Za prosinec a leden přibylo v PR Klubu 26 nových členů

Datum vydání: 6. 11. 2019

Za prosinec a leden přibylo v PR Klubu 26 nových členů a zde vám představujeme některé z nich. 

Markéta Petrov

Mým světem je kosmetika. Po střední škole jsem začínala ještě v Tuzexu, a když po revoluci tady otevřely své pobočky Chanel a Christian Dior stala jsem se součástí jejich týmu. V roce 2000 jsem přešla do světa médií. V Hachette Filipacchi jsem pracovala v reklamě, v agentuře Médea jako media buyer a potom v agentuře TTV PR. Odtud jsem si odskočila do nově vznikající společnosti Asklepion, také jsem si udělala bakaláře na vysoké škole hotelové. V Sisley Kosmetika pracuji třináct let, mám na starosti Public Relations pro Českou a Slovenskou republiku.

Alexandra Drozdová

Alex Drozdová působí jako Senior Account Manager v anglo-české PR agentuře Best Communications, kde zodpovídá za tým specializovaný na nemovitosti a logistiku. Její PR kariéru předznamenalo bakalářské studium marketingové komunikace a public relations na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy, odkud pokračovala na magisterský program arts management na VŠE v Praze s vedlejší specializací na multimediální komunikaci. Před nástupem do Bestu pracovala od roku 2012 v agentuře AMI Communications pro klienty ze segmentů developmentu, automotive, FMCG a kultury. Mimo svět PR se zajímá o výtvarné umění, architekturu, hudbu, gastronomii a pohyb.

Radovan Suk

Radovan Suk má z agenturního prostředí dlouhodobou zkušenost s korporátními klienty, zejména v oblasti technologií. Vedle toho poskytuje komunikační podporu projektům z oblasti inovací či výzkumu a vývoje. V Best Communications má v pozici Senior Consultant na starosti klienty z oblasti strojírenství, technologií a vzdělávání. Vystudoval chemii na Univerzitě Pardubice a filmovou vědu na Filosofické fakultě Univerzity Karlovy.

Barbora Dlabáčková

Barbora je již více než osm let součástí PR agentury Best Communications, kde nyní působí na pozici partnera. Zastřešuje komunikaci pro klienty z několika oblastí, například lifestyle/travel (Emirates, PUMA) nebo technologie a military (Bell). V minulosti v rámci agentury vedla např. i PR pro Mastercard v ČR i na Slovensku. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia na FSV UK a estetiku na FF UK.

Robert Kičina

Robert Kičina pracuje v Nestlé Česko na pozici manažera pro korporátní komunikaci od roku 2018. Předtím tři roky působil v Nestlé na Slovensku a měl na starosti komunikaci, vnější vztahy a společenskou odpovědnost. V letech 2003 až 2015 pracoval jako ředitel Podnikatelské Aliance Slovenska a vedle toho působil jako poradce slovenských ministrů hospodářství, financí a obrany.

Jitka Pajurková

Jitka Pajurková se v PR pohybuje už více než 15 let, především v oblasti informačních a telekomunikačních technologií. Zkušenosti získala ve společnosti T-Mobile, kde působila jako vedoucí týmu externí komunikace a v PR agenturách AC&C Public Relations (Account Manager pro T-Mobile a Seznam.cz) a CoLin (Account Manager pro společnosti Motorola, Moeller Elektrotechnika, Check Point a CNC Praha). V současné době působí jako specialistka externí komunikace ve společnosti O2. Projekty, na kterých pracovala, uspěly i v zahraničí – projekt „Svoboda není samozřejmost“ (ve spolupráci s O2 Slovensko) získal v roce 2018 cenu SABRE Awards. V roce 2019 pak byla členkou poroty této mezinárodní PR ceny. Projekt „České děti v kybersvětě“ v listopadu 2019 uspěl na prestižní mezinárodní PR soutěži European Excellence Awards.

Jan Sladovník

Oblast PR jej zaujala během PR Akademie organizované sdružením APRA Díky ní nastoupil na stáž do Ogilvy PR, kde dva roky působil. Poté svůj záběr rozšířil, když přestoupil do marketingu TV Nova, kde převzal kompletní marketing, včetně PR, pro digitální projekty. Zkušenosti s dalším médiem poté sbíral ve společnosti Mafra, kde měl opět na starosti kompletní marketing digitálních projektů. Dnes řídí marketing značky Zonky pro český trh.

Martin Roháček

Po skončení magisterského studia oboru Politologie na FSV UK jsem začal pracovat v agentuře Madison, kde jsem strávil čtyři roky. Zde jsem se zaměřoval na komunikaci pro technologické firmy. Po této skvělé zkušenosti jsem uspěl ve výběrovém řízení do televize Prima na pozici PR manažera pro esport a spojil tak své povolání se svým koníčkem – hraním počítačových her.

Dita Hrudová

Dita svou profesní dráhu zahájila v CzechInvestu. Zde získala zkušenosti s PR v zahraničí, řídila prezentaci ČR směrem k zahraničním investorům a představila novou kampaň. Dva roky působila v Bruselu, kde obhajovala pozici ČR.

Další výzvy našla v soukromém a neziskovém sektoru. Svůj obor propojila s oblastí vzdělávání a osobního rozvoje. V roce 2019 byla u zrodu projektu Feel Good Company, který firmám nabízí programy v oblasti „Job Wellbeing“.

Jiří Holub

Před vstupem do PR jsem působil několik let v regionální redakci Deníku. Od roku 2005 jsem v píár. Celý čas působím v agentuře a PRiori. V současné době na pozici managing director a také jako spolumajitel. Za svou profesní kariéru jsem pracoval pro klienty z oboru farmacie, finančních služeb, elektroniky a převážně potravinářství. V poslední době se zaměřuji také na oblast země

Milan Deutsch

Milan má 25 let zkušeností v oblasti PR. 15 let působil v přední mezinárodní agentuře MmD (později Grayling), kde radil globálním značkám (např. Nokia, IBM, Google, Danone, Intel, Sodexo, Xerox). Před 10 lety založil vlastní poradenskou společnost EMD consultants, která pracuje pro zajímavé portfolio klientů (např. Světovou banku, Zentivu, Xerox, HSBC bank, IKEA, Sanofi, AAA Auto…). Později vznikla také divize EMD production, zaměřená na produkci filmu a hudby. Milan přednáší o efektivní komunikaci na seminářích pro veřejný sektor, firmy a studenty.

Karolína Poliaková

Karolína pracuje jako PR manažerka pro Centrum umělé inteligence FEL ČVUT v Praze. Pod palcem má celou komunikaci výzkumu od strategie přes organizaci eventů až po psaní tiskových zpráv nebo statusů na sítě. Jejím posláním je tlumočit vědu do lidské řeči. V poslední době si na agendu přidala ještě interní komunikaci, protože věří, že bez upřímného zapojení týmu nemůže žádná značka dlouho fungovat.