Vítáme v PR Klubu 12 nových členů a 15 společností či agentur
Datum vydání: 28. 9. 2023Přes léto přibylo do PR Klubu 12 členů s řádným nebo rozšířeným členstvím a 15 společností či agentur, a to nejen z Česka, ale i ze sousedního Slovenska. Některé tváře důvěrně znáte? Ano! Do klubu vstupuje mnoho institucí nebo agentur, jejichž zástupce vídáte na našich akcích a my je rádi znovu představíme díky novému členství nebo v týmu se svými kolegy.
Kdo vše už patří mezi naše institucionální členy?
Mezi společnosti, které si užívají benefitů PR Klubu patří (dle abecedy) Air Bank, Alensa, Allianz - Slovenská poisťovňa, Asociace veřejně prospěšných organizací ČR, Coca Cola HBC, Česká centra, České Radiokomunikace, ČEZ, Dům zahraniční spolupráce, E.ON Česká republika, KDU-ČSL, Komerční banka, Letiště Praha, Mediaboard, Ministerstvo životního prostředí, Nadace České spořitelny, Nejvyšší kontrolní úřad, Provident Financial, RSJ / Nadace RSJ, Scio, Sev.en Energy, T-Mobile Czech Republic, Tipsport, Vodafone a Vysoká škola ekonomická v Praze.
Z agentur to pak jsou Adison, AMI Communications, FYI Prague, Hero & Outlaw, KNOWLIMITS Group, Ogilvy, Parliamo a Svengali Communications.
A další desítka je již jen krůček od vstoupení mezi nás. Těšíme se na inspirativní diskuze během našich seminářů, stejně tak historky z oboru při příležitosti klubových networkingů.
Přečtěte si medailonky nových členů nebo těch stávajících, kteří se rozhodli pro institucionální členství.
Václav Rambousek
Ogilvy – PR & INFLUENCE DIRECTOR
Václav Rambousek se v oboru profesionální komunikace pohybuje více než 10 let. V současné době řídí PR tým agentury Ogilvy, v rámci jejíž celosvětové sítě je na českém trhu představitelem této expertízy. Spolu se svým dvacetičlenným týmem komunikačních profesionálů se specializuje na široké spektrum klientských oblastí, jako je FMCG, retail, průmysl, energetika, logistika, farmacie nebo finance. Zaměřuje se na strategickou klientskou konzultaci a tvorbu komunikačních kampaní stejně jako na interní rozvoj týmu, nového byznysu a propojování lokálního trhu s regionální Ogilvy PR EMEA strukturou.
Natálie Sedláčková
Ogilvy – Senior PR Consultant
Natálie se věnuje public relations stejně tak dlouho, jako je členem rodiny Ogilvy, takřka dvě dekády. Po zkušenosti s prací v médiích a studiu Vyšší odborné školy publicistiky se dala na dráhu budování mediálního obrazu firem a značek. Díky tomu se věnovala problematice potravinářství, finančnímu sektoru, veřejné správě, sociálním tématům a prevenci. V posledních letech spolupracuje převážně se společnostmi z oblasti průmyslu a logistiky, a díky nim se dostává i k tématům interní komunikace a employer brandingu.
Tereza Raidová
Ogilvy – Head of PR Business
Tereza má v Ogilvy na starosti strategické vedení komunikace stávajícího klientského portfolia, které pomáhá neustále rozšiřovat. Její silnou stránkou je propojování týmů, expertíz a projektové řízení, proto se věnuje vedení těch největších projektů a spolupracuje s kolegy napříč agenturními expertízami v Ogilvy, WPP campusu i kolegy ze zahraničí. Vedle péče o klienty se věnuje i internímu rozvoji PR talentů, kterým pomáhá profesně růst. Na komunikaci ji už od studia na FMK UTB ve Zlíně baví správně vybalancovaná kombinace kreativních nápadů, dobře odvedeného řemesla a týmovost. A také to, že jí každodenní podněty a témata nutí stále objevovat něco nového.
