Vítáme v PR Klubu naše nové členy

Datum vydání: 30. 3. 2022

Vítáme mezi námi 28 nových členů PR Klubu. Níže si můžete o některých z nich přečíst pár slov. 

 

  • Zlata Biedermannová – SeenMedia PR, majitel a Managing director
  • Eva Bouchalová – British Embassy Prague, Head of Press and Public Affairs
  • Jan Černý – Česká exportní banka, tiskový mluvčí
  • Jan Delong – Nadační fond Via Clarita, Communication Manager
  • Michal Dudáš – Ministerstvo zahraničních věcí ČR, Vedoucí oddělení internetové prezentace a komunikace s veřejností v Odboru komunikace
  • Markéta Dvořanová – GrowJOB Institute, Head of Marketing & Events
  • Ivan Dzido – LKQ CZ, External Communications Manager CEE
  • Zuzana Glacová – Český para hokej / OSVČ, Media/PR manažerka
  • Agata Hauerová – Air Bank, Specialistka interní komunikace
  • Lukáš Hora – OSVČ, konzultant
  • Michaela Chrpová – MSL Czech Republic, Head of Consumer
  • Barbora Janečková – Yves Rocher, PR & Brand Communication Manager
  • Markéta Kaclová – nezávislý konzultant, student
  • Adriana Kalábová – Yves Rocher, PR & Brand Communication Specialist
  • Lucie Kotalová – Unilever, External Communications & Public Affairs Lead Czech & Slovak Republic
  • Radka Makarová – OEZ, Manažer interní komunikace
  • Jana Malášek Šrubařová – Galerie výtvarného umění v Ostravě, Tisková mluvčí a vedoucí PR oddělení
  • Edita Novotná – STRABAG, tisková mluvčí
  • Václav Pláteník – MSD, Policy & Communications Manager
  • Karel Semotam – Znojemská Beseda, vedoucí marketingu
  • Dagmar Schejbalová – PEPR Consulting, Senior PR Manager
  • Tomáš Šusta – EP Events and Production, Obchodní a provozní ředitel
  • Lukáš Trnka – Národní agentura pro komunikační a informační technologie, Vedoucí oddělení Komunikace a marketing
  • Irena Třešňáková – Anděl Strážný, Vedoucí oddělení komunikace a fundraisingu
  • Radek Vítek – MSL Czech Republic, Head of Brand Reputation
  • Michaela Vrbová – PEPR Consulting, Senior PR manager
  • Jakub Zíka – Barrandov Studio, PR Manažer
  • Jenda Žáček – Freelancer, brand strategist & consultant

 

 

Edita Novotná

Vedoucí oddělení komunikace a tisková mluvčí STRABAG

Ve stavebním koncernu STRABAG pracuje od roku 2011. Zastává jednak pozici tiskové mluvčí pro koncernové firmy působící v Česku a na Slovensku a současně vede ve STRABAG a.s. oddělení komunikace, které má na starosti jak interní, tak externí komunikaci. Před působením v oblasti Public Relations pracovala jako vedoucí oddělení médií na Ministerstvu kultury ČR.

Michaela Chrpová

Head of Consumer MSL Czech Republic

Vedla jsem šest let tým integrované komunikace v agentuře PR.Konektor. Mám za sebou bohaté zkušenosti s lifestylovou a produktovou komunikací pro klienty Playstation, Jack Daniel's, PMI či pro společnost Mondelez, kde jsem řídila integrované projekty značek jako Milka, Opavia, Figaro a dalších; některé z nich byly oborově oceňovány jak v Čechách tak v zahraničí. V MSL vedu druhým rokem tým lifestylového a produktového PR a vztahů s influencery. V osobním životě mě naopak řídí moje malá Josefína. Snažím se všemu porozumět, ale nechápu, jak se někdo dokáže nudit, když je kolem tolik dobrých věcí. Přátel, vína, umění, komiksů a her na PS. (Procter & Gamble, LG, GSK, McDonald's, Dáme jídlo, tetesept, Blistex, Bolíto)

Ivan Dzido

External Communications Manager LKQ CEE

Působil jsem v agentuře CzechInvest, kde jsem pracoval s klíčovými tuzemskými i zahraničními investory. Po vstupu jihokorejského výrobce pneumatik Nexen Tire na český trh jsem pracoval jako External Affairs Manager jeho prvního výrobního závodu na evropském kontinentu. Nyní mám na starosti externí komunikaci pro CEE region americké společnosti LKQ, která je předním distributorem a jedničkou na evropském trhu s náhradními díly pro automobily, užitková a průmyslová vozidla. V ČR působí pod značkami Auto Kelly a ELIT.

