Vítáme v ASCOPA přes 20 nových členů

Datum vydání: 16. 10. 2024

Vítáme nové členy! Naše řady se opět rozšířily o další profesionály z oblasti komunikace, public relations a firemních vztahů. 

Těší nás, že členství v ASCOPA má pro mnoho z vás takovou hodnotu, že k nám často přivádíte své kolegy i celé týmy v rámci institucionálního členství.

 

 

Přečtěte si medailonky nových členů nebo těch stávajících, kteří se rozhodli pro institucionální členství.

 

Zuzana Vlčková

Kancelář Senátu Parlamentu České republiky – ředitelka Odboru komunikace a vztahů s veřejností 

V Senátu řídí Odbor komunikace a vztahů s veřejností. Dříve pracovala na různých novinářských pozicích, později jako editorka a dramaturgyně. Přestože působila i v komerčním sektoru, nejbližší jí byly veřejnoprávní instituce. Její profesní dráha je nejvíce spjata s Českým rozhlasem. Díky úspěšně realizovaným speciálním projektům se začala věnovat projektovému řízení a managementu. Nejen v práci ji zajímají systémy a jejich (ne)funkcionality.

Lada Faldynová

Kancelář Senátu Parlamentu České republiky – Oddělení tiskové, Odbor kanceláře předsedy Senátu

Vede Tiskové oddělení Senátu. Spolupráci s médii se momentálně věnuje ve státní správě, zkušenosti s tiskovou agendou a PR má také z neziskového sektoru a prostředí veřejné diplomacie. Profesně působila na Velvyslanectví Nizozemského království v Praze, na Stálé misi ČR při OSN ve Vídni nebo v kabinetu poslance v Evropském parlamentu. Je absolventkou Fakulty mezinárodních vztahů Vysoké školy ekonomické.

Vojtěch Chmelíček

Kancelář Senátu Parlamentu České republiky – Oddělení komunikace, Odbor komunikace a vnějších vztahů

Vede Oddělení komunikace Kanceláře Senátu, kam nastoupil po pětiletém studiu politických věd a mezinárodních vztahů ve Velké Británii. Jeho agenda zahrnuje projekty, které značku Senátu budují a nadále posilují. Od správy sociálních sítí po organizaci akcí pro tisíce lidí z řad široké veřejnosti.

Jiří Peroutka

dm drogerie markt – Manažer komunikace

Do společnosti dm nastoupil v květnu 2011 a postupně prošel odděleními controllingu, personálního rozvoje a reklamy. Od roku 2016 působí jako manažer komunikace zastřešující marketingové aktivity, včetně interní i externí komunikace a zastupuje společnost v komunikaci s médii. Podílí se na přípravě CSR aktivit, působí jak na národní, tak mezinárodní úrovni a v roce 2021 se stal členem širšího vedení společnosti dm.

Jana Růžičková

dm drogerie markt – Specialistka komunikace senior/ Marketing & Nákup / Wording

Do společnosti dm nastoupila v říjnu 2009, kde začínala v administrativě a následně téměř 8 let zastávala pozici odborné pracovnice junior na oddělení Nákupu. Od prosince 2019 pracuje v oddělení Komunikace jako specialistka komunikace senior, je součástí kompetenčního centra Wording a zároveň se podílí na přípravě interní i externí komunikace společnosti dm.

Jan Kašpar

DOBROBOT – Manažer rozvoje strategických partnerství

Více než 19 let se pohybuje v oblasti vzdělávání a rozvoje jednotlivců, týmů, ale i mládeže. Poslední roky je jeho oblastí i udržitelnost a společenská odpovědnost firem, její strategie i reporting a moderní možnosti CSR spolupráce firem a organizací či osobností. O čem si s Honzou můžete i mimo byznys povídat? U kávy, o vínu i chataření.

Linda Havlíček Skarlandtová

Eterne – Jednatelka

Dlouhé roky působí v PR v oblasti kultury a zejména divadel. Byla PR manažerkou a tiskovou mluvčí Divadla Ungelt a Činoherního klubu. V současné době je nezávislým konzultantem v PR a věnuje se různým (převážně) uměleckým a neziskovým projektům.

Kristýna Hájková

Grayling Czech Republic – Head of Public Relations

Kristýna Hájková působí jako Head of Public Relations v agentuře Grayling Czech Republic. V oblasti PR a marketingu má více než 10 let zkušeností, v minulosti působila např. v AMI Communications nebo Bison & Rose, později zodpovídala za komunikaci Středočeského inovačního centra, hotelu InterContinental Prague nebo projektů společnosti Odien Group. V současné době působí i jako lektorka na Newton University.

Olga Dittrich

Grayling Czech Republic – Senior PR Consultant

Olga Dittrich pracuje v PR agentuře Grayling již od roku 2010. Má bohaté zkušenosti z automobilového průmyslu, oblasti technologií, lifestylu a CSR. V současnosti působí na pozici Senior PR Consultant. Má na starosti vedení týmu, který pracuje pro klienty jako Jaguar Land Rover, Albert Česká republika, Primark a řadu dalších.

