Do ASCOPA vstoupili členové z řad institucí a profesionálů v PR Děje se Vítáme nové členy z řad institucí a profesionálů v oblasti komunikace a public affairs, kteří se stali naší součástí. Číst více
Děje se Jak se proměnil svět PR v uplynulých deseti letech? Jak má vypadat kvalitní PR politiků nebo sportovců?
Děje se "Firmy, které komunikují informace cíleně a personalizovaně, dosahují skokově lepších výsledků s menšími náklady," říká zakladatel Monitora Media Tomáš Berger
Děje se "Profesionální mluvčí má zejména v těžkých časech cenu zlata," uvádí Martin Opatrný, odborník na krizovou komunikaci
Inspirace "Psychohygiena lidí v PR se začíná řešit až těsně před jejich vyhořením," říká mentorka Cristina Muntean
Inspirace Nastal čas se v komunikaci posunout, lidé začínají být z pandemie unaveni, říká Kateřina Straková z MediaGuru
Inspirace Firmy po krizi zvýší investice do videa a interní komunikace, šetřit budou na eventech a magazínech
Inspirace Vybrat vhodného kandidáta je těžší online než osobně, říká Recruiterka roku 2019 Petra Nulíčková z Alzy
Inspirace Současná krize se do vysílání promítne, v příštím roce to ale nebude, říká tisková mluvčí České televize Karolína Blinková