Známe finalisty profesního ocenění Mluvčí roku 2021
Datum vydání: 8. 11. 2021Profesní organizace PR Klub vyhlásila finalisty oborového ocenění Mluvčí roku 2021. Nejlepší komunikátory v České republice, kteří postoupí do druhého a finálního kola výběru, vybrala odborná porota celkem ze 114 nominací. V letošním ročníku si ocenění odnesou nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru, nejlepší mluvčí soukromého sektoru a PR týmy roku. Navíc budou uděleny speciální ceny za kreativní přístup v době pandemie. Kdo se stane držitelem ocenění, se dozvíme již 1. prosince 2021 na slavnostním vyhlášení v pražském hotelu Four Seasons.
I v letošním roce se hledají nejlepší profesionálové v oboru z řad ředitelů komunikace a vnějších vztahů, PR manažerů, tiskových mluvčí a také zároveň PR týmy. Finalisty ocenění Mluvčí roku 2021 vybrala expertní porota složená z šéfredaktorů a redaktorů nejvýznamnějších médií a zkušených odborníků na PR a komunikaci. Nejlepší komunikátoři a PR týmy se do užšího výběru probojovali ze 114 nominací, které pořádající PR Klub získal z řad zástupců médií a osobností z oblasti komunikace a public relations.
Mezi finalisty jednotlivých kategorií byli vybráni:
Nejlepší mluvčí veřejného a neziskového sektoru
- Miroslav Čepický, Nadace rodiny Vlčkových
- Lucie Dosedělová, Zoo Praha
- Jiří Fröhlich, Česká obchodní inspekce
- Jan Papež, Asociace cestovních kanceláří ČR
- Kateřina Rendlová, Policie ČR
Nejlepší mluvčí soukromého sektoru
- Filip Hrubý, Česká spořitelna
- Tomáš Kotera, Škoda Auto
- Jitka Pajurková, McDonald's
- Kateřina Pavlíková, CK Čedok (dříve skupina Letiště Praha)
- Jana Pokorná, Air Bank a Zonky
- Patricie Šedivá, Pale Fire Capital (dříve Coca-Cola HBC)
PR tým roku
- Air Bank
- Česká spořitelna
- Česká televize
- SK Slavia Praha
- Škoda Auto
Kreativní přístup v době pandemie
- Česká televize
- Kamil Chalupa, Packeta Group/Zásilkovna
- Lucie Dosedělová, Zoo Praha
- PPF (Petr Kellner in memoriam)
- Průša Research
- T-Mobile Czech Republic
- Zdeňka Svoboda Kuhnová, Rohlik.cz
„Mezi finalisty prvního kola hlasování poroty se objevila jména, která se na přední příčky probojovala opakovaně, ale i PR profesionálové, kteří jsou v užším výběru poprvé. Prestižní oborové ocenění Mluvčí roku je tak prostředkem, jak se odborná veřejnost vyjadřuje k dlouhodobé, kvalitní a efektivní práci vybraných komunikátorů. Našim cílem je ukázat ty nejlepší příklady z praxe a kultivovat tak celý náš obor,“ říká Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu a dodává: „V porotě také rezonovalo úsilí organizací, které úspěšně zvládly složitou dobu pandemie, a získaly tak nominaci na ocenění ve více kategoriích současně.“
V loňském ročníku získala ocenění Nejlepší mluvčí veřejného sektoru Jana Poštová ze Zdravotnické záchranné služby hl. m. Prahy. Nejlepším mluvčím soukromého sektoru za rok 2020 se stal Václav Koukolíček, manažer externí komunikace Tesco Stores ČR. PR týmem byl loni vyhlášen tým korporátní komunikace Plzeňského Prazdroje.
Mediálními partnery jsou vydavatelství Economia a Česká tisková kancelář. Mezi partnery ocenění patří Ipsos, Monitora, Four Seasons, Rohlik Group, Česká podnikatelská pojišťovna, Coca-Cola HBC, Plzeňský Prazdroj a Víno Hruška.
Více informací o ocenění najdete na webových stránkách PR Klubu.