Václav Prchlík

Grayling Czech Republic – Senior PR Consultant

Václav v agentuře Grayling vede tým, který se stará o technologické klienty jako jsou Visa, KHNP nebo automobilka JLR. Má dlouhodobé zkušenosti z oblasti PR a budování vztahů s novináři i klientem. Do Graylingu nastoupil v roce 2016, kdy převzal IT technologické klienty. V minulosti se věnoval i produktové komunikaci pro společnosti Kaspersky, XTB či JetBrains. Václav vystudoval obory Marketing a PR a Mediální studia na pražské Karlově univerzitě.

Monika Majerčíková

Generali Česká pojišťovna – Head of External Communications & CSR pro SR a ČR

V slovenské Generali začínala jako event manažerka před téměř 15 lety. Postupně do své agendy přibrala interní komunikaci, CSR a později i vedení oddělení komunikace. Po sloučení slovenské Generali a Generali České pojišťovny zodpovídá za tým externí komunikace a CSR pro obě země. Před nástupem do Generali působila ve farmaceutickém byznysu a v neziskové organizaci Liga proti rakovine SR.

Jan Marek

Generali Česká pojišťovna – tiskový mluvčí

Během studia žurnalistiky a mediálních studií na FSV UK pracoval jako novinář. V roce 2009 spojil svoji kariéru s komunikací a PR ve finančním sektoru – aktuálně jako mluvčí největší domácí pojišťovny. Jako mluvčí a PR manažer byl součástí týmů v České pojišťovně, Directu a Generali Pojišťovně, zkušenosti má i z bankovního sektoru. Kromě externí komunikace ve všech jejích podobách si hýčká i přesah do „interky“. Za svůj ne vždy zcela tradiční přístup k PR získal několik profesních ocenění (např. Grand prix České ceny za PR 2014, Lemur).

Martin Roháček

Double Check Agency – Co-founder

V PR působí od roku 2015. Nejprve se v agentuře Madison věnoval komunikaci IT klientů. Poté přešel do esportové agentury PLAYzone, která se tehdy stala součástí skupiny Prima. S agenturou spolupracuje dodnes, nyní už ale pod hlavičkou Double Check Agency. Tu založili s jeho manželkou Soňou koncem roku 2022. Dnes se specializují především na gastronomii, kulturu, design a gaming.

Daniel Macek

MACEK.LEGAL – Partner, advokát

Je advokát s více než 15letou praxí, specializující se na právní podporu PR agentur a dalších firem v oblasti PR. Ve své kariéře pomohl desítkám PR profesionálů správně nastavit smlouvy s klienty, ochránit duševní vlastnictví a minimalizovat rizika spojená se švarcsystémem. Jeho cílem je zajistit, aby právní aspekty vašich projektů byly vždy v souladu se zákony, a tím podpořit váš úspěch. Ve volném čase se věnuje rodině, rybaření a golfu. Je také aktivním členem Rotary klubu, kde se podílí na různých komunitních projektech.

Pavlína Adámková

Generali Česká pojišťovna – PR specialistka

Absolventka Západočeské univerzity v Plzni již při studiu působila a psala pro deník Mladá fronta DNES a magazín 5plus2. Zkušenosti v oblasti public relations následně nasbírala převážně v neziskovém sektoru. V současné době dokončuje Mediální studia na Metropolitní univerzitě v Praze. V komunikačním týmu Generali České pojišťovny pracuje od roku 2023, do její agendy patří zejména komunikace témat udržitelnosti a CSR aktivit. Také je zodpovědná za obsah na firemním LinkedInu v Čechách a na Slovensku.

Jiří Böhm

ABBBA Group – majitel a jednatel 

Jiří Böhm je bývalý ekonomický novinář Lidových novin a reportér České televize. Věnuje se media relations, osobnostnímu PR a business developmentu. Spoluzaložil PR agenturu ABBBA, online agenturu swiit a publicistický web FocusOn, které spadají do ABBBA Group. Aktuálně pracuje na intenzivnějším propojení všech tří složek skupiny v moderní komunikační platformu otevřenou pro co nejširší klientelu. 

Tomáš Vrána

ABBBA Group – majitel

Tomáš Vrána má přes 20 let zkušenosti v PR i médiích. Vedl PR aktivity pro veřejný i soukromý sektor. Nyní se zaměřuje na rozvoj publicistického webu FocusOn, který přináší nové trendy v ekonomice s důrazem na moderní technologie a mezioborovou diskuzi.

Nicole Baronová

ABBBA Group – PR Director

Nicole Baronová má rozsáhlé zkušenosti v komunikaci, digitálu, reklamě i nákupu médií. Díky své praxi se specializuje na strategické vedení komunikace značek napříč kanály. Pracovala pro řadu komerčních klientů v technologickém, finančním, farmaceutickém či průmyslovém sektoru, stejně tak má zkušenosti z politického PR. V současnosti se věnuje strategickému poradenství a rozvoji komplexních kampaní.

