oboru Diplomovaný zdravotnický záchranář v roce 2010, následně úspěšně završila studium bakalářského oboru Urgentná zdravotná starostlivosť na Slovenské zdravotnické univerzitě v Bratislavě. V současné době navštěvuje na Advance Healthcare Management Institute studijní obor Master of Healthcare Administration, který je prakticky orientovaný na management ve zdravotnictví. Je také aktivní lektorkou kurzů první pomoci.
Od roku 2017 zúročuje své zkušenosti ze zdravotnického operačního střediska, kde přijímá hovory volajících na linku 155, a detailní znalost fungování provozu záchranné služby coby tisková mluvčí pražské záchranky. Prostřednictvím médií a sociálních sítí informuje veřejnost o činnosti záchranné služby a působí v oblasti prevence. Profesní organizací PR klub byla vyhlášena jako tisková mluvčí roku 2020 ve veřejném sektoru. V roce 2023 se stala také vedoucí zdravotnického operačního střediska. Stará se o rozvoj tohoto klíčového pracoviště záchranné služby, kde přijetím hovorů na tísňové lince 155 začíná naprostá většina událostí, které záchranáři v Praze řeší.
Karel Kirs
Zdravotnická záchranná služba hl. m. Prahy — zástupce tiskové mluvčí
Karel Kirs absolvoval střední zdravotnickou školu, po které pokračoval studiem na vyšší odborné škole v oboru zdravotnický záchranář. Po dokončení studia v roce 2017 nastoupil na Zdravotnickou záchrannou službu hlavního města Prahy, kde dodnes působí jako člen výjezdové skupiny RZP – „záchranářské posádky“, které v hlavním městě samostatně řeší přibližně 90 % událostí.
V roce 2018 úspěšně dokončil bakalářské studium na Vysoké škole zdravotnické v oboru zdravotnický záchranář. Od konce roku 2023 zastává novou pracovní pozici zástupce tiskové mluvčí. Ve stejném roce byl zařazen do skupiny Medical Support Cell, která zasahuje při živelních pohromách v rámci celé Evropské unie a poskytuje zdravotnickou podporu Hasičskému záchrannému sboru přímo na místě událostí.
Jenda Žáček
Obnovitelně.PRO — CEO
Jenda Žáček je CEO komunikační agentury Obnovitelně.PRO. Jako brand strategist a lektor strategie značek na volné noze v poslední dekádě konzultoval desítky značek a kampaní. Dříve působil například jako šéf komunikace či mluvčí Aspen Institute Central Europe, Ministerstva zemědělství, Zelených nebo českých skautů. V agentuře zúročuje zkušenosti s řízením digitálních projektů a kampaní, strategií značek, omnikanálovou, strategickou i krizovou komunikací.
Anežka Jiráňová
Obnovitelně.PRO — Social Media Specialist
Anežka Jiráňová působí jako specialistka na social a digital v agentuře Obnovitelně.PRO, kde spravuje komunikaci pro klienty a projekty zaměřené na udržitelnost a moderní energetiku. Dříve působila v marketingu energetické společnosti TEDOM. Baví ji objevovat trendy v digitálním marketingu a hledat nové způsoby, jak i složitá témata představit jednoduše, srozumitelně a poutavě.
René Jež
Lionhearted — Managing Director
Miluju PR jako nástroj komunikace a většinu mé kariéry bylo PR integrální součástí mé práce při budování značek. V letech 2006 až 2011 jsem byl členem výkonného výboru PR Klubu, od roku 2010 jeho předsedou. V roce 2016 jsem založil společnost Lionhearted, organizuji prestižní soutěž a rozvojový program Young Lions. Jsem držitelem ocenění Zlatý ohníček za přínos rozvoji oboru komunikace.
Karolína Odlasová
Nemocnice Kadaň — Marketingový specialista
V PR oblasti se pohybuji od roku 2006, kdy jsem nastoupila jako PR do Krajské knihovny v Karlových Varech. Dále jsem působila jako vedoucí kina Hvězda v Kadani, kde bylo PR významnou součástí pracovní náplně a nyní pracuji jako Marketingový specialista ve společnosti Nemocnice Kadaň, kde PR patří k mé každodenní rutině. Komunikaci se věnuji téměř dvacet let a vztahy s veřejností byly vždy nedílnou částí mé profesní cesty.
Petra Červenková
Huisman Czech Republic — Marketing and Communications Specialist
V oblasti marketingu a PR působím od roku 2010 a v průběhu své profesní cesty jsem získala zkušenosti v různých odvětvích, od telekomunikací přes IT, až jsem zakotvila ve světě ocelových konstrukcí ve společnosti Huisman Czech Republic. Zde pracuji jako tisková mluvčí a zodpovídám za interní i externí komunikaci. Kromě toho se věnuji projektům v oblasti CSR a třešničkou na dortu je pro mě event management. Baví mě spolupráce s kreativními lidmi, kteří se nebojí vystoupit ze své komfortní zóny.
Joe Cook
Cook Communications — Founder, Managing Director
Do public relations jsem vstoupil po mnoha letech v žurnalistice, a to jak ve své rodné Velké Británii, tak zde v České republice a širším středoevropském regionu. Společnost Cook Communications byla založena v roce 2003 a naším hlavním zaměřením byla vždy korporátní a finanční komunikace. Hodně práce odvádíme v obranném a leteckém sektoru, energetice, stejně jako v celém spektru financí, od fúzí a akvizic a kapitálových trhů až po retailové finanční služby. Letos jsme spustili Young Money Matters, která se zaměřuje na mladé lidi a jejich peníze.
Dominika Žejdl
TWOblondes — Founder & PR Manager
Po letech strávených v redakcích a jako reportérka, kde jsem se věnovala různým tématům od módy po společenská a odborná témata, jsem se rozhodla naplno věnovat světu PR. Práce v médiích mi poskytla jedinečný vhled do toho, jak efektivně komunikovat příběhy, které mají sílu zaujmout a ovlivnit veřejné mínění. Díky spolupráci s předními značkami jako ALOve, DENTALO, ORAL-B, Sensodyne, Parodontax, Auto Kelly a dalšími jsem se rozhodla založit vlastní agenturu TWOblondes. Mým cílem je poskytovat cenově dostupnou a efektivní PR komunikaci, která staví na autentičnosti a síle dobře vyprávěného příběhu.