Jaroslav Broža
Nejvyšší kontrolní úřad – Ředitel odboru komunikace
Jaroslav Broža vystudoval Husitskou teologickou fakultu Univerzity Karlovy, za diplomovou práci na téma „Psychická manipulace v sektách“ obdržel v roce 1999 Hlávkovu cenu. Od roku 2001 pracuje na Nejvyšším kontrolním úřadu, od roku 2011 je ředitelem odboru komunikace. Od roku 2008 je členem celostátní poroty soutěže Zlatý erb, soutěže o nejlepší webové stránky měst a obcí. Je hlavním organizátorem tradičního hackathonu veřejné správy – hackujstat.cz.
Lucie Ellingerová
Nadace České spořitelny – manažerka komunikace
Lucie Ellingerová je absolventkou VŠE v Praze, má za sebou patnáctiletou zkušenost z marketingu společnosti Yves Rocher. Poslední rok a půl tam vedla marketing nejen v Česku, ale i na Slovensku a v Maďarsku. Před svým angažmá v Nadaci České spořitelny půl roku pracovala jako PR a marketingová manažerka dobrovolnické organizace Česko.Digital. V Nadaci vede komunikační tým. Věnuje se také podpoře komunikačních projektů třetích stran.
Kateřina Bártová
Nadace České spořitelny – specialistka komunikace
Kateřina Bártová je absolventkou žurnalistiky a mediálních studií na Fakultě sociálních věd UK. Má zkušenosti z butikových komunikačních agentur, tři roky pracovala jako tisková mluvčí Prague City Tourism, později se na volné noze věnovala PR různých komerčních i neziskových projektů. V Nadaci má na starost tvorbu obsahu pro intranet, web i sítě, píše nadační newslettery a řeší oblast PR.
Ivo Půr
Hero & Outlaw – Managing Director
Ivo Půr se v oblasti komunikace pohybuje 20 let. Posledních 5 let vede agenturu Hero & Outlaw, kterou před stejnou dobou s kolegy i založil a která v posledním roce posbírala řadu oborových ocenění – mimo jiné za projekt 13 minut pro Českou asociaci pojišťoven. Ivo Půr se vedle managementu věnuje strategické komunikaci a propojování jednotlivých komunikačních disciplín. V minulosti působil jako lídr sektorové komunikace KPMG Česká republika nebo šéfredaktor vládních internetových prezentací. Je aktivní jachtař s více než 18 000 mílemi.
Denisa Ladka Morgensteinová
Hero & Outlaw – Senior PR Consultant & Team Leader
Denisa má za sebou více než 10letou praxi v oblasti médií. Vedla komunikaci pro společnost Zonky, byla součástí týmu externí komunikace Air Bank (obojí ve skupině PPF). Pracovala jako manažerka PR v Rohlik Group pro český trh. Působila také jako manažerka komunikace ve státní a veřejné sféře. V Hero & Outlaw pracuje pro klienty z oblasti financí, technologií, služeb a e-commerce. Stará se například o Rohlík, NOTINO, INVESTIKU nebo Českou asociaci pojišťoven, se kterou v rámci agentury spolupracovala mimo jiné na úspěšném projektu 13 MINUT a jeho pokračování.
Jan Kučmáš
AMI Communications – Partner
Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications je od roku 2005 a specializuje se na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera agentury je odpovědný za oddělení průmyslu, stavebnictví, realit a bydlení dále za content marketing a také za mezinárodní aktivity skupiny AMI Communications: například řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, CTP, Colt CZ Group, Heimstaden (dříve RESIDOMO), ArcelorMittal (dnes LIBERTY) Ostrava. V letech 2014 až 2018 byl prezidentem Výkonné rady oborové asociace APRA.
Martin Ayrer
AMI Communications – Senior consultant
Komunikační odborník, mediální kouč a stratég. Dlouhodobě se specializuje na specifika mediální, marketingové i PR komunikace. Vystudoval Literární akademii Josefa Škvoreckého, obor Mediální komunikace a Tvůrčí psaní. Působil jako redaktor veřejnoprávní tiskové agentury ČTK a nejsilnější české komerční televize TV Nova. Reklamní kampaně plánoval v mediální agentuře PHD. Pracoval v politickém marketingu a PR na pozicích tiskového mluvčího politické strany, tiskového mluvčího Ministerstva pro místní rozvoj ČR a vedoucího komunikace a tiskového mluvčího Vlády ČR. Na Univerzitě Karlově zakládal a vedl Oddělení marketingu UK a působil v oblasti strategické komunikace univerzity. V současnosti vyučuje na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy dva předměty, Strategickou komunikaci a Mediální trénink. V současné době spolupracuje s AMI Communications na pozici Senior Consultant, věnuje se komunikačních kurzům, mediálním školením a mediálním tréninkům.
Lucia Strnad Muthová
Allianz - Slovenská poisťovňa – riaditeľka komunikácie, správkyňa nadácie a change lead
Lucia Strnad Muthová spolu so svojím tímom tvorí komunikáciu jednej značky už viac ako 20 rokov. Je tvárou poisťovne, pre ktorú je komunikácia mimoriadne dôležitá. Či už ide o komunikáciu s externým prostredím alebo so zamestnancami.
Počas svojho pôsobenia v Allianz komunikovala významné udalosti a zmeny - fúziu dvoch spoločností s odlišnými firemnými kultúrami, založenie dcérskej dôchodkovej správcovskej spoločnosti, viacero významných organizačných zmien či filantropické aktivity.
Dôkazom, že značke Allianz na informovanosti a zapojení vlastných zamestnancov veľmi záleží, je aj “čerstvý” komunikačný projekt k sťahovaniu centrály spoločnosti, ocenený v súťažiach Zlatý středník, Hermés Komunikátor roka i PRokop. Lucia získala dvakrát titul Hovorca roka a aktuálne je držiteľkou ocenenia PR Osobnosť roka.
Jan Řezáč
FYI Prague – Managing Partner
Jan Řezáč je dlouholetý public relations expert se specializací na firemní a produktovou komunikaci (zejména oblast elektroniky a technologií), krizovou komunikaci a komunikaci v rámci public affairs. Má rozsáhlé pracovní zkušenosti se značkami jako Google, Uber, Lime, Refundit, ČSA/SmartWings, OMV, Carvago, T-Systems, LG, Panasonic, Toshiba nebo TOM TOM. Dříve působil jako mluvčí druhého největšího českého e-shopu Mall.cz a také jako redaktor časopisu Chip, kde se zaměřoval na komunikační sekci.
František Brož
FYI Prague – Managing Partner & Head of the Marketing Strategy Team
Začínal jako novinář se zaměřením na politické reportáže, posléze z postu šéfredaktora vedl magazín Marketing Journal. Pracoval jako freelance i agenturní PR konzultant (Focus, Ogilvy, Jean La Taupe), brandový specialista a tiskový mluvčí. V roce 2013 založil s Janem Řezáčem PR agenturu FYI Prague, mezi jejíž klienty v současnosti patří například T-Mobile, Uber, DoDo nebo realitní skupina EHS (Bezrealitky, MM Reality, Maxima Reality).
Jitka Němečková
Provident Financial – ředitelka komunikace a Public Affairs
Jitka Němečková, která vede v Provident Financial komunikaci a Public Affairs a je členkou představenstva, má bohaté profesní zkušenosti s PR, komunikační a mediální strategií a také marketingovou komunikací. Do Providentu přišla z Plzeňského Prazdroje, kde působila šest let a vedla zde tým pro Českou a Slovenskou republiku, Německo a Rakousko. V roce 2018 získala prestižní ocenění Mluvčí roku. O dva roky později vyhrál tým, který v Prazdroji vedla, ocenění PR tým roku. Před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala mimo jiné v Unipetrolu a Spolaně.
Jana Austová Pikardová
Provident Financial – Corporate Communications Manager
Jana Austová Pikardová v Provident Financial nově nastupila na pozici Corporate Communications Manager s desetiletými zkušenostmi v oboru PR. Svou kariéru nastartovala ve společnosti Tesco Stores ČR a pak pokračovala v pivovarnické skupině Heineken ČR, kde kromě externí a interní komunikace měla na starosti také vedení řady CSR projektů. Během své rodičovské dovolené Jana pracovala pro Svaz moderní energetiky, kde se věnovala externí a interní komunikaci a také stojí za vznikem podcastu Pod proudem.
Lenka Čihák Kozáková
Provident Financial – Internal Communication Specialist
Tým interní komunikace Provident Financial nově posílila také Lenka Čihák Kozáková. Lenka nastartovala svou profesní dráhu v mediálním domě Burda Praha, kde koordinovala provozní projekty. Posledních šest let strávila ve Vídni, kde vytvářela obsah in-store rádií společnosti Rewe Group. Vedle přípravy reklamních textů se tu zaměřovala hlavně na interní komunikaci pro zaměstnance prodejen BILLA a PENNY v České republice.
Denisa Benešová
Provident Financial – Internal Communication Specialist
Denisa Benešová má za sebou zkušenosti z široké škály oborů, ale protože ji baví práce s lidmi, byla pro ni interní komunikace jasnou volnou. Svou kariéru začala v mediální agentuře POS Media, kde řídila procesy mezi obchodním a operačním oddělením. K týmu interní komunikace Provident Financial se Denisa přidala před necelým rokem. Za poměrně krátký čas ale dokázala rozpohybovat mnoho aktivit a procesů v interní komunikaci. Jedním z jich je například zapojení přes 300 zaměstnanců do dobrovolnických akcí skrze projekt Neviditelní.
Ivana Nguyenová
Generální inspekce bezpečnostních sborů – Tisková mluvčí
Ivana slouží již 16 let v bezpečnostních sborech, z toho 9 let působí v oblasti komunikace. Začínala jako policistka na pražském místním oddělení, kde nabyla zkušenosti v oblasti bezpečnosti. Čtyři roky vystupovala jako tisková mluvčí Policejního prezidia ČR a od roku 2018 působí jako tisková mluvčí Generální inspekce bezpečnostních sborů, kde pokračuje v práci s médii a veřejností. Aby se Ivana více profesně rozvíjela a posunula v mediální prezentaci, rozhodla se pro členství v PR Klubu.
Marek Steiger
Mediaboard – Head of Brand
Marek Steiger zastává pozici Head of Brand partnerských společností Monitora Media a Imper. Předtím byl ředitelem pro klientský servis komunikační agentury Olmer ad a Talk PR. V minulosti působil také jako vedoucí externí komunikace a tiskový mluvčí ve společnosti Vodafone, kde stál u významných milníků jako uvedení neomezených dat na český trh, představení sítí 5G či akvizice UPC. Významnou zkušeností pro něj bylo rovněž jeho 14leté působení v Zoo Praha.
David Hořínek
CzechInvest – PR manažer a tiskový mluvčí
Jeho první profesní kroky začínaly na tiskovém oddělení Ministerstva pro místní rozvoj, kde se podílel na tvorbě mediální politiky a mediálních kampaní ministerstva. Byl v týmu zajišťujícím interní a externí komunikace a poté převzal digitální komunikaci. Byl součástí Strategické komunikační skupiny k českému předsednictví v Radě EU. Nyní pracuje v agentuře CzechInvest na pozici PR manažer a tiskový mluvčí.
Michal Malysa
Aricoma – Head of Brand and Communications ve společnosti
Michal se v PR pohybuje už 11 let. PR kariéru odstartoval po osmi letech v novinařině (mimo jiné TV Nova nebo v ČRo) v agentuře Grayling, kde se vypracoval do vedení PR týmu. Po pěti letech přešel do Deloitte jako šéf externí komunikace a v roce 2021 nastoupil do Eurowagu. Komunikaci firmy řídil během jejího vstupu na londýnskou burzu. Od prosince 2022 vede komunikaci v Aricomě, největší ICT firmě v ČR a součásti KKCG. Dobré PR podle něj musí ctít etické a morální hodnoty. A největší radost mu udělá přírůstek do sbírky Lega.
Bohuslav Bohuněk
Scio – Manažer komunikace
Bohuslav Bohuněk přes 20 let působil jako odborný novinář, kdy byl u založení titulů Marketing&Media, TrendMarketing a MarketingSalesMedia. Řadu let působí jako lektor PR na VŠEM, je správcem LinkedIn skupiny P.R.ciny a autor stejnojmenné knihy, osobnost PR roku 2020 v soutěži Zlatý středník. Od roku 2020 vede komunikaci společnosti Scio.
Veronika Nováková
Scio – Patron studia, člen vedení firmy
Více než 10 let působila v oblasti PR v akademické sféře. V počátku na Západočeské univerzitě v Plzni, později na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a následně téměř 2 roky vedla komunikaci ve společnosti Scio. Ve Scio působí dodnes, v současnosti ve vedení firmy, kde má na starosti projekty pro děti, rodiče i základní školy a především rozvoj nově vznikajících projektů.