Lenka Havlíková

Divadlo X10 – ředitelka a kreativní producentka

Poté, kdy jako dramaturg působila ve významných studiových divadlech (Činoherní studio v Ústí nad Labem, HaDivadlo) a v Národním divadle, začala realizovat vlastní projekty jako nezávislá producentka. V roce 2013 založila společně s režisérkou Ewou Zembok a herečkou Annou Císařovskou Divadlo X10, které se zaměřuje na současnou dramatiku. Kromě vlastní divadelní činnosti se věnuje rozvoji neziskového divadelního sektoru jako takového. V květnu 2016 byla na ustavující schůzi Asociace nezávislých divadel České republiky (AND ČR) zvolena 1. místopředsedkyní této profesní organizace divadelních subjektů z oblasti neziskové sféry, na přípravě jejíhož založení se od počátku podílela. Od roku 2021 je předsedkyní AND ČR.

Barbora Koláčková

Divadlo X10 – Marketing & PR Specialista

Po studiu ekonomie na České zemědělské univerzitě odjela do holandského Wageningenu studovat marketing a chování spotřebitele. Poté se několik let věnovala marketingu a PR v nadnárodních společnostech, ze kterých utekla do Botanické zahrady v Praze, kde na pozici náměstkyně ředitelky vedla oddělení marketingu a akcí pro veřejnost. Z botanické zahrady se přes mateřskou dovolenou dostala až do Divadla X10. Věnuje se marketingu a PR divadla, především sociálním sítím a webu. PR se věnovala i v Asociaci nezávislých divadel a stále s Asociací spolupracuje na některých mezinárodních projektech. 

Kateřina Slámová Kubešová

Zdravotní klaun – ředitelka

„S radostí a vděčností vedu zavedenou a úspěšnou dobročinnou organizaci s národní a mezinárodní působností. Chci vnášet radost do života lidí a podněcovat je či inspirovat k sebe-rozvoji.“ Kateřina Slámová Kubešová vede organizaci Zdravotní klaun od roku 2014 jako druhá ředitelka v historii (první byl Gary Edwards, zakladatel Zdravotního klauna). Dlouhodobě se věnuje vzdělávání dospělých, budování online komunit a inovativním výzkumům. Stála u zrodu programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jako lektorka, koordinátorka, redaktorka. Program měl za cíl udělat z žáků samotné myslitele a čtenáře, kteří se dokážou na věci dívat z různých úhlů pohledu, jsou zvídaví, cítí lásku k vědění a zodpovědnost za svět, ve kterém žijí. Lektorovala v nezisku i byznysu, řídila několik rozvojových projektů, např. Třetí kariéra (projekt zaměřený na podporu celoživotního vzdělávání a zlepšení podmínek na trhu práce pro cílovou skupinu lidí „50+“ v ČR) nebo Rodiče vítáni (projekt podporující otevřenost škol vůči rodičům a veřejnosti).

Adéla Červená

Zdravotní klaun – Manažerka komunikace

Adéla je manažerkou smíchuplné komunikace organizace Zdravotní klaun od roku 2023. Zodpovídá za komunikaci s médii, sociální sítě, vztah s nemocnicemi a dalšími spolupracujícími organizacemi a společně s oddělením marketingu a fundraisingu se podílí také na komunikaci s dárci. Ráda vzpomíná na svou první velkou pracovní pozici v nakladatelství Academia, kde snoubila lásku ke knihám s komunikací. Tyto zkušenosti pak rozvíjela v menších i větších firmách, až nakonec s radostí zakotvila u Zdravotního klauna. Jak sama říká, je to pro ni smysluplná a smíchuplná práce, kam se těší opravdu každý den. Nejsilnější emocí ve spojení s tímto posláním je pro ni naděje, kterou zprostředkovaně pomáhá rozdávat každý den v českých nemocnicích i domovech pro seniory.

Magdaléna Černá

Centrum LOCIKA – Vedoucí PR a prevence

Pracuje jako vedoucí komunikace a prevence Centra LOCIKA. Centrum LOCIKA pomáhá dětem, které zažívají násilí v rodině. V LOCICE je zodpovědná za veškerou komunikaci dovnitř i ven a za oblast prevence. Vede tým nadšených mladých lidí. Společně se snaží veřejně otevírat debatu o násilí v blízkých vztazích a jeho dopadech na děti. Připravují a realizují preventivní kampaně na podporu prevence. Vyznávají trauma informovaný přístup, který je založen na pochopení, že trauma může mít hluboký vliv na chování, myšlení a interakce lidí s médii a veřejností. Podílí se aktivně na advokacii tématu dětství bez násilí s cílem zlepšit systém péče o ohrožené děti. Magda a její tým získali za své preventivní materiály v roce 2022 cenu Eduzína a v roce 2023 byli nominováni za své působení na sociálních sítích na  Czech Social Awards.

Aneta Kuželová

Centrum LOCIKA – PR a event manažerka

Vystudovala bakalářský obor Marketinogvá komunikace a public relations na FSV Univerzity Karlovy. V současné době studuje navazující magisterský obor Strategická komunikace. V Centru LOCIKA působí od roku 2022 jako PR a event manažerka. Zajišťuje například koordinaci preventivního happeningu Bubnovačka a kromě toho organizuje i další odborné akce Centra LOCIKA jako jsou konference či kulaté stoly.