Zlata Biedermannová

Majitelka komunikační agentury SeenMedia PR

PR českým firmám a jednotlivcům tvoří už 16 let. Stojí za strategickou a kreativní komunikací projektů a firem jako jsou mezinárodní hudební festival Struny podzimu a Prague Sounds, značky Metafora mediálního domu Grada, nakladatelství Práh, firmy Bohemia Healing Marienbad Waters či charitativního projektu DOMA 2021 a 2022. Původní profesí novinářka přednáší mediální komunikaci na středních a vysokých školách, připravuje PR workshopy pro veřejnost a firmy. Je ambasadorkou sportovní značky Kari Traa a pro milovníky knih připravuje na sociální sítě tipy #knizkynasisefky.

Jana Malášek Šrubařová 

Tisková mluvčí a vedoucí PR oddělení GVUO

Jana Malášek Šrubařová vede PR oddělení a externí komunikaci Galerie výtvarného umění v Ostravě, kde na pozici tiskové mluvčí pracuje již od roku 2008. Za jejího působení získala GVUO novou vizuální identitu, za níž byli její grafičtí designéři Robert V. Novák a Zuzana Burgrová oceněni na Czech Grand Design 2018. Soustředí se na budování značky GVUO, propagaci výstav i celé řady kulturních akcí. Práce pro GVUO je pro ni srdeční záležitostí.

Radek Vítek

Head of Brand Reputation MSL Czech Republic

Radek má 30  let zkušeností v oblasti PR. Téměř deset let vedl agenturu GCI Praha ze skupiny Grey a následně přes osm let působil v pražské pobočce Ogilvy Public Relations na pozici Managing Director. Poté nastoupil jako Executive Director do agentury PR.Konektor. V současné době vede tým PR a influencer marketingu v agentuře MSL ze skupiny Publicis Groupe. Radek byl více než 15 let členem výkonné rady APRA. Přednáší v rámci odborných a univerzitních kurzů. 

Jan Delong

Communication & Event Manager Nadační fondu Via Clarita

V oblasti PR, marketingu a komunikace se Jan Delong pohybuje skoro 10 let. Zkušenosti sbíral v Knihovně Třinec, kde začínal se správou sociálních sítí a postupně převzal celou komunikaci a PR. Od konce roku 2021 působí jako manažer komunikace v Nadačním fondu Via Clarita, který se zaměřuje na osvětu a poradenství v oblasti filantropie.

Michal Dudáš

Vedoucí oddělení internetové prezentace a komunikace s veřejností v Odboru komunikace Ministerstvo zahraničních věcí ČR

Michal Dudáš vystudoval historii na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 2015 pracuje v Odboru komunikace na Ministerstvu zahraničních věcí ČR, kde se stará zejména o správu sociálních sítí. Je autorem knihy o českém lovci nacistů Bohuslavu Ečerovi.

Markéta Dvořanová 

Marketingová a eventová ředitelka ve společnostech GrowJOB Institute a Konec prokrastinace

V rámci mé pracovní pozice se starám i o PR našich firem, což zahrnuje primárně komunikaci s médii, ať už jménem firmy nebo jednotlivých konzultantů, jejichž příběhy se snažím šířit. V PR v Česku se považuji za relativního nováčka, jelikož jsem posledních 5 let svého života trávila v Anglii a práci se věnovala na tamějším trhu. 

Agata Hauerová 

Specialistka interní komunikace v AirBank

Agata Hauerová se interní komunikaci věnuje od roku 2013. Začínala v České pojišťovně, pak pracovala v Direct pojišťovně a od roku 2018 byla zodpovědná za interní komunikaci v E.ONu. Se svým týmem získala v minulém roce dva zlaté Lemury a zlatého a stříbrného Fénixe. Od prosince 2021 působí v Air Bank. Vystudovala bohemistiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy.

Bára Janečková

PR & Brand Communication Manager v Yves Rocher

Moja cesta k PR začala na Karlovej univerzite oborom Mediálne štúdiá, ktorý ma priviedol i k prvej PR stáži v oblasti fashion. Po skončení školy som neskôr pokračovala na obdobnej pozícii už v spoločnosti Yves Rocher, kde momentálne pokrývam región CEE ako PR & Brand Communication Manager. Už vyše 6 rokov tak denne objavujem svet public relations a teším sa na jeho rozšírenie i vďaka PR Klubu.:)

Radka Makarová 

Manažer interní komunikace v OEZ s.r.o.