Anna Tůmová
České Radiokomunikace – Ředitelka pro komunikaci, PR, PA a strategické vztahy
Anna Tůmová v Českých Radiokomunikacích (CRA) zastává pozici šéfa pro komunikaci a strategické vztahy. Anna Tůmová už víc než 7 let zastává pozici manažerky marketingu a nastavuje strategii komunikace, do její kompetence spadá i stále důležitější agenda ESG. Stejně tak má na starosti komunikaci s veřejností, investory, strategickými partnery a institucemi. Věnuje se PR, PA a plní funkci Tiskové mluvčí společnosti. Anna Tůmová vystudovala Vysokou školu ekonomickou a mezinárodní vztahy. Dříve vedla marketing a komunikaci ve společnostech Lukoil nebo ABB. V Českých Radiokomunikacích pracuje od roku 2015.
Klára Olivová
Manifesto Market – PR Manager
Klára Olivová přišla do Manifesta po dvouleté zkušenosti na pozici Senior PR & Advertising manager CZ/SK v Avonu. Předtím působila jako press attaché v globální značce Coty, kde měla na starosti 7 značek dekorativní kosmetiky, od Bourjois až po Rimmel London. Poté se pustila do velké výzvy, a to vybudovat brand awareness v českém startupu Kulina.cz, kde si jako první PR manažerka společnosti osahala velké printové projekty, kooperaci se šéfkuchaři až po krizovou komunikaci. Bohaté zkušenosti z lifestylu získala také ve vydavatelství Bauer Media jako produkční speciálních projektů pro časopis Harper's Bazaar, Cosmopolitan a Dolce Vita. Do Manifesto Marketu nastoupila v červnu 2022 na pozici PR manažerky. V českém Manifestu se naplno věnuje zejména lifestylové agendě, zahraničním novinářům, speciálním kooperacím a projektům, B2B komunikaci a story makingu. Od ledna 2023 také pomáhá s PR pro berlínské Manifesto.
Alena Veselá
Somfy – Trade Marketing Manager
Alena Veselá zastává pozici Trade Marketing Manager v českém zastoupení francouzské společnosti Somfy a je zodpovědná za českou a slovenskou marketingovou strategii včetně content a event marketingu, rozvoj partnerských programů a public relations.
Na tuto pozici přišla z japonské automobilky Toyota, kde měla na starost marketingovou komunikaci. V této roli vytvářela a koordinovala komplexní marketingové kampaně, byla zodpovědná za weby a spolupráci s marketingovými a PR agenturami.
Petra Sochorcová
Turismo de Portugal/Visit Portugal – Head of Office in the Czech Republic
Její profesní život je od počátku spjat s cestovním ruchem. Téměř 17 let pracuje pro Portugalskou turistickou centrálu, kde se stará o PR, marketing ale i obchod a organizaci akcí. Dva roky vedla a psala blog CK FIRO-tour, organizovala a doprovázela novinářské cesty, tvořila vyjádření pro média. Zajímá ji politické PR, je aktivní obyvatelka Prahy 5. Pro pětkovou radnici organizuje a propaguje např. dětskou výtvarnou soutěž Malířská paleta Prahy 5.
Tereza Kynčlová
PR specialistka Kofola ČeskoSlovensko
Tereza Kynčlová je zkušenou PR specialistkou s působením v oblasti public relations po dobu více než deseti let. V současnosti zastává pozici tiskové mluvčí pro brandové PR ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko. Během své kariéry pracovala jak v agenturním prostředí, tak i v oblasti vysokoškolského PR. Významnou etapou v kariéře bylo působení v PR agentuře Bison & Rose, kde se specializovala na komunikaci pivních značek Plzeňského Prazdroje, včetně brandů Pilsner Urquell, Kozel a Gambrinus. Získala několik prestižních PR cen LEMUR za výjimečné projekty, včetně těch pro klienty Canon a Plzeňský Prazdroj. Její dovednosti v oblasti komunikace, sociálních sítí a efektivního PR ji činí moderním a všestranným profesionálem.