V oblastí komunikací se pohybuji od svých studií (vystudovala jsem mediální studia na Karlově univerzitě v Praze). Po mateřské dovolené jsem nastoupila na pozici specialisty marketingu a krátce nato do oddělení komunikace.  Ve stávající pozici mám na starosti kompletní agendu interní komunikace ve společnosti OEZ s.r.o., koordinuji CSR projekty, úzce spolupracuji s marketingovým a obchodním oddělením a oddělením komunikace společnosti Siemens (OEZ s.r.o. je členem skupiny Siemens od roku 2007).

Adriana Kalábová 

PR & Brand Communication Specialist v Yves Rocher

V PR se pohybuji od roku 2015, kdy jsem v agentuře AMI Communications začínala v roli stážistky a podílela se na komunikaci pro klienty především z oblasti FMCG. Po několika letech jsem z pozice Account Manager odcházela s přáním zkusit si klientskou stranu a nyní působím ve společnosti Yves Rocher, kde se věnuji vztahům s médii, CSR, mediálnímu plánování, influencer marketingu a eventům.

Irena Třešňáková 

Vedoucí oddělení komunikace a fundraisingu v Andělu Strážném

V Andělu Strážném pracuji od roku 2020 a mám na starosti tým PR a fundraisingu, kde se staráme o sociální média, píšeme články do novin, komunikujeme s médii, tvoříme marketingové kampaně a Andělské noviny. Prezentujeme na krajích, městech a obcích. Staráme se o dárce a získáváme finance pro organizaci prostřednictvím grantových žádostí a nadačních fondů. Zvyšování osvěty je naším cílem, pomáháme tak dalším seniorům a jejich rodinám.

Karel Semotam

Vedoucí marketingu ve Znojemské Besedě

Pracuje na kreativní komunikaci a marketingu hudebních a divadelních projektů. Po odchodu ze soukromého sektoru v roce 2018 převzal vedení marketingu Znojemské Besedy. Tam vytváří kampaně pro podporu cestovního ruchu a kultury. V době největšího útlumu turismu stál u projektu #mastozadax, který získal Velkou cenu cestovního ruchu a napříč odborníky je označován za jednu z nejúspěšnějších aktivit.

Lucie Kotalová

External Communications & Public Affairs Lead Czech & Slovak Republic v Unileveru

Vystudovala politologii na Karlově univerzitě, poté téměř 10 let pracovala v Poslanecké sněmovně, kde vedla protokol předsedy Poslanecké sněmovny. Zodpovídala za kompletní zajištění programu předsedy, organizaci zahraničních cest, přijetí vysokých státních představitelů apod. V soukromého sektoru se pak věnovala PR a marketingové komunikaci v oblasti kosmetiky, luxusních značek oblečení a doplňků. Nyní působí jako manažerka externí komunikace a public affairs ve společnosti Unilever. Spadá pod ni také interní komunikace.

Tomáš Šusta

Ředitel obchodu a speciálních operací v Events & Production

Svou kariéru Tomáš odstartoval ve Fajn radiu na pozici promo manažera. Se svým týmem v Concept One a Detonate získal bronzové ocenění v marketingové soutěži Effie za kampaň #VJEDNOMDRESU. Působil také v PR týmu Central Group. V současné době je ředitelem obchodu a speciálních operací v podcastovém vydavatelství Events & Production – prvního vydavatelství svého druhu v České republice. Společně s týmem spravují přes 100 podcastových pořadů. Na kontě mají již přes 1 200 natočených epizod, jejichž poslechovost v loňském roce přesáhla 2,5 milionů poslechů. K tomu všemu Tomáš pravidelně vydává vlastní podcast Mediálka.

Jenda Žáček

Brand strategist & freelance konzultant

Je brand strategist – konzultant a lektor na volné noze v oblasti strategické komunikace a strategie značek. Kromě toho jako Publishing Editor řídí magazín Aspen.Review, který redesignoval. Dříve působil jako šéf komunikace a tiskový mluvčí skautů, Ministerstva zemědělství, Strany zelených, Aspen Institute Central Europe či Dětí úplňku. Dnes získané zkušenosti úročí v brand coachingu, při konzultování i na projektech svých